Hij irriteert me vanaf het begin af aan al Ik vind hem achterbaks en een lafaard en nu vind ik hem een loserquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hij heeft het nu al een paar keer tegen hem gezegd.. vind het goed dat jason zijn eigen mening durft te geven
maar mimi geeft er dan weer een twist aan of reageert er niet eens op. (vind ik)
Een door en door verwent italiaanskleutertje.......quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:18 schreef Monique___ het volgende:
jason: ik heb hem ook gezegd als jij weg moet is dat niet om hoe je bent maar hoe je in het spel staat.
(denk ali? )
mimi ik ben tactisch in winnaarsinstinct, spel, blablalbahijrateltdooroverzichzelf
dat jong is tot op het Bot verwendquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
mimi gooit sjairon en dada nog een keer voor de kinderkart en rijdt er zelf nog eens overheen
pfoe wat ziet hij er nu oud en afgeleefd uit in het huis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Promo is Rob zijn sterkste kant niet.
[ afbeelding ]
Lijkt alsof we tegenwoordig nog enkel zwart-wit foto's van Rob kunnen cappen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pfoe wat ziet hij er nu oud en afgeleefd uit in het huis.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
mimi gooit sjairon en dada nog een keer voor de kinderkart en rijdt er zelf nog eens overheen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lijkt alsof we tegenwoordig nog enkel zwart-wit foto's van Rob kunnen cappen.
had je een robke gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
ben gewoon op de bank in slaap gesukkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |