Dat is de hamvraag, we weten het nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
als rob zelf gaat, gaan de nominaties dan nog door zaterdag?
Rob gaat nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
'is niet' 'is wel' 'is niet' 'is wel' 'is niet' 'is wel' 'is niet' 'is wel'quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
TT:![]()
Wilde net hetzelfde schrijven
Nou Rob, als je het nou tot zaterdag vol houdt daar, mag je zaterdag tijdens de liveshow vertrekken samen met de genomineerde.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:50 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahaha Rob als een wassen beeld op de bank
wat is moetquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob gaat niet
FEBO heeft hem wat moet ingesproken
hij mag er niet over praten van Feboquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:48 schreef Paul het volgende:
Ja maar ook eerlijk voor velen was ze te koud in het begin nu dat ze wat openbloeid en meer lacht is het ook niet goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
Wat zou papa hiervan vinden chichi dat je als een jong hertje achter de kleuter aanrent en ligt te stoeien
jeetje echt niveautje begin lagere school.
mimi heeft die fases zo te zien overgeslagen, hept ie ook verteld![]()
straks huilie huilie want ik word op tv geframed
jij denkt dat hij geld meekrijgt als hij tot zaterdag blijft?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij mag er niet over praten van Febo
maar alles komt goed
met Angelo een dikke knuff en aardig doen
.
< maakte dr van
hij mag vertrekken in de live inc geld
hij was qwa humeur als een blad aan de boom gedraaid
klopte geen moer van zijn gedrag... mbt smerig uitvallen dat hij niet was genomineerd en zuks daar voor
yepquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef Paul het volgende:
[..]
jij denkt dat hij geld meekrijgt als hij tot zaterdag blijft?
Stoeien is er een gifje van?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
Wat zou papa hiervan vinden chichi dat je als een jong hertje achter de kleuter aanrent en ligt te stoeien
jeetje echt niveautje begin lagere school.
mimi heeft die fases zo te zien overgeslagen, hept ie ook verteld![]()
straks huilie huilie want ik word op tv geframed
hoe weet jij dit nou allemaal, lijkt me sterk dat hij geld meekrijgtquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep
en dat er niemand vertrekt
op zich al smerig hoe het tot nu toe loopt
mbt Rob
gewoon de boel draineren en zeiken
en blijkbaar zn zin krijgen incl geld
ik geef antwrd op je vraagquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe weet jij dit nou allemaal, lijkt me sterk dat hij geld meekrijgt
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik geef antwrd op je vraag
je vroeg dus jij denkt
en vise versa
Denk eerder dat de verliezer van zaterdag dan automatisch voor volgende week is genomineerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep
en dat er niemand vertrekt
op zich al smerig hoe het tot nu toe loopt
mbt Rob
gewoon de boel draineren en zeiken
en blijkbaar zn zin krijgen incl geld
Hij heeft dit meerdere malen laten doorschemeren, dat hij bleef omdat het om geld gingquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe weet jij dit nou allemaal, lijkt me sterk dat hij geld meekrijgt
uhm mij nooit serieus nemenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar ook eerlijk voor velen was ze te koud in het begin nu dat ze wat openbloeid en meer lacht is het ook niet goed
jahquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin wel een beetje MA moe te worden
stelletje hequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef ben34567 het volgende:
MA en Chiara samen zijn wel favorietjes geworden van febo
Het is echt geen leuke BB groep dit jaar. Het boeit niet op de een of andere manier, Rob heeft sowieso veel te veel een stempel erop gedrukt, maar het lijkt wel of het niet echt van de grond wil komen allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jah![]()
vrees dat we oppas Cos zijn geworden
kindjes dag/nacht opvang
hihihihihi
Het is totaal geen gezellige en leuke groep ga me steeds meer irriteren aan personenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is echt geen leuke BB groep dit jaar. Het boeit niet op de een of andere manier, Rob heeft sowieso veel te veel een stempel erop gedrukt, maar het lijkt wel of het niet echt van de grond wil komen allemaal
De groep is gewoon saai. Mies vermaakt nog een beetje. Wat doen de anderen nu?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin wel een beetje MA moe te worden
Vind het juist de beste BB sinds de vernieuwde BB'squote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is echt geen leuke BB groep dit jaar. Het boeit niet op de een of andere manier, Rob heeft sowieso veel te veel een stempel erop gedrukt, maar het lijkt wel of het niet echt van de grond wil komen allemaal
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Dragonbullet het volgende:
Denk dat Jason een beetje is afgeknapt op Chiara door dit kinderachtige gedoe, kan ie niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |