Okquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
dat lukt me nooit.. ik krijg dan steeds de melding dat het geen instagram link is..
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is een hoop commentaar op MA maar hij is gewoon een ander soort speler. Hij heeft het gisteravond uitgelegd.
Als hij zijn helm opzet wordt hij een ander persoon. Ligt zijn focus puur op de race.
Hij vergelijkt het hebben van de PON met een race.
Hij schakelt dan zijn gevoel uit.
Hij nomineert niet uit emotie.de meeste anderen wel.
Dat racen zou ik niet overroepen. Het is geen Max Verstappen, en naar ik begrijp is dat bij MiMi verleden tijd wegens geldgebrek..quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is een hoop commentaar op MA maar hij is gewoon een ander soort speler. Hij heeft het gisteravond uitgelegd.
Als hij zijn helm opzet wordt hij een ander persoon. Ligt zijn focus puur op de race.
Wat bedoel je met ontploffen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat Ali moet ontploffen en dat hij eruit moet. Dus ..............
tussen zn kleine oortjes is ie max Vquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat racen zou ik niet overroepen. Het is geen Max Verstappen, en naar ik begrijp is dat bij MiMi verleden tijd wegens geldgebrek..
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
denkt dat fam/van Zeikstraal hier lurkt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hou vol
geniet van deze momenten
waarvoor niet.. hij heeft liggen leuren om ergens maar op tv te kunnen meedoen en voila t is m nog gelukt ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tussen zn kleine oortjes is ie max V
dat opgedofte ego .. is niet zo weg
had zich ook aangemeld met een andere rls toch
Fantasy Island o.i.d
weent ze?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
LOTT hou es op gewoon
koelere zeg
drameend
quote:
knipquote:
Wel handig zo'n vermaler. Kan je mooi je vuil in stortenquote:
Ik vind het wel een mooie manier van spelen. Keer wat anders dan dat in de reet kruipen bij elkaar om maar niet op de bank te komen. Dat hebben we nu al meer dan genoeg bij bb gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |