vrouwelijk dus Esther?quote:
Dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef juul. het volgende:
Jegga is volgens mij GJ en Spy is
Zoë
van Matinquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat die nog op niemands lijstje staat
Tijd dat ze 'Nederlands praten aub'quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef juul. het volgende:
Jegga is volgens mij GJ en Spy is
Zoë
Jegga was een vrouwelijk oudje zei Matinquote:
Estherquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jegga was een vrouwelijk oudje zei Matin
Waarom zou ze niemand van haar kamer er uit willen hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Judiwi het volgende:
Nooit verwacht dat Wanda haar kamergenoten een dolk in de rug zou steken. Wat een smerig wijf.
Zou wel grappig zijn als ie rondjes om de kas ging rennen terwijl er druk overleg bezig isquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ie rondjes om de kas gaat rennen
Dat kan iedereen, daar zullen ze geen verdienopdracht van makenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
Jappie
ik kan mezelf in de spiegel aankijken![]()
DJ /Spy Sasquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Viega = oud ( vrouwelijk
Viego = oud ( mannelijk)
Dj weet ik niet want dan zou ik zeggen Kim d
Of Imma
ik houdervanquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
ben er wel klaar mee
of ze gooien er morgen een eliminatie in
want nog 3 dagen dit gelul
Het is een lul maar zeker respectquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
GJ kan een eikel zijn, maar dit vind ik wel stoer van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |