Jolien gaat eruit zodra ze genomineerd wordt. Heeft bijna geen fans.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben die jolien eigenlijk ook wel zat.
Met der kinderachtige reactie op alles zowel positief als negatief
Ja ok daar weet ik alles van van afvallen maar zoveel in 7 weken is wel veel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:38 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat hij niet meer drinkt.. je hebt gelijk, er kan iets zijn. Maar ik weet ook dat, als je stopt met drinken, verlies je snel veel gewicht. Plus tel daar stress bij op..
Ja echt hequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob waar moet ik zitten man!
Mijn vader zei altijd, smeris een klap geven dan kan je zitten
Het kan echt..quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ok daar weet ik alles van van afvallen maar zoveel in 7 weken is wel veel hoor
En dan weten we -> hij gaatquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft tegen Charlotte gezegd het komt allemaal goed
Zei die ook tegen MA. Waarschijnlijk goed voor Rob zelf. De rest maakt hem niks uit. Hij vindt Charlotte nep, dat zei die gisteren nog. Zal hem weinig uitmaken of het voor haar goed uitpaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft tegen Charlotte gezegd het komt allemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |