Ik geloof wel dat je de kracht KAN hebben om de dood wat uit te stellen, als er een gebeurtenis is die je graag nog wilt meemaken. Maar jezelf genezen is onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef pingu66 het volgende:
Eunice gelooft ook in de kracht van zelf genezing. Dat vind ik dan weer zo dom dus als je kanker hebt en je gaat er aan dood dan heb je niet genoeg zelf genezing.
het is niet zo'n heldquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
GJ twijfelt
die trekt straks de keutel terug
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het is niet zo'n held
hij zou toch ook in de bespreking iemand aan spreken
Daar heeft hij alle recht toe nu het plan gewoon op tafel ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
GJ twijfelt
die trekt straks de keutel terug
Ja hallo, het plan is nu verneukt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
het is niet zo'n held
hij zou toch ook in de bespreking iemand aan spreken
Zoe kan af en toe heerlijk duidelijk zijn waarmee tegelijk een verademingquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zei zoe tegen jw, ‘zo’n gestoord wijf wil je toch niet in huis hebben’.
Jw: die komt er echt niet in
Maar jw is wel een enorm stuk vuil als hij weer luvvieduvvie met Esther gaat doen, na zoiets te zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe kan af en toe heerlijk duidelijk zijn
Ja maar GJ dat snap je toch welquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, het plan is nu verneukt.
Haha jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Eunice over Esthers rare spirituele gedrag![]()
Ssslangengedrag![]()
[ afbeelding ]
Eunice denkt dat Essie bezeten is volgens mij
Dat kwam er na veel euuhhs en euhhs uit. Ze moest er even over nadenken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef mootie het volgende:
Esther heeft 3 maanden intern therapie gehad. Dat is toch gewoon opgenomen?
Oh er is ooit zwarte magie tegen Es gebruikt.
alleen raarrrrrrquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Eunice tegen Esther: Wat gebeurt er met je, ik zie veel verschillende gezichten, verschillende houdingen, heel wisselend. Heb je je wel eens laten onderzoeken?
Esther: Natuurlijk, ik ben geen gekkie
dat lijkt mij ook gewoon opgenomenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef mootie het volgende:
Esther heeft 3 maanden intern therapie gehad. Dat is toch gewoon opgenomen?
Oh er is ooit zwarte magie tegen Es gebruikt.
Zet de loodsuitdrijving maar vast op de agendaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Eunice over Esthers rare spirituele gedrag![]()
Ssslangengedrag![]()
[ afbeelding ]
Eunice denkt dat Essie bezeten is volgens mij
ok danquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Zoe tegen Rupert: Je moet je scheren....bij je pik.
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zet de loodsuitdrijving maar vast op de agenda
Babette kijk jij eens, vind jij dit veel.quote:
mag die man dat ook nog zelf bepalen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette kijk jij eens, vind jij dit veel.
Babette: Ja dat is te veel, dat moet weg.
Er werd voor de zekerheid nog even aan Ima gevraagd wat hij er van vondquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag die man dat ook nog zelf bepalen?
hij valt niet eens op vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |