Ziek gedrag wordt op een gegeven moment psycho gedragquote:
En op dat laatste is ze nu al redelijk belandquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziek gedrag wordt op een gegeven moment psycho gedrag
Zou het echt zo ver komen met Esther?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziek gedrag wordt op een gegeven moment psycho gedrag
Die is half psychoquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het echt zo ver komen met Esther?
Alleen opa kan het bevestigen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
Ice met tiano aan het lullen
Tiano kan het niet geloven
dat geloof ik graag
want die zat er helemaal naast
ALs Tiano slim is doet hij hetquote:
Was het maar zo'n feest, maar kamer 5 heeft een van 9 tot 5 mentaliteitquote:
Als Eunice nog ff wat met JW flirt ...quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds erger.
Matin krijgt ook amper zenderchecks voor zijn spaans gelulquote:
Dat zou ik wel heel vermakelijk vindenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Eunice nog ff wat met JW flirt ...
Ja precies , ik snap dat nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin krijgt ook amper zenderchecks voor zijn spaans gelul
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Duif gaat sowieso niet op ons zegt Tiano
ow wat zit hij er naast
Wat moet ie vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALs Tiano slim is doet hij het
heeft een betere band met JW
Zag dat hij net met babs buiten was, die zit ook in het complot om Isaac naar huis te stemmen als GJ de kans krijgt. Heeft zij niets verraden aan Isaac of gewoon zitten liegen?quote:
niets verradenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag dat hij net met babs buiten was, die zit ook in het complot om Isaac naar huis te stemmen als GJ de kans krijgt. Heeft zij niets verraden aan Isaac of gewoon zitten liegen?
Wie is nu weer Duif?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Duif gaat sowieso niet op ons zegt Tiano
ow wat zit hij er naast
Ik heb ook weinig gekeken en ik snap het ook nogquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wat moet ie vragen.
Ik volg t echt niet meer.
T lijkt of er niks gebeurd. Maar als je 2 dagen niet kan kijken
En toch zit het ze niet lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
Tiano zit er zo naast
Ice net zo
die zijn zo vol van zichzelf
dat ze zich niet kunnen voorstellen dat ze belazerd worden
Een ander mag de controle niet hebben want dat is dan opeens niet eerlijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef puzziepie het volgende:
Ice en Tiano zijn toch wel onzeker
ik vind het ook wel heel dom om het niet te gelovenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch zit het ze niet lekker
Ja preciesquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een ander mag de controle niet hebben want dat is niet eerlijk
ze kan gewoon wietolie nemenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Esther is er speciaal voor haar artrose naar Nijmegen gegaan en de beste professor zegt dat het niet werkt.
De zwager van Eunice heeft ook artrose en is pullen gaan slikken en nu is het minder, maar Esther gelooft niet in die sprookjes.
Heerlijk gesprek, Eunice stelt vragen, maar laat Esther geen één keer uitpraten
Iedereen kan wietolie nemen, bij de ene helpt het wel en bij de ander niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan gewoon wietolie nemen
dat werkt wel
maar goed dat moet je willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |