Kijk dat bolle koppie. Toen dronk hij nog wat meer blikkies denkquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:25 schreef Jockari het volgende:
Promo is Rob zijn sterkste kant niet.
[ afbeelding ]
oh ja.. die zit daar na interventiequote:Op donderdag 23 februari 2023 16:29 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kijk dat bolle koppie. Toen dronk hij nog wat meer blikkies denk
50 dagen geen blikkies/ Baco reken maar uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:29 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kijk dat bolle koppie. Toen dronk hij nog wat meer blikkies denk
😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:15 schreef Monique___ het volgende:
mimi ik ga geen namen noemen, ik ga naam noemen, ik ga geen namen noemen
iemand was niet zeker dat hij ging blijven maar het omgaan in het huis was overdreven, het doen in het huis was zooo de zelfverzekerheid was zoo hoog dat het in zijn nadeel heeft gespeeld
jason: danny?
mimi ; nee.. chelsea, ze was zooo zoo luid
Ja waarom schreeuwt ze dat zo vaak?!?!quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen ali , zijn topjaren zijn voorbij.
hoor jolien weer eens kwekken: maaa berrnntt is n echte mannn
symbiotische relatie, nu geamputeerd van haar mattie, haar betere helft, haar mooiere helft, haar slimmere helft, haar sterkere helft, haar niet stinkende helft, haar knappe helft (kan door tikken maar ik bespaar t je)quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:32 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja waarom schreeuwt ze dat zo vaak?!?!
mogen ze niet over pratenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:33 schreef Angelique61 het volgende:
Nog wat gehoord over de fanroom?
Ja je hebt gelijk.. ze haaangt echt aan hem. Maaar Jolien heeft óók iets eigens: rode strepen op haar koontjes en heul lange haartjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
symbiotische relatie, nu geamputeerd van haar mattie, haar betere helft, haar mooiere helft, haar slimmere helft, haar sterkere helft, haar niet stinkende helft, haar knappe helft (kan door tikken maar ik bespaar t je)
snapt ge
hmmm ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mogen ze niet over praten
daarna deed mimi wat geheimzinnig en linds ook. maar nee , weten niks
knapste man ooit, voor jolien he (zei ze al vaker) mag hem niet meer posten maar vind het zelfquote:
Kom niet meer bijquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stucadoor.. bij Pa
slecht in afspraken
blijft gewoon thuis als hij geen zin heeft
Supper Bernd vriend van Jolijn
met een volle Baard
Op Twitter is ze ook al zo gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:13 schreef ben34567 het volgende:
En de dochter van Rob geeft niet op(ze heeft echt mediatraining nodig)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |