hij liet wel vanmiddag iets los in de trant van heel anders te zijn dan zijn vrouw of zoietsquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:14 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel te maken met die duimring van hem. Winkwink
dat was lawaaiwortel.. hebben we eruit gestemd.. nu zitten we ermeequote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Wat deze groep mist is een Grace of Nouchine type
Misschien is hij de vaste sm meester van John de mol.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij liet wel vanmiddag iets los in de trant van heel anders te zijn dan zijn vrouw of zoiets
kreeg het niet goed mee.
ik zie hem er wel voor aan die ruige bart
Nochine kan ik mee leven, Grace sla ik graag over, die stem trok ik voor geen meter.. en ze praatte nogal veeeeeeeelquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Ohja zeker, ik zie het ook voor me. Al zijn verhalen over die dancefeesten ook.. misschien heeft ie een leer fetisj?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij liet wel vanmiddag iets los in de trant van heel anders te zijn dan zijn vrouw of zoiets
kreeg het niet goed mee.
ik zie hem er wel voor aan die ruige bart
ik heb hier al wel eens van iemand gehoord , dat hij iemand van de FEBO kent, zal dat het zijn....quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien is hij de vaste sm meester van John de mol.
Die zou chiara ook alleen maar nep vindenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Vind ik wel duur hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Bart vind de keuken beetje tegenvallen.. inductieplaat is wel heel duur denkt ie.
gewoon Ikea 1500 euro
Ik vraag me af wat Chelsea deze groep zou gegeven hebben. Ik denk veel conflicten met Chiara.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was lawaaiwortel.. hebben we eruit gestemd.. nu zitten we ermee
het is met ingebouwde afzuiger. Die zijn niet goedkoop, maar komt door die afzuigfunctie. Al gebruiken ze hem daar meer om het overtollige kookvocht in weg te laten lopenquote:
ikea ding zo duur?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Bart vind de keuken beetje tegenvallen.. inductieplaat is wel heel duur denkt ie.
gewoon Ikea 1500 euro
Dat is een complex, die heeft haar zaadje moeten delen met haar tweelingszus,quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze doet dat zo graag, daar leeft ze op.
Ik had vanmiddag 2 stronkjes broccoli voor 4,50... alles is met de huidige prijzen design en duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |