kodi = man he?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje dom om zo’n zaadje te planten als je mij vraagt
oh ja die ging deze week of volgende week weg hequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan slaap ik denk ik al …..morgen begint de voorjaarsvakantie dus hele dagen BSO dus snap ook niet dat de vrouw van Rob vrij kan zijn….drukste periode
Ja is kodiak is manquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kodi = man he?
was retorische vraag overigens.. anders zou je dit niet tikken.
Ze wil dat het later gevraagd wordt die kleine tease
Ook is het oneerlijk voor Mich. Wint PON maar maakt 3 vijanden die in het huis mogen blijven. Ik denk dat er wel iemand uitgaat naast Rob.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef bull-sjitt het volgende:
volgens mij moet er wel iemand van de genomineerden uit. omdat er al mensen gestemd hebben. kan me herinneren dat er eens een rechtszaak is aangespannen omdat de productie een twist maakte nadat kijkers gestemd hadden ( die stemmers waren dan hun geld kwijt zonder resultaat )
diepzinnigquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:01 schreef Dragonbullet het volgende:
Goed gesprek ook weer Charlotte en linsy
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Is die ook naar de streams aan het kijken
En ze doet dat zo graag, daar leeft ze op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje dom om zo’n zaadje te planten als je mij vraagt
nu kost het niemand wat, je stemt toch voor niks (betaalt nx)quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:02 schreef bull-sjitt het volgende:
volgens mij moet er wel iemand van de genomineerden uit. omdat er al mensen gestemd hebben. kan me herinneren dat er eens een rechtszaak is aangespannen omdat de productie een twist maakte nadat kijkers gestemd hadden ( die stemmers waren dan hun geld kwijt zonder resultaat )
samen met oma nijn gister ook geprobeerd uit te leggen wrom ze die dingen doetquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja is kodiak is man
Snap niks van vrouwen
Ha ha "kart kleuter"quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat niet meer over meisjes praten.
Ben blij dat hij het zelf geloofd onze kart kleuter
Volgende week en dat gaat echt en vooral niet met personeel tekortquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja die ging deze week of volgende week weg he
Welke man snap wel iets van vrouwen ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja is kodiak is man
Snap niks van vrouwen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke man snap wel iets van vrouwen ?
Zoals de bibliothecaris tegen mij zei op mijn vraag of het boek "de mannen zijn de baas" ergens lag. Ja zei die: " 2de verdieping bij de sprookjesverhalen".
ok . dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nu kost het niemand wat, je stemt toch voor niks (betaalt nx)
hij heeft het daar 2x over gehad.. gaat het de groep vertellen als ze eruit zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef Jockari het volgende:
Daarstraks werd al door iemand geopperd dat Bart nog een groot geheim met zich mee draagt dat hij nog niet mag vertellen aan de anderen. Ben wel benieuwd.
Nog 50 dagen dus ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij heeft het daar 2x over gehad.. gaat het de groep vertellen als ze eruit zijn
Misschien heeft het wel te maken met die duimring van hem. Winkwinkquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef Jockari het volgende:
Daarstraks werd al door iemand geopperd dat Bart nog een groot geheim met zich mee draagt dat hij nog niet mag vertellen aan de anderen. Ben wel benieuwd.
Alleen is de pindakaas van de Pindakaaswinkel en niet Calvé.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Calvé ook weer blij met Chiara
Die krijgt vast een insta samenwerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |