Je kunt er nochtans niet naast kijken me dunkt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
verslik me bijna in de poffer die ik net in mn mond heb zitten.
ze is me nooit opgevallen in de bijenkorf, of gedacht dat ze security is.
gok dat ze het wel goed doet in die scene
Ze heeft tegen MA gezegd dat ze iets wist, wat ze met hem wil delen maar niet in het huis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
tadaa daar komt het al.. spijtmomentje bij chiara over wat ze gezegd heeft
Ik vind Bart een wat kleurloze kandidaat maar ik snap waarom hij populair is bij volwassen kijkersquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:57 schreef Jockari het volgende:
Bart en Jason zijn potentiële winnaars. En dan wint Jason want huis is in A'dam.
Zou anders zijn als huis in bijv. Antwerpen stond natuurlijk.
Ja nu wil ik het weten 😁quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara iets gezegd wat ze beter niet kon zeggen
Niet voor hier
Nou ik ben een volwassen kijker al zeg ik het zelf maar ik vind het helemaal niks hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind Bart een wat kleurloze kandidaat maar ik snap waarom hij populair is bij volwassen kijkers
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind Bart een wat kleurloze kandidaat maar ik snap waarom hij populair is bij volwassen kijkers
Dus niet volwassen genoegquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:58 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nou ik ben een volwassen kijker al zeg ik het zelf maar ik vind het helemaal niks hoor
Neeneenee ze gaat het vast schrijven op zijn onderarmquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
straks in bedje zal ze het wel fluisteren in het oortje van mimi
Jij ziet weer dingen die er niet zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh Bart en Jolien lopen er ook bij
Dan slaap ik denk ik al …..morgen begint de voorjaarsvakantie dus hele dagen BSO dus snap ook niet dat de vrouw van Rob vrij kan zijn….drukste periodequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
straks in bedje zal ze het wel fluisteren in het oortje van mimi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |