Is hij aan het wachten totdat het eten klaar is.....quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
Kiek de jong liggen, bij gebrek aan een opblaaspop moet ie het met een kussen doen
[ afbeelding ]
Ah er moet een Belgische man uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali opgefokt komt een moment dat hij gaat ontploffen
En de Pon winnaar volgende week Jason en mimi eropzetten. .quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk eerder dat de verliezer van zaterdag dan automatisch voor volgende week is genomineerd
ow werkt ze bij de horloges? dacht bij de schoenen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de Bijenkorf in loop en daar een duur horloge ga kopen en dat horloge dan ook daadwerkelijk koop bij Lindsey. Of ze moet daar opeens compleet anders praten.
Ik dacht horloges.. maar überhaupt.. ik zou alleen drugs bij haar kopen denk. En ik heb niets met drugs, dus dat zou ze dan misschien best goed doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow werkt ze bij de horloges? dacht bij de schoenen?
just asking
verslik me bijna in de poffer die ik net in mn mond heb zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik dacht horloges.. maar überhaupt.. ik zou alleen drugs bij haar kopen denk. En ik heb niets met drugs, dus dat zou ze dan misschien best goed doen
😂😂😂😂quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik de Bijenkorf in loop en daar een duur horloge ga kopen en dat horloge dan ook daadwerkelijk koop bij Lindsey. Of ze moet daar opeens compleet anders praten.
Whhaaaaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik dacht horloges.. maar überhaupt.. ik zou alleen drugs bij haar kopen denk. En ik heb niets met drugs, dus dat zou ze dan misschien best goed doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |