Om te laten weten dat hij het weet, intimidatie?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
nu de vraag waarom Isaak naar GJ en Babs is gegaan nadat hij het briefje vond
Nee, maar je adviseerde om er naar te gaan zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar Esther is
Of ze ligt naakt in het bed van JW te wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:26 schreef D. het volgende:
Esther kennende heeft ze zich verstopt in de hoop dat ze gemist wordt
Hopelijk zit ze tot morgenmiddag in het washok
Mijn mental image, wat doe je?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze ligt naakt in het bed van JW te wachten
Dat is een no go? Iemand wegsturen die toevallig op je kamer ligt?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Judiwi het volgende:
Nooit verwacht dat Wanda haar kamergenoten een dolk in de rug zou steken. Wat een smerig wijf.
Ik vind juist die verregaande trouw aan iemand die toevallig op jouw kamer ligt vreemdquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een no go? Iemand wegsturen die toevallig op je kamer ligt?
Misschien vindt Wendy het allang prima dat ze niet in de koude kas hoeft te gametalken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zou het volledig snappen als Wendy zich vaak buitengesloten voelt
Zo zijn ze ingedeeld toen ze elkaar niet eens kenden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind juist die verregaande trouw aan iemand die toevallig op jouw kamer ligt vreemd
Ze zit er toch gewoon?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt Wendy het allang prima dat ze niet in de koude kas hoeft te gametalken.
Inderdaad, alsof dat je persoonlijke voorkeur moet bepalen. Daarbij is het een spel waarmee een flink prijzenpot gewonnen kan wonnen, er wordt gemoord voor minder, dus trouw is sowieso vreemd in die loods.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind juist die verregaande trouw aan iemand die toevallig op jouw kamer ligt vreemd
Misschien is ze er net bij gekropen, maar 5 minuten geleden zat ze er nog niet. Babette vertelde toen aan Wanda, Jappie en GJ dat Wendy dit soort gesprekken maar lastig en intimiderend vindt.quote:
Dat klinkt als Wanda, en die zit er inderdaad bijquote:
Ik snap dat het (bijna) niet te doen is, maar het best is om je niet te hechten, want het zijn uiteindelijk allemaal tegenstandersquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof da je persoonlijke voorkeur moet bepalen. Daarbij is het een spel waarmee een flink prijzenpot gewonnen kan wonnen, er wordt gemoord voor minder, dus trouw is sowieso vreemd in die loods.
En toch vind ik Wendy juist een prettige gesprekspartner want ze begrijpt veel meer dan velen daar denkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vindt Wendy het allang prima dat ze niet in de koude kas hoeft te gametalken.
Wendy praat ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt als Wanda, en die zit er inderdaad bij
Je hebt mensen nodig om mee te bonden, maar op een gegeven moment is de vriendschap betrekkelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap dat het (bijna) niet te doen is, maar het best is om je niet te hechten, want het zijn uiteindelijk allemaal tegenstanders
Ga je weer de racisme kaart trekken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Judiwi het volgende:
Nooit verwacht dat Wanda haar kamergenoten een dolk in de rug zou steken. Wat een smerig wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |