quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
mimi: ik ben gewoon gek en heel open op die vlakken (twurken) ik herken mezelf erin (dingen terug zien over zichzelf)
ik weet ook gewoon , zeggen van, kijk mijn bed is warmen , overdrijffff ik ook echt zo van DIT is een grapje
die hoeft niks meer te eten, weer vol van zichzelf
"Ja maar echt he, echt"quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason denkt mocht ik maar even bij Chiara in bed liggen
Ja ik vroeg het me ook al af.. please Febo please, schakel overquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar is die man? ligt die weer horizontaal?
Ik moet naar pearl...ik zie nl geen brede manquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef Ireth het volgende:
Zal dit dan de beruchte bernd (met lekkere poep) zijn??
[ afbeelding ]
Die zit nu ergens bij de productie in een kamer met masseuse , kan ie er weer even tegenaan voor de showquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:11 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me ook al af.. please Febo please, schakel over
Dat deed Sjaajron ook had hij eens verteldquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
oke had ik niet hoeven horen; jolien maakt fotos van wat ze in de pot kakt en stuurt dat bernt door
echte liefde
Gaat helemaal niet meer over TV. Draait om Videoland. Daar zijn inmiddels een milioen abbonees. Veel live kijkers kijken de uitzending voor wat mogelijk gemist.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tuurlijk Jason
kinderen mogen van halg 9 tot half 10 savonds b kijken
knul echt
wake up
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi die beelden was ik zat![]()
Ik hoor sjaajron
had het ook al op mute staan, ff Cold in de oordopjes opgezet word ik wakker vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi die beelden was ik zat![]()
Ik hoor sjaajron
Ik zweer het u ze lezen meequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook
Kunnen we niet gewoon naar Dakstream![]()
Ja die mis ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook
Kunnen we niet gewoon naar Dakstream![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
De dochter van Rob schijnbaar wel, die heeft zojuist haar twitter account verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 23-02-2023 17:38:30 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Linkjequote:Op donderdag 23 februari 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
misschien toch naar tip van productie geluisterd nu..
ff kijken of insta nog werkt edit: daar is productie nu met charme offensief begonnen zie ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |