Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom doen mensen dit?!?! Ik hoef geen uitleg. Blij dat ik telefoontje had netquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
oke had ik niet hoeven horen; jolien maakt fotos van wat ze in de pot kakt en stuurt dat bernt door
echte liefde
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dikdroll pic's
"ojee vol een ....poekekakestrontje ....fan aankomen
DAT noemt men 'echte liefde'quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom doen mensen dit?!?! Ik hoef geen uitleg. Blij dat ik telefoontje had net
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT noemt men 'echte liefde'![]()
Bernt vind ook haar poep mooi, samen alles uitwisselen
het kan vriezen het kan dooienquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason verwacht dat er vandaag of morgen wel duidelijk wordt wat er in de fanroom is besproken vanmiddag
Mijn eten komt terug. Kan ook aan de zang liggenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
DAT noemt men 'echte liefde'![]()
Bernt vind ook haar poep mooi, samen alles uitwisselen
Oké ik hapquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het kan vriezen het kan dooien
spel is kapoet
door de zeikstraal
fanroom geleuter allemaal nonsens
snel naar buitenstream overgeschakeld maar dat geanalyseer van jason daar vind ik ondertussen ook wat van.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Mijn eten komt terug. Kan ook aan de zang liggen
nou k kijk ff wie er allemaal al de laan uit zijnquote:
of laxeerpillen en duktape op de snavelsquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO geef ze muziek , dit katten gejank kunnen mijn oren niet aan
ja beetje raar..quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tuurlijk Jason
kinderen mogen van halg 9 tot half 10 savonds b kijken
knul echt
wake up
buiten weer VI geleuterquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO geef ze muziek , dit katten gejank kunnen mijn oren niet aan
🙄 Trek maar een fles wijn open denkquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snel naar buitenstream overgeschakeld maar dat geanalyseer van jason daar vind ik ondertussen ook wat van.
edit: stagaiare was daar ook klaar mee blijkbaar nu weer slipperpingpongtjongejonge
Ik denk óók van "lekker man" Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
buiten weer VI geleuterje favo programma
waar is die man? ligt die weer horizontaal?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik denk óók van "lekker man" Rob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |