Dat is de hamvraag, we weten het nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
als rob zelf gaat, gaan de nominaties dan nog door zaterdag?
Rob gaat nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
'is niet' 'is wel' 'is niet' 'is wel' 'is niet' 'is wel' 'is niet' 'is wel'quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
TT:![]()
Wilde net hetzelfde schrijven
Nou Rob, als je het nou tot zaterdag vol houdt daar, mag je zaterdag tijdens de liveshow vertrekken samen met de genomineerde.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:50 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahaha Rob als een wassen beeld op de bank
wat is moetquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob gaat niet
FEBO heeft hem wat moet ingesproken
hij mag er niet over praten van Feboquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
Ja maar ook eerlijk voor velen was ze te koud in het begin nu dat ze wat openbloeid en meer lacht is het ook niet goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
Wat zou papa hiervan vinden chichi dat je als een jong hertje achter de kleuter aanrent en ligt te stoeien
jeetje echt niveautje begin lagere school.
mimi heeft die fases zo te zien overgeslagen, hept ie ook verteld![]()
straks huilie huilie want ik word op tv geframed
jij denkt dat hij geld meekrijgt als hij tot zaterdag blijft?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij mag er niet over praten van Febo
maar alles komt goed
met Angelo een dikke knuff en aardig doen
.
< maakte dr van
hij mag vertrekken in de live inc geld
hij was qwa humeur als een blad aan de boom gedraaid
klopte geen moer van zijn gedrag... mbt smerig uitvallen dat hij niet was genomineerd en zuks daar voor
yepquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef Paul het volgende:
[..]
jij denkt dat hij geld meekrijgt als hij tot zaterdag blijft?
Stoeien is er een gifje van?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
Wat zou papa hiervan vinden chichi dat je als een jong hertje achter de kleuter aanrent en ligt te stoeien
jeetje echt niveautje begin lagere school.
mimi heeft die fases zo te zien overgeslagen, hept ie ook verteld![]()
straks huilie huilie want ik word op tv geframed
hoe weet jij dit nou allemaal, lijkt me sterk dat hij geld meekrijgtquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep
en dat er niemand vertrekt
op zich al smerig hoe het tot nu toe loopt
mbt Rob
gewoon de boel draineren en zeiken
en blijkbaar zn zin krijgen incl geld
ik geef antwrd op je vraagquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe weet jij dit nou allemaal, lijkt me sterk dat hij geld meekrijgt
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik geef antwrd op je vraag
je vroeg dus jij denkt
en vise versa
Denk eerder dat de verliezer van zaterdag dan automatisch voor volgende week is genomineerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep
en dat er niemand vertrekt
op zich al smerig hoe het tot nu toe loopt
mbt Rob
gewoon de boel draineren en zeiken
en blijkbaar zn zin krijgen incl geld
Hij heeft dit meerdere malen laten doorschemeren, dat hij bleef omdat het om geld gingquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
uhm mij nooit serieus nemenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar ook eerlijk voor velen was ze te koud in het begin nu dat ze wat openbloeid en meer lacht is het ook niet goed
jahquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin wel een beetje MA moe te worden
stelletje hequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef ben34567 het volgende:
MA en Chiara samen zijn wel favorietjes geworden van febo
Het is echt geen leuke BB groep dit jaar. Het boeit niet op de een of andere manier, Rob heeft sowieso veel te veel een stempel erop gedrukt, maar het lijkt wel of het niet echt van de grond wil komen allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jah![]()
vrees dat we oppas Cos zijn geworden
kindjes dag/nacht opvang
hihihihihi
Het is totaal geen gezellige en leuke groep ga me steeds meer irriteren aan personenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is echt geen leuke BB groep dit jaar. Het boeit niet op de een of andere manier, Rob heeft sowieso veel te veel een stempel erop gedrukt, maar het lijkt wel of het niet echt van de grond wil komen allemaal
De groep is gewoon saai. Mies vermaakt nog een beetje. Wat doen de anderen nu?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin wel een beetje MA moe te worden
Vind het juist de beste BB sinds de vernieuwde BB'squote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is echt geen leuke BB groep dit jaar. Het boeit niet op de een of andere manier, Rob heeft sowieso veel te veel een stempel erop gedrukt, maar het lijkt wel of het niet echt van de grond wil komen allemaal
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Dragonbullet het volgende:
Denk dat Jason een beetje is afgeknapt op Chiara door dit kinderachtige gedoe, kan ie niks mee
Is beter voor hem mensen krijgen een beetje genoeg ervan dat hij als een hondje achter haar aan loopt. Werkt niet in zijn voordeel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Dragonbullet het volgende:
Denk dat Jason een beetje is afgeknapt op Chiara door dit kinderachtige gedoe, kan ie niks mee
Haha tegelijk geërgerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.
Vreselijk die smakkende MA de hele tijden op 2 streams
omdat wij de hele dag meekijken, jij nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef Jockari het volgende:
Italian friends forever
[ afbeelding ]
Ohja had nog een paar filmpjes staan. vanwege SL even aan elkaar plakken, maar zal ze dan even uploaden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:13 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik loop een beetje achter in de uitzending maar wou mijn mening toch even posten, dit is van rond 18:00
Ali, Lindsey en Charlotte hebben een probleem met loslaten. Ze kunnen nog zoveel zeuren/praten/zagen over de nominaties maar je kunt er voorlopig niets aan veranderen, laat het los en ga verder. Praat over iets anders; door er over te blijven praten maak je jezelf gek. Stel dat ze seffens een proef moeten doen voor een vrijstelling dan staan die zo stijf van de stress dat die waarschijnlijk falen.
Voor mij voelde het meer als een "verplicht" gesprek. Opgelegd door de febo.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:13 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik loop een beetje achter in de uitzending maar wou mijn mening toch even posten, dit is van rond 18:00
Ali, Lindsey en Charlotte hebben een probleem met loslaten. Ze kunnen nog zoveel zeuren/praten/zagen over de nominaties maar je kunt er voorlopig niets aan veranderen, laat het los en ga verder. Praat over iets anders; door er over te blijven praten maak je jezelf gek. Stel dat ze seffens een proef moeten doen voor een vrijstelling dan staan die zo stijf van de stress dat die waarschijnlijk falen.
16 uur per dag * minimaal 3 per uur * 50 dagen = 2.400 en dan heb ik de extra streamlocks nog niet geteld. Ik denk dat we erboven zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:34 schreef Ireth het volgende:
Cos nr 300, maar SL nr 3000 volgens mij...
Ik zou tegen hem zeggen: Maak je vretuh zelf ouwe als jij het beter kanquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob wil geen pannenkoek net alsof je een pannenlap aan het opeten bent.
Neemt straks wel wat kwark
Charlotte ging nu zijn bakkie kwark en een mandarijntje klaar maken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou tegen hem zeggen: Maak je vretuh zelf ouwe als jij het beter kan![]()
Is hij aan het wachten totdat het eten klaar is.....quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
Kiek de jong liggen, bij gebrek aan een opblaaspop moet ie het met een kussen doen
[ afbeelding ]
Ah er moet een Belgische man uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali opgefokt komt een moment dat hij gaat ontploffen
En de Pon winnaar volgende week Jason en mimi eropzetten. .quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk eerder dat de verliezer van zaterdag dan automatisch voor volgende week is genomineerd
ow werkt ze bij de horloges? dacht bij de schoenen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de Bijenkorf in loop en daar een duur horloge ga kopen en dat horloge dan ook daadwerkelijk koop bij Lindsey. Of ze moet daar opeens compleet anders praten.
Ik dacht horloges.. maar überhaupt.. ik zou alleen drugs bij haar kopen denk. En ik heb niets met drugs, dus dat zou ze dan misschien best goed doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow werkt ze bij de horloges? dacht bij de schoenen?
just asking
verslik me bijna in de poffer die ik net in mn mond heb zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik dacht horloges.. maar überhaupt.. ik zou alleen drugs bij haar kopen denk. En ik heb niets met drugs, dus dat zou ze dan misschien best goed doen
😂😂😂😂quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de Bijenkorf in loop en daar een duur horloge ga kopen en dat horloge dan ook daadwerkelijk koop bij Lindsey. Of ze moet daar opeens compleet anders praten.
Whhaaaaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik dacht horloges.. maar überhaupt.. ik zou alleen drugs bij haar kopen denk. En ik heb niets met drugs, dus dat zou ze dan misschien best goed doen
Je kunt er nochtans niet naast kijken me dunkt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
verslik me bijna in de poffer die ik net in mn mond heb zitten.
ze is me nooit opgevallen in de bijenkorf, of gedacht dat ze security is.
gok dat ze het wel goed doet in die scene
Ze heeft tegen MA gezegd dat ze iets wist, wat ze met hem wil delen maar niet in het huis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
tadaa daar komt het al.. spijtmomentje bij chiara over wat ze gezegd heeft
Ik vind Bart een wat kleurloze kandidaat maar ik snap waarom hij populair is bij volwassen kijkersquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef Jockari het volgende:
Bart en Jason zijn potentiële winnaars. En dan wint Jason want huis is in A'dam.
Zou anders zijn als huis in bijv. Antwerpen stond natuurlijk.
Ja nu wil ik het weten 😁quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara iets gezegd wat ze beter niet kon zeggen
Niet voor hier
Nou ik ben een volwassen kijker al zeg ik het zelf maar ik vind het helemaal niks hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind Bart een wat kleurloze kandidaat maar ik snap waarom hij populair is bij volwassen kijkers
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind Bart een wat kleurloze kandidaat maar ik snap waarom hij populair is bij volwassen kijkers
Dus niet volwassen genoegquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:58 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nou ik ben een volwassen kijker al zeg ik het zelf maar ik vind het helemaal niks hoor
Neeneenee ze gaat het vast schrijven op zijn onderarmquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
straks in bedje zal ze het wel fluisteren in het oortje van mimi
Jij ziet weer dingen die er niet zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh Bart en Jolien lopen er ook bij
Dan slaap ik denk ik al …..morgen begint de voorjaarsvakantie dus hele dagen BSO dus snap ook niet dat de vrouw van Rob vrij kan zijn….drukste periodequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
straks in bedje zal ze het wel fluisteren in het oortje van mimi
kodi = man he?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje dom om zo’n zaadje te planten als je mij vraagt
oh ja die ging deze week of volgende week weg hequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan slaap ik denk ik al …..morgen begint de voorjaarsvakantie dus hele dagen BSO dus snap ook niet dat de vrouw van Rob vrij kan zijn….drukste periode
Ja is kodiak is manquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kodi = man he?
was retorische vraag overigens.. anders zou je dit niet tikken.
Ze wil dat het later gevraagd wordt die kleine tease
Ook is het oneerlijk voor Mich. Wint PON maar maakt 3 vijanden die in het huis mogen blijven. Ik denk dat er wel iemand uitgaat naast Rob.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef bull-sjitt het volgende:
volgens mij moet er wel iemand van de genomineerden uit. omdat er al mensen gestemd hebben. kan me herinneren dat er eens een rechtszaak is aangespannen omdat de productie een twist maakte nadat kijkers gestemd hadden ( die stemmers waren dan hun geld kwijt zonder resultaat )
diepzinnigquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:01 schreef Dragonbullet het volgende:
Goed gesprek ook weer Charlotte en linsy
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Is die ook naar de streams aan het kijken
En ze doet dat zo graag, daar leeft ze op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje dom om zo’n zaadje te planten als je mij vraagt
nu kost het niemand wat, je stemt toch voor niks (betaalt nx)quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef bull-sjitt het volgende:
volgens mij moet er wel iemand van de genomineerden uit. omdat er al mensen gestemd hebben. kan me herinneren dat er eens een rechtszaak is aangespannen omdat de productie een twist maakte nadat kijkers gestemd hadden ( die stemmers waren dan hun geld kwijt zonder resultaat )
samen met oma nijn gister ook geprobeerd uit te leggen wrom ze die dingen doetquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja is kodiak is man
Snap niks van vrouwen
Ha ha "kart kleuter"quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat niet meer over meisjes praten.
Ben blij dat hij het zelf geloofd onze kart kleuter
Volgende week en dat gaat echt en vooral niet met personeel tekortquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja die ging deze week of volgende week weg he
Welke man snap wel iets van vrouwen ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja is kodiak is man
Snap niks van vrouwen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke man snap wel iets van vrouwen ?
Zoals de bibliothecaris tegen mij zei op mijn vraag of het boek "de mannen zijn de baas" ergens lag. Ja zei die: " 2de verdieping bij de sprookjesverhalen".
ok . dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nu kost het niemand wat, je stemt toch voor niks (betaalt nx)
hij heeft het daar 2x over gehad.. gaat het de groep vertellen als ze eruit zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef Jockari het volgende:
Daarstraks werd al door iemand geopperd dat Bart nog een groot geheim met zich mee draagt dat hij nog niet mag vertellen aan de anderen. Ben wel benieuwd.
Nog 50 dagen dus ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij heeft het daar 2x over gehad.. gaat het de groep vertellen als ze eruit zijn
Misschien heeft het wel te maken met die duimring van hem. Winkwinkquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef Jockari het volgende:
Daarstraks werd al door iemand geopperd dat Bart nog een groot geheim met zich mee draagt dat hij nog niet mag vertellen aan de anderen. Ben wel benieuwd.
Alleen is de pindakaas van de Pindakaaswinkel en niet Calvé.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Calvé ook weer blij met Chiara
Die krijgt vast een insta samenwerking
hij liet wel vanmiddag iets los in de trant van heel anders te zijn dan zijn vrouw of zoietsquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:14 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel te maken met die duimring van hem. Winkwink
dat was lawaaiwortel.. hebben we eruit gestemd.. nu zitten we ermeequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Wat deze groep mist is een Grace of Nouchine type
Misschien is hij de vaste sm meester van John de mol.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij liet wel vanmiddag iets los in de trant van heel anders te zijn dan zijn vrouw of zoiets
kreeg het niet goed mee.
ik zie hem er wel voor aan die ruige bart
Nochine kan ik mee leven, Grace sla ik graag over, die stem trok ik voor geen meter.. en ze praatte nogal veeeeeeeelquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Ohja zeker, ik zie het ook voor me. Al zijn verhalen over die dancefeesten ook.. misschien heeft ie een leer fetisj?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij liet wel vanmiddag iets los in de trant van heel anders te zijn dan zijn vrouw of zoiets
kreeg het niet goed mee.
ik heb hier al wel eens van iemand gehoord , dat hij iemand van de FEBO kent, zal dat het zijn....quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien is hij de vaste sm meester van John de mol.
Die zou chiara ook alleen maar nep vindenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Vind ik wel duur hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Bart vind de keuken beetje tegenvallen.. inductieplaat is wel heel duur denkt ie.
gewoon Ikea 1500 euro
Ik vraag me af wat Chelsea deze groep zou gegeven hebben. Ik denk veel conflicten met Chiara.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was lawaaiwortel.. hebben we eruit gestemd.. nu zitten we ermee
het is met ingebouwde afzuiger. Die zijn niet goedkoop, maar komt door die afzuigfunctie. Al gebruiken ze hem daar meer om het overtollige kookvocht in weg te laten lopenquote:
ikea ding zo duur?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Bart vind de keuken beetje tegenvallen.. inductieplaat is wel heel duur denkt ie.
gewoon Ikea 1500 euro
Dat is een complex, die heeft haar zaadje moeten delen met haar tweelingszus,quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze doet dat zo graag, daar leeft ze op.
Ik had vanmiddag 2 stronkjes broccoli voor 4,50... alles is met de huidige prijzen design en duurquote:
Boodschappen doen is niet leuk meer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag 2 stronkjes broccoli voor 4,50... alles is met de huidige prijzen design en duur
Volgens mij is het ook niet echt een brave huispapaquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kreeg het niet goed mee.
Eten is ook niet veel bijzonders he maquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Effe he ik vind rob ook vermoeiend en een zeur maar wat nou als ie heel wat anders onder de leden heeft.
Hij is ook heel erg veel afgevallen in 7 weken tijd .
ah is met afzuiging inquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)-700-zwart-50449403/
Zeker niet zak manderijnen 3 euro en dan is nog einde periode ook haha.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Boodschappen doen is niet leuk meer.
nou , ik vond hem eerst veel leuker uitzien.quote:
Hou op schei uit... maand duurt nog ff, de muizen liggen te verhongeren voor de koelkastquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Boodschappen doen is niet leuk meer.
Broer van Delphine Boël dan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:15 schreef -river- het volgende:
Ik blijf erbij dat het geheim is is dat hij een buitenechtelijke zoon is van de vorige koning.
Ja maar dat komt omdat hij niet meer drinkt.. je hebt gelijk, er kan iets zijn. Maar ik weet ook dat, als je stopt met drinken, verlies je snel veel gewicht. Plus tel daar stress bij op..quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Effe he ik vind rob ook vermoeiend en een zeur maar wat nou als ie heel wat anders onder de leden heeft.
Hij is ook heel erg veel afgevallen in 7 weken tijd .
Kittyquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Bisexueel ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
kreeg het niet goed mee.
ik zie hem er wel voor aan die ruige bar
1500 euries is wel echt duur vind ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:24 schreef ledn81 het volgende:
gewoon Ikea 1500 euro
er zit afzuiging in. Dat maakt hem duurquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
1500 euries is wel echt duur vind ik.
Jolien gaat eruit zodra ze genomineerd wordt. Heeft bijna geen fans.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben die jolien eigenlijk ook wel zat.
Met der kinderachtige reactie op alles zowel positief als negatief
Ja ok daar weet ik alles van van afvallen maar zoveel in 7 weken is wel veel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:38 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat hij niet meer drinkt.. je hebt gelijk, er kan iets zijn. Maar ik weet ook dat, als je stopt met drinken, verlies je snel veel gewicht. Plus tel daar stress bij op..
Ja echt hequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob waar moet ik zitten man!
Mijn vader zei altijd, smeris een klap geven dan kan je zitten
Het kan echt..quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ok daar weet ik alles van van afvallen maar zoveel in 7 weken is wel veel hoor
En dan weten we -> hij gaatquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft tegen Charlotte gezegd het komt allemaal goed
Zei die ook tegen MA. Waarschijnlijk goed voor Rob zelf. De rest maakt hem niks uit. Hij vindt Charlotte nep, dat zei die gisteren nog. Zal hem weinig uitmaken of het voor haar goed uitpaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft tegen Charlotte gezegd het komt allemaal goed
Ze heeft hem van de week al gezegd dat ie best mag knuffelen maar dat ze het niet fijn vindt als er iemand om haar nek hangtquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
Mimi wordt steeds knuffelliger, tot irritatie lijkt het van chiara
Hij is niet meer nodig want ze heeft haar zin gekregenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
ja en laat hij dat nou steeds vaker doen..quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze heeft hem van de week al gezegd dat ie best mag knuffelen maar dat ze het niet fijn vindt als er iemand om haar nek hangt
Ventilerenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte roddelt nooit, maar heeft het altijd over 'bepaalde' mensen
Ja precies, zo noemde ze het. Ze vindt wat ze doet met Jolien geen roddelen, is gewoon ventileren. Ehm als je dat soort dingen niet bespreekt met degene waar het over gaat chiaraatje, blijft het een roddelquote:
Whhaaaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hop, schouder uit de kom. En bedankt Charlotte
En dat voor de centenquote:
Nou ik ken mensen op mijn werk die 20 jaar in België wonen en die geen woord Nederlands kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef Jockari het volgende:
Ali woont al vele jaren in België, maar spreekt nog steeds geen nederlands. Was bij Salar wel anders vorig jaar.
Dat idee had ik alquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
Ik ken spijtig genoeg zo ook van die mensen. Triestig !quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou ik ken mensen op mijn werk die 20 jaar in België wonen en die geen woord Nederlands kunnen.
Ali vind ik best nog meevallen.
Belgischquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:16 schreef Jockari het volgende:
MiMi spreekt eigenlijk ook geen nederlands besef ik nu.
Je spoilert me weer.. moet het nog horenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali heeft het wel voor elkaar gekregen 55 punten
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Jockari het volgende:
Ali examen had 54 punten nodig maar had 53. Direct in discussie zoals die arabieren over de score.
Examen is geen lokale markt Ali !
53, , of 55? Wat is het nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali is Ali, en vlaming is vlaming. Nu begint mijn pattriotisch gevoel stevig naar boven te komen. Sorry.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Excel is ook mijn mindere kant moet ik toegeven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef Dragonbullet het volgende:
Bart die niet met Excel kan, dat verbaast me
Ik ook !!!quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is verslaafd aan lezen, leest elke dag
En hoe weet Rob dat dan weerquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef ben34567 het volgende:
Rob zei dat Charlotte zich zaterdag geen zorgen moest maken dus geen dubbele exit ? Zou dat oneerlijk vinden tegenover Mich
Ik hoop dat hij zijn diploma lager onderwijs ooit gehaald heeft, tsjongejongejonge.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:32 schreef Jockari het volgende:
Ias vrienden studeren voor ingenieur en dergelijke.
hoe bedoel jequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlot moet weer even gek doen
Ook nog op 2 streams![]()
Mijn "Witte Dweil" heeft 'n eigen Facebookquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef rinardo het volgende:
in de uitzending dat Jolien zegt dat Jackson insta heeft, ROB, een hond met instagram, nou wordt ie helemaal mooi en meer gemopper
Heerlijke mopper-genot!quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef rinardo het volgende:
in de uitzending dat Jolien zegt dat Jackson insta heeft, ROB, een hond met instagram, nou wordt ie helemaal mooi en meer gemopper
jepquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:35 schreef ben34567 het volgende:
Ik krijg de kriebels van Jolien en Charlotte. De onoprechtheid spat op mijn scherm. Charlotte 2-3 keer naar de camera gekeken voordat ze begon met zingen.
Heb ook een instagram met m'n kattenfoto's.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn "Witte Dweil" heeft 'n eigen Facebook
En ze denkt ook nog te kunnen rappen met d'r monotone geluidquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dwangbuis aan en afvoeren
Jason komt erbij. Die wil ook wat aandacht van Chiaraquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
Was al weer een tijdje geleden dat Chiara geflirt had met Ali dus doet ze dat nu maar eens
De grootste Chiara simp daar blijft echter Bartquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Jason komt erbij. Die wil ook wat aandacht van Chiara
Jason kan wel bij de NS alles in goede banen gaan leidenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jason kan wel bij de NS alles in goede banen gaan leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |