quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Oeh jolien is nu op haar teentjes getrapt een andere mening boeit me niet
geeft coin of choco voor tweep van jou daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
< zou bijna ff op op Tweep duiken
Ik zie 2 mogelijkheden maar er kunnen er waarschijnlijk meer zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat snapte ik , maar als 20 jarige.. dan heb je niet 25 jaar bij de post gewerkt (robke he) en krijgt een oprotpremie.
Neig naar 1 maar je weet het niet met ias.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:41 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zie 2 mogelijkheden maar er kunnen er waarschijnlijk meer zijn
* uit zijn duim gezogen en niks van waar;
* contract van bepaalde duur en ze waren hem liever kwijt dan rijk.
Twitter flimpjes over BB mogen ook Hier hier geplaats worden als je dat wil dan zijn ze wat makkelijker terug te vindenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
Ik zie dit nu pas.. stond het hier al? anders haal ik m weg.
[ twitter ]
Nou valt vies tegenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef Ireth het volgende:
Zal dit dan de beruchte bernd (met lekkere poep) zijn??
[ afbeelding ]
aw zo kjoetquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef Ireth het volgende:
Zal dit dan de beruchte bernd (met lekkere poep) zijn??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
oke had ik niet hoeven horen; jolien maakt fotos van wat ze in de pot kakt en stuurt dat bernt door
echte liefde
dikdroll pic'squote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
oke had ik niet hoeven horen; jolien maakt fotos van wat ze in de pot kakt en stuurt dat bernt door
echte liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |