Dat denk ik echt niet... is één van de meiden volgens mij...quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:39 schreef Stargazing het volgende:
Ik vrees toch voor Ali zaterdag helaas
Ali heeft het te grote voorsprong op die grote fb poll om het te kunnen vervalsen door productie. Bijna dubbel zoveel stemmen als Lindsey.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:42 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet... is één van de meiden volgens mij...
Dit is de 2de big brother die ik vrij intensief volg de eerste was die met Steven Spillebeen, er wordt hier, niet alleen jij, veel over manipulatie gesproken is dat dan de afgelopen jaren het geval geweest?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dit zal febo niet durven manipuleren naar exit Ali. Het wordt exit Lindsey.
Ik ookquote:
Er gaat echt een Belg uit als Rob zo ook nog eens vertrekt al helemaal.quote:
Hij krijgt te weinig aandacht of gewoon commedia dell'arte.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
deze kleuter jongen zit in stilte in de groep te lijden.. niemand die het ziet
[ afbeelding ]
Ohh ik zag dat ook. Wat een mafkees joh, deed hij vorige keer ook toen hij Chelsea naar huis stuurde. Allemaal toneelspel hoor. Toen er iets lekkers in de wall stond stond hij als eerst vooraan. Van mij mag hij de volgende ronde zélf op de nominatielijstquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:53 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Hij krijgt te weinig aandacht of gewoon commedia dell'arte.
Zelfs jij als belg weet het niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:55 schreef Jockari het volgende:
Doorzichtige caleçons wil Charlotte. Discussie wat ze juist wil, kousebroeken, maar dan doorzichtig zegt ze. Ik weet niet waarover dit gaat.
Nu even over de nominatiesquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:07 schreef rinardo het volgende:
jason en mies praten buiten ik heb geen geluid ivm visite, zie ze alleen, wat wordt er gezegd
haha en dan toch hier lezen Rinardo!quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:07 schreef rinardo het volgende:
jason en mies praten buiten ik heb geen geluid ivm visite, zie ze alleen, wat wordt er gezegd
stiekum op telefoon grrrr ik ben beetje verslaafd ( dank je )quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha en dan toch hier lezen Rinardo!
Over de nominatie, hij wilde jason niet erop zetten.
jason over goed gebruik maken van de pon, wie hij wel of niet dacht dat mimi zou erop zetten.. jason had lindsy niet zien aankomen.. hij dacht ias of jolien.
mimi vraagt: hoe reageerde de rest erop toen ik niet erbij was, wat zeiden ze
jason: niet echt op gereageerd
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
stiekum op telefoon grrrr ik ben beetje verslaafd ( dank je )
Dat zou hem vast tegen vallen allemaal dat hij niet de aandacht krijgt wat hij wil. Dat begin vanmorgen al met de aanval op charlotte en die heel rustig reageerde op hem.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha en dan toch hier lezen Rinardo!
Over de nominatie, hij wilde jason niet erop zetten.
jason over goed gebruik maken van de pon, wie hij wel of niet dacht dat mimi zou erop zetten.. jason had lindsy niet zien aankomen.. hij dacht ias of jolien.
mimi vraagt: hoe reageerde de rest erop toen ik niet erbij was, wat zeiden ze
jason: niet echt op gereageerd
tja.. we zien waar ze het van heeft hequote:Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow elke dag wel iemand een mongool noemen...... die Familie is....
Jongen je moest eens weten hoe je beet genomen wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
jason wat me verbaast zij als eerst erop, daarna zei ze: nu komt lindsy en ali
dat vond ik vervelend
jason lachen en mimi ook omdat mimi zei: ja juist wil je nu 3 coins voor de juiste voorspelling
hebben het erover dat ze het niet leuk vinden dat char doet alsof ze niks weet maar ondertussen alles wel weet!
die kan voor zichzelf ook wel invullen dat ze kans maakt om te blijven
mimi ze moet zo stoppen om te denken en doen, ze is aan het acteren en zo
jason: nee dat doet ze niet, ze is zo
mimi: ze is heel onzeker over zichzelf , ze weet dat ze dat niet moet zijn maar wil dat niet beseffen , is menselijk, het is niet dat ik zeg oh die stelt zich aan maaaaar het start allemaal hoe je er zelf over denkt en in kopke plant
dat is binnen op de stream?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Kom op Charlotte, Ali is je type wel
Goed dat jason zegt ze acteert niet. En gelijk draait 'm.a. weerquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
jason wat me verbaast zij als eerst erop, daarna zei ze: nu komt lindsy en ali
dat vond ik vervelend
jason lachen en mimi ook omdat mimi zei: ja juist wil je nu 3 coins voor de juiste voorspelling
hebben het erover dat ze het niet leuk vinden dat char doet alsof ze niks weet maar ondertussen alles wel weet!
die kan voor zichzelf ook wel invullen dat ze kans maakt om te blijven
mimi ze moet zo stoppen om te denken en doen, ze is aan het acteren en zo
jason: nee dat doet ze niet, ze is zo
mimi: ze is heel onzeker over zichzelf , ze weet dat ze dat niet moet zijn maar wil dat niet beseffen , is menselijk, het is niet dat ik zeg oh die stelt zich aan maaaaar het start allemaal hoe je er zelf over denkt en in kopke plant
Ja hij heeft het nu al een paar keer tegen hem gezegd.. vind het goed dat jason zijn eigen mening durft te gevenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goed dat jason zegt ze acteert niet. En gelijk draait 'm.a. weer
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe ouder hoe mooier je wordt, aldus jolien
Hij irriteert me vanaf het begin af aan al Ik vind hem achterbaks en een lafaard en nu vind ik hem een loserquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hij heeft het nu al een paar keer tegen hem gezegd.. vind het goed dat jason zijn eigen mening durft te geven
maar mimi geeft er dan weer een twist aan of reageert er niet eens op. (vind ik)
Een door en door verwent italiaanskleutertje.......quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
jason: ik heb hem ook gezegd als jij weg moet is dat niet om hoe je bent maar hoe je in het spel staat.
(denk ali? )
mimi ik ben tactisch in winnaarsinstinct, spel, blablalbahijrateltdooroverzichzelf
dat jong is tot op het Bot verwendquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
mimi gooit sjairon en dada nog een keer voor de kinderkart en rijdt er zelf nog eens overheen
pfoe wat ziet hij er nu oud en afgeleefd uit in het huis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Promo is Rob zijn sterkste kant niet.
[ afbeelding ]
Lijkt alsof we tegenwoordig nog enkel zwart-wit foto's van Rob kunnen cappen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfoe wat ziet hij er nu oud en afgeleefd uit in het huis.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
mimi gooit sjairon en dada nog een keer voor de kinderkart en rijdt er zelf nog eens overheen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lijkt alsof we tegenwoordig nog enkel zwart-wit foto's van Rob kunnen cappen.
had je een robke gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
ben gewoon op de bank in slaap gesukkeld
Kijk dat bolle koppie. Toen dronk hij nog wat meer blikkies denkquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Promo is Rob zijn sterkste kant niet.
[ afbeelding ]
oh ja.. die zit daar na interventiequote:Op donderdag 23 februari 2023 16:29 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kijk dat bolle koppie. Toen dronk hij nog wat meer blikkies denk
50 dagen geen blikkies/ Baco reken maar uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:29 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kijk dat bolle koppie. Toen dronk hij nog wat meer blikkies denk
😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef Monique___ het volgende:
mimi ik ga geen namen noemen, ik ga naam noemen, ik ga geen namen noemen
iemand was niet zeker dat hij ging blijven maar het omgaan in het huis was overdreven, het doen in het huis was zooo de zelfverzekerheid was zoo hoog dat het in zijn nadeel heeft gespeeld
jason: danny?
mimi ; nee.. chelsea, ze was zooo zoo luid
Ja waarom schreeuwt ze dat zo vaak?!?!quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen ali , zijn topjaren zijn voorbij.
hoor jolien weer eens kwekken: maaa berrnntt is n echte mannn
symbiotische relatie, nu geamputeerd van haar mattie, haar betere helft, haar mooiere helft, haar slimmere helft, haar sterkere helft, haar niet stinkende helft, haar knappe helft (kan door tikken maar ik bespaar t je)quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:32 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja waarom schreeuwt ze dat zo vaak?!?!
mogen ze niet over pratenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:33 schreef Angelique61 het volgende:
Nog wat gehoord over de fanroom?
Ja je hebt gelijk.. ze haaangt echt aan hem. Maaar Jolien heeft óók iets eigens: rode strepen op haar koontjes en heul lange haartjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
symbiotische relatie, nu geamputeerd van haar mattie, haar betere helft, haar mooiere helft, haar slimmere helft, haar sterkere helft, haar niet stinkende helft, haar knappe helft (kan door tikken maar ik bespaar t je)
snapt ge
hmmm ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mogen ze niet over praten
daarna deed mimi wat geheimzinnig en linds ook. maar nee , weten niks
knapste man ooit, voor jolien he (zei ze al vaker) mag hem niet meer posten maar vind het zelfquote:
Kom niet meer bijquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stucadoor.. bij Pa
slecht in afspraken
blijft gewoon thuis als hij geen zin heeft
Supper Bernd vriend van Jolijn
met een volle Baard
Op Twitter is ze ook al zo gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:13 schreef ben34567 het volgende:
En de dochter van Rob geeft niet op(ze heeft echt mediatraining nodig)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Oeh jolien is nu op haar teentjes getrapt een andere mening boeit me niet
geeft coin of choco voor tweep van jou daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
< zou bijna ff op op Tweep duiken
Ik zie 2 mogelijkheden maar er kunnen er waarschijnlijk meer zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat snapte ik , maar als 20 jarige.. dan heb je niet 25 jaar bij de post gewerkt (robke he) en krijgt een oprotpremie.
Neig naar 1 maar je weet het niet met ias.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie 2 mogelijkheden maar er kunnen er waarschijnlijk meer zijn
* uit zijn duim gezogen en niks van waar;
* contract van bepaalde duur en ze waren hem liever kwijt dan rijk.
Twitter flimpjes over BB mogen ook Hier hier geplaats worden als je dat wil dan zijn ze wat makkelijker terug te vindenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
Ik zie dit nu pas.. stond het hier al? anders haal ik m weg.
[ twitter ]
Nou valt vies tegenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef Ireth het volgende:
Zal dit dan de beruchte bernd (met lekkere poep) zijn??
[ afbeelding ]
aw zo kjoetquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
oke had ik niet hoeven horen; jolien maakt fotos van wat ze in de pot kakt en stuurt dat bernt door
echte liefde
dikdroll pic'squote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
oke had ik niet hoeven horen; jolien maakt fotos van wat ze in de pot kakt en stuurt dat bernt door
echte liefde
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom doen mensen dit?!?! Ik hoef geen uitleg. Blij dat ik telefoontje had netquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
echte liefde
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dikdroll pic's
"ojee vol een ....poekekakestrontje ....fan aankomen
DAT noemt men 'echte liefde'quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom doen mensen dit?!?! Ik hoef geen uitleg. Blij dat ik telefoontje had net
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT noemt men 'echte liefde'![]()
Bernt vind ook haar poep mooi, samen alles uitwisselen
het kan vriezen het kan dooienquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason verwacht dat er vandaag of morgen wel duidelijk wordt wat er in de fanroom is besproken vanmiddag
Mijn eten komt terug. Kan ook aan de zang liggenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT noemt men 'echte liefde'![]()
Bernt vind ook haar poep mooi, samen alles uitwisselen
Oké ik hapquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het kan vriezen het kan dooien
spel is kapoet
door de zeikstraal
fanroom geleuter allemaal nonsens
snel naar buitenstream overgeschakeld maar dat geanalyseer van jason daar vind ik ondertussen ook wat van.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Mijn eten komt terug. Kan ook aan de zang liggen
nou k kijk ff wie er allemaal al de laan uit zijnquote:
of laxeerpillen en duktape op de snavelsquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO geef ze muziek , dit katten gejank kunnen mijn oren niet aan
ja beetje raar..quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tuurlijk Jason
kinderen mogen van halg 9 tot half 10 savonds b kijken
knul echt
wake up
buiten weer VI geleuterquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO geef ze muziek , dit katten gejank kunnen mijn oren niet aan
🙄 Trek maar een fles wijn open denkquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snel naar buitenstream overgeschakeld maar dat geanalyseer van jason daar vind ik ondertussen ook wat van.
edit: stagaiare was daar ook klaar mee blijkbaar nu weer slipperpingpongtjongejonge
Ik denk óók van "lekker man" Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
buiten weer VI geleuterje favo programma
waar is die man? ligt die weer horizontaal?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik denk óók van "lekker man" Rob
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
mimi: ik ben gewoon gek en heel open op die vlakken (twurken) ik herken mezelf erin (dingen terug zien over zichzelf)
ik weet ook gewoon , zeggen van, kijk mijn bed is warmen , overdrijffff ik ook echt zo van DIT is een grapje
die hoeft niks meer te eten, weer vol van zichzelf
"Ja maar echt he, echt"quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason denkt mocht ik maar even bij Chiara in bed liggen
Ja ik vroeg het me ook al af.. please Febo please, schakel overquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar is die man? ligt die weer horizontaal?
Ik moet naar pearl...ik zie nl geen brede manquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit nu ergens bij de productie in een kamer met masseuse , kan ie er weer even tegenaan voor de showquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:11 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me ook al af.. please Febo please, schakel over
Dat deed Sjaajron ook had hij eens verteldquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
echte liefde
Gaat helemaal niet meer over TV. Draait om Videoland. Daar zijn inmiddels een milioen abbonees. Veel live kijkers kijken de uitzending voor wat mogelijk gemist.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tuurlijk Jason
kinderen mogen van halg 9 tot half 10 savonds b kijken
knul echt
wake up
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi die beelden was ik zat![]()
Ik hoor sjaajron
had het ook al op mute staan, ff Cold in de oordopjes opgezet word ik wakker vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi die beelden was ik zat![]()
Ik hoor sjaajron
Ik zweer het u ze lezen meequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook
Kunnen we niet gewoon naar Dakstream![]()
Ja die mis ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook
Kunnen we niet gewoon naar Dakstream![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
De dochter van Rob schijnbaar wel, die heeft zojuist haar twitter account verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 23-02-2023 17:38:30 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Linkjequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
misschien toch naar tip van productie geluisterd nu..
ff kijken of insta nog werkt edit: daar is productie nu met charme offensief begonnen zie ik![]()
owkeequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:16 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet meer over TV. Draait om Videoland. Daar zijn inmiddels een milioen abbonees. Veel live kijkers kijken de uitzending voor wat mogelijk gemist.
zit niet veel anders hequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:37 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik moet zeggen MA houdt wel vol hoor
sja beetje rijen op een stoel is ook zo watquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:37 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik moet zeggen MA houdt wel vol hoor
Edit: lijkt wel een stel tieners
😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sja beetje rijen op een stoel is ook zo wat
punt vd bank mischien
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:40 schreef rinardo het volgende:
twitter acc weg
[ link | afbeelding ]
Hapt niet heel ergquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma gaat maar even naast chiara zitten/liggen
Oei Ali zou broertje gezegd hebben en dat ligt bij mini moeilijk dan komt zijn complex weer boven. Ali weet nog niet eens wat manipuleren is volgens mij. Ik vermoed dat een manipulator vaak denkt dat de andere persoon ook manipuleert.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
mimi over ali die had gister gezegd ik zie u als broertje, ziet u me nog graag, voelde zich gemanipuleerd
jason: ik denk niet da thij wil manipuleren, dat is gewoon zoals hij is.
gewoon standaard aftertalk net als VI
ja maar het insta account is er nog.. promo all over in de stories nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:40 schreef rinardo het volgende:
twitter acc weg
[ link | afbeelding ]
Okquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
dat lukt me nooit.. ik krijg dan steeds de melding dat het geen instagram link is..
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is een hoop commentaar op MA maar hij is gewoon een ander soort speler. Hij heeft het gisteravond uitgelegd.
Als hij zijn helm opzet wordt hij een ander persoon. Ligt zijn focus puur op de race.
Hij vergelijkt het hebben van de PON met een race.
Hij schakelt dan zijn gevoel uit.
Hij nomineert niet uit emotie.de meeste anderen wel.
Dat racen zou ik niet overroepen. Het is geen Max Verstappen, en naar ik begrijp is dat bij MiMi verleden tijd wegens geldgebrek..quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is een hoop commentaar op MA maar hij is gewoon een ander soort speler. Hij heeft het gisteravond uitgelegd.
Als hij zijn helm opzet wordt hij een ander persoon. Ligt zijn focus puur op de race.
Wat bedoel je met ontploffen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat Ali moet ontploffen en dat hij eruit moet. Dus ..............
tussen zn kleine oortjes is ie max Vquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat racen zou ik niet overroepen. Het is geen Max Verstappen, en naar ik begrijp is dat bij MiMi verleden tijd wegens geldgebrek..
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
denkt dat fam/van Zeikstraal hier lurkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hou vol
geniet van deze momenten
waarvoor niet.. hij heeft liggen leuren om ergens maar op tv te kunnen meedoen en voila t is m nog gelukt ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tussen zn kleine oortjes is ie max V
dat opgedofte ego .. is niet zo weg
had zich ook aangemeld met een andere rls toch
Fantasy Island o.i.d
weent ze?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
LOTT hou es op gewoon
koelere zeg
drameend
quote:
knipquote:
Wel handig zo'n vermaler. Kan je mooi je vuil in stortenquote:
Ik vind het wel een mooie manier van spelen. Keer wat anders dan dat in de reet kruipen bij elkaar om maar niet op de bank te komen. Dat hebben we nu al meer dan genoeg bij bb gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef ledn81 het volgende:
Jason is een slimme gast, maar valt me soms ook wel een beetje tegen[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef ledn81 het volgende:
Jason is een slimme gast, maar valt me soms ook wel een beetje tegen[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef ledn81 het volgende:
COT ???quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Het is hier de COS en niet de COT dus gewoon over de streams posten[/modbreak]
uitstekend idee!quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laat charlotte maar gaan kan ze op tijd terug naar Amerika voor de oscaruitreiking
Dat riedeltje staat op repeat, excuses verzinnen is hij koning in, een echte racer jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
echt hequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:06 schreef TheLuckyman het volgende:
Uhm Linds.. Ali heeft hetzelfde gedaan met Jason
Nee. Hij gaat het weer oppakken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat racen zou ik niet overroepen. Het is geen Max Verstappen, en naar ik begrijp is dat bij MiMi verleden tijd wegens geldgebrek..
Linsey heeft gewoon ook vies gespeeld met haar gesprek met 'm.a. dat ze jason erop wil ipv zichzelf want dan was ze zeker wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:05 schreef ben34567 het volgende:
Ali en Charlotte jagen elkaar op. Lindsey is slim zichzelf buiten het gesprek aan het zetten.
Ik zou idd bijna weer op Lindsey stemmen. Vind ze alle 3 verschrikkelijk. Er moet een belgische man weg, maar aan hem irriteer ik me nog het minst. Maar dit soort gesprekjes werken niet in zijn voordeel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ze duwen mij naar 1 kant. ik moet straks linsie stemmen
Kan die wel vergeten. Dan is het zo een Nicolas latifi. Alleen met geld een stoeltje en niet met talentquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat het weer oppakken.
Vertelde hij ook. Heeft nu gekozen voor BB. Hoopt misschien op sponsordeals.
Hij heeft een plek in het team. Moet alleen meer sponsers vinden.
Hoop dat dit gezien wordtquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:05 schreef ben34567 het volgende:
Ali en Charlotte jagen elkaar op. Lindsey is slim zichzelf buiten het gesprek aan het zetten.
Vermoed ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan die wel vergeten. Dan is het zo een Nicolas latifi. Alleen met geld een stoeltje en niet met talent
"Dat was een heel klein nat scheetje en niemand heeft hem gehoord..."quote:
Klopt maar vanmorgen sterk toen m.a. haar aanvielquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:12 schreef Krambo het volgende:
Charlotte is een beetje zuur geloof ik
Dat hij weer een reactie geeft als bij zijn laatste nominatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:47 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ontploffen?
na die met de handoeken had hij gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hij weer een reactie geeft als bij zijn laatste nominatie
Tuurlijk wel Zij mogen toch hun teleurstelling hebben. Vind dat niet meer als normaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef Kayro het volgende:
Uurtje zelfbeklag en slachtofferrol..
Hoe goed ze wel niet zijn en zijn geweest voor anderen..
Hey psst..
Is een keuze hè
Dat is het spelletje (expiriment)
Volgens mij als je echt jezelf bent geweest en achter je eigen keuzes staan kun je nu dit gevoel toch niet hebben... toch?
Ik ook niet vandaar mijn vraag eerder al .quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is COT ?
snap er geen hol van
slock maar weer
ke thnxsquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook niet vandaar mijn vraag eerder al .
Gokje, commentaar op tweets?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook niet vandaar mijn vraag eerder al .
🤭quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weer beeld op 1
op 2 en fimpje
cof.. denk dat dat wel mag
jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef Dragonbullet het volgende:
Bedoelt Charlotte nu Ali op punt van ontploffen?
wie van de 3..quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott ; ik zeg je die man staat op het punt
van ontploffing
geen idee wie
puber hequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:28 schreef rinardo het volgende:
Jason ook gewoon die lege pot pindakaas weer in de kast he
Is dat niet van dat pindakaaspakket? Zo ja dan zijn dat exclusieve smaken en zullen de potjes dat ook wel zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:28 schreef rinardo het volgende:
Jason ook gewoon die lege pot pindakaas weer in de kast he
Er wordt ook elke keer weer buiten geroepen. Dan gooeien ze hem soms ook op lock.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:32 schreef Krambo het volgende:
Wat the f met die SL's
Ik heb ik net een half uur de streams aan en al de 3e X SL
Ja en in hemelsnaam waarvoor er gebeurt geen reetquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:32 schreef Krambo het volgende:
Wat the f met die SL's
Ik heb ik net een half uur de streams aan en al de 3e X SL
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
mimi: ....
die hoeft niks meer te eten, weer vol van zichzelf
Tis nog een kind, hij kan er niets aan doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:36 schreef happyme28 het volgende:
Ik word zo moe van MA. Kan hem even moeilijk verdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |