Is beter voor hem mensen krijgen een beetje genoeg ervan dat hij als een hondje achter haar aan loopt. Werkt niet in zijn voordeel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:04 schreef Dragonbullet het volgende:
Denk dat Jason een beetje is afgeknapt op Chiara door dit kinderachtige gedoe, kan ie niks mee
Haha tegelijk geërgerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.
Vreselijk die smakkende MA de hele tijden op 2 streams
omdat wij de hele dag meekijken, jij nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe weet jij dit nou allemaal, lijkt me sterk dat hij geld meekrijgt
Dat zekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef Jockari het volgende:
Italian friends forever
[ afbeelding ]
Ohja had nog een paar filmpjes staan. vanwege SL even aan elkaar plakken, maar zal ze dan even uploaden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:13 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik loop een beetje achter in de uitzending maar wou mijn mening toch even posten, dit is van rond 18:00
Ali, Lindsey en Charlotte hebben een probleem met loslaten. Ze kunnen nog zoveel zeuren/praten/zagen over de nominaties maar je kunt er voorlopig niets aan veranderen, laat het los en ga verder. Praat over iets anders; door er over te blijven praten maak je jezelf gek. Stel dat ze seffens een proef moeten doen voor een vrijstelling dan staan die zo stijf van de stress dat die waarschijnlijk falen.
Voor mij voelde het meer als een "verplicht" gesprek. Opgelegd door de febo.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:13 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik loop een beetje achter in de uitzending maar wou mijn mening toch even posten, dit is van rond 18:00
Ali, Lindsey en Charlotte hebben een probleem met loslaten. Ze kunnen nog zoveel zeuren/praten/zagen over de nominaties maar je kunt er voorlopig niets aan veranderen, laat het los en ga verder. Praat over iets anders; door er over te blijven praten maak je jezelf gek. Stel dat ze seffens een proef moeten doen voor een vrijstelling dan staan die zo stijf van de stress dat die waarschijnlijk falen.
16 uur per dag * minimaal 3 per uur * 50 dagen = 2.400 en dan heb ik de extra streamlocks nog niet geteld. Ik denk dat we erboven zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:34 schreef Ireth het volgende:
Cos nr 300, maar SL nr 3000 volgens mij...
Ik zou tegen hem zeggen: Maak je vretuh zelf ouwe als jij het beter kanquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob wil geen pannenkoek net alsof je een pannenlap aan het opeten bent.
Neemt straks wel wat kwark
Charlotte ging nu zijn bakkie kwark en een mandarijntje klaar maken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou tegen hem zeggen: Maak je vretuh zelf ouwe als jij het beter kan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |