Nee bart had een geheim, dus niet jasonquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:42 schreef -river- het volgende:
Of de grote verassing is dat Jason vroeger een meisje was
Dit dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:32 schreef ledn81 het volgende:
Bart gaat een coin uitgeven. Samen met Chiara gaat ie kruidenkaas of paturain kopen
Oh jeetje ik ga er over nadenken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee bart had een geheim, dus niet jason
Jep en hij volgens eigen zeggen als hij niet genomineerd is toch het huis gaat verlatenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
De laatste vrolijke momenten van Rob voordat de nominaties bekend worden gemaakt[ afbeelding ]
Het zou niet logisch zijn want Mich denkt al in termen Belg-Nederland voor finale. Hij wil Charlotte of Ali eruit. Dus hij wil een derde sterke speler. Hij zei zelf dat Chiara zou verliezen dus waarom zou hij een Nederlandse wegsturen ? Hij denkt dat Lindsey wint tegen Ali zoals vorige zaterdag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als MA Chiara heeft genomineerd inplaats van Charlotte en hij bedoelde gisteren dat zij een drama zou maken
Omdat hij nog weet wat hem verteld is en dat was dat zei hem gebruiktequote:Op donderdag 23 februari 2023 09:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zou niet logisch zijn want Mich denkt al in termen Belg-Nederland voor finale. Hij wil Charlotte of Ali eruit. Dus hij wil een derde sterke speler. Hij zei zelf dat Chiara zou verliezen dus waarom zou hij een Nederlandse wegsturen ?
Dat is de interpretatie van één fan. Het zou dom zijn om daarop af te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat hij nog weet wat hem verteld is en dat was dat zei hem gebruikte
Zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Neej denk niet dat hij zich daarvan laat beinvloeden..quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat zal FEBO niet laten gebeurenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ali tegen Lindsey dan gaat denk ik dat Lindsey eruit gaat.
Bart ipv Lindsey zou nog kunnen. Zou wel het slimst zijn voor MA, als hij het echt alleen tactisch speelt, want dan is de kans het grootst dat er een sterke Belgische man uitgaat. Als hij ervoor zorgt dat hij met Ias overblijft, zijn zn kansen wel goed op een finaleplaats natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zou niet logisch zijn want Mich denkt al in termen Belg-Nederland voor finale. Hij wil Charlotte of Ali eruit. Dus hij wil een derde sterke speler. Hij zei zelf dat Chiara zou verliezen dus waarom zou hij een Nederlandse wegsturen ? Hij denkt dat Lindsey wint tegen Ali zoals vorige zaterdag.
Zal wel maar het zou een leuke twist zijn in het spelquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef -river- het volgende:
Ik denk het voorspelbare Ali Jason Charlotte
Ali charlotte lindseyquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef -river- het volgende:
Ik denk het voorspelbare Ali Jason Charlotte
Ze zei alleen gedag tegen chiaraquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Neej denk niet dat hij zich daarvan laat beinvloeden..
Gisteren op tv zei chiara nog da ma's oma tegen haar had gezegd in het italiaans "trouw mijn kleinzoon"..als dat waar is heeft ma dat ook gehoord en hij zal eerder zijn oma's woorden geloven dan die van buitenstaanders
Bart gast geen drama maken... er zou drama komen heeft hij gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Bart ipv Lindsey zou nog kunnen. Zou wel het slimst zijn voor MA, als hij het echt alleen tactisch speelt, want dan is de kans het grootst dat er een sterke Belgische man uitgaat. Als hij ervoor zorgt dat hij met Ias overblijft, zijn zn kansen wel goed op een finaleplaats natuurlijk.
Als ie zo tactisch heeft gedachtquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Bart ipv Lindsey zou nog kunnen. Zou wel het slimst zijn voor MA, als hij het echt alleen tactisch speelt, want dan is de kans het grootst dat er een sterke Belgische man uitgaat. Als hij ervoor zorgt dat hij met Ias overblijft, zijn zn kansen wel goed op een finaleplaats natuurlijk.
Is daar niet ingeknipt?quote:
Bart heeft in 1999 ook al meegedaan met BB, en gewonnen!quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh jeetje ik ga er over nadenken.
Die drama komt sowieso omdat Rob er niet op staat, ongeacht wie MA er wel op zou zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bart gast geen drama maken... er zou drama komen heeft hij gezegd
dat was een geintje, dat heeft die oma niet gezegd, Ze zei toch alleen gedag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Neej denk niet dat hij zich daarvan laat beinvloeden..
Gisteren op tv zei chiara nog da ma's oma tegen haar had gezegd in het italiaans "trouw mijn kleinzoon"..
Dat gaat hem niet tegenhouden om alsnog uit zn dak te gaan:).quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Michel Angelo is niet verantwoordelijk voor de keuzes of pijntjes van Rob die is daar om het spel te spelen. Zou tamelijk asociaal zijn als Rob daarom uit zijn dak zou gaan.
Het hele stukje dat ze door de gang liep langs chiara is uitgezonden. Ciao bellisima zei ze volgens mij..quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is daar niet ingeknipt?
Het stukje dat ze gezegd zou hebben dat ze speciaal voor ali halal saus had gemaakt was ook niet in de uitzending, maar schijnt oma wel gezegd te hebben
Die ziet er heeeeel anders uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bart heeft in 1999 ook al meegedaan met BB, en gewonnen!
quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bb belgie danquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, dat is zijn geheimquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die ziet er heeeeel anders uit
Nee is andere Bart.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee daar was in geknipt kon je zien..want van de hal was ze opeens in de woonkamerquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Get hele stukje dat ze door de gang liep langs chiara is uitgezonden. Ciao bellisima zei ze volgens mij..
ze zei later in de slaapkamer dat het een geintje was. althans zo kwam het over.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee daar was in geknipt kon je zien..want van de hal was ze opeens in de woonkamer
Toen was ze al lang langs chiara, die stond tegenover de coinsquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee daar was in geknipt kon je zien..want van de hal was ze opeens in de woonkamer
Was het ook...quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze zei later in de slaapkamer dat het een geintje was. althans zo kwam het over.
Linkje?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ok..hij heeft ook zijn vriend aan de telefoon gehad...die gaf hem ook geen hint dat hij op moest passen voor chiaraquote:
camera op hem en gebruiken voor in de afleveringquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO voert vast eerst nog even crisis overleg wat te doen met boos woeste Rob
Als ze dat letterlijk hadden gezegd had ie het ook niet eens begrepenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok..hij heeft ook zijn vriend aan de telefoon gehad...die gaf hem ook geen hint dat hij op moest passen voor chiara
Ook niet tijdens het pon spel
Ja daag dat is niet deze bart...tjonge jonge..quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
https://www.libelle.nl/ac(...)-er-nu-uit~bee2c097/
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja daag dat is niet deze bart...tjonge jonge..
Omdat iemand dezelfde voornaam heeft is dat niet ook gelijk dezelfde persoon..
Bb bart uit 1999 leest hier soms mee...die ligt nu helemaal in ern deuk
Die bieden hem na BB een eigen camping programma aan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:07 schreef ben34567 het volgende:
Febo zal Rob nog niet weg willen. Nadat Gert Verhulst hem belachelijk maakte is hij goed voor clout. Die gaan hem in DBK proberen te overtuigen van nog te blijven.
Linkjequote:Op donderdag 23 februari 2023 10:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja daag dat is niet deze bart...tjonge jonge..
Omdat iemand dezelfde voornaam heeft is dat niet ook gelijk dezelfde persoon..
Bb bart uit 1999 leest hier soms mee...die ligt nu helemaal in ern deuk
Had je door dat het ook geen serieuze suggestie was???quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat is het geheim dus NIET!!
Girl... Girl.... Girl...quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:10 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen. Jeetje ze zijn met zijn drieën dan kunnen ze nog Bart niet bijhouden met de afwas
https://vroegert.nl/big-brother-winnaar-bart/quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Linkje
Hoe Bart er echt nu eruit ziet.
Ben benieuwd
Der word hier zoveel zin en onzin door elkaar verteld dat ik soms niet meer weet wie echt denkt wat hij schrijftquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had je door dat het ook geen serieuze suggestie was???
Dat is dezelfde als die ik liet zien van de Libellequote:Op donderdag 23 februari 2023 10:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
https://vroegert.nl/big-brother-winnaar-bart/
dat was Bart Spring in 't Veld , dit is Bart Van Den Broekquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Royal...werd dat niet gezegd ergens in het begin in de pers dat deze bb een koninklijk randje aanzat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:14 schreef -river- het volgende:
Misschien is Bart wel een van de geheime kinderen van de oude Koning van België want die neukte er toch flink op los?
Tadaaaaaaquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Royal...werd dat niet gezegd ergens in het begin in de pers dat deze bb een koninklijk randje aanzat?
Huh heb ik wat gemist Mocht Lindsey ook nomineren nu ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie zouden Mich en Lindsey hebben genomineerd
ik weet zeker Bart, Chiara maar wie die derde is de vraag
Maar geheime zoon lijkt me iets te ver gaan dan...quote:
Lindsey heeft geen PONquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie zouden Mich en Lindsey hebben genomineerd
ik weet zeker Bart, Chiara maar wie die derde is de vraag
Er is mij vanmorgen rond 10 uur beloofdquote:
Nee alleen michquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Huh heb ik wat gemist Mocht Lindsey ook nomineren nu ?
De afwas moet eerst gedaan zijn hahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Er is mij vanmorgen rond 10 uur beloofd![]()
Nou tjop tjop werken luitjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De afwas moet eerst gedaan zijn haha
Nee. Alleen MA.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jawel hoor, via de fanroom toch
Das toch niet waar Ali heeft Chiara netjes gevraagd om shampooquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:19 schreef Jockari het volgende:
Jolien denkt dat Ali snoep in de winkel "pikt" met zijn losse handjes. Net als de shampoo van Chiara dus.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar geheime zoon lijkt me iets te ver gaan dan...
Achter achter neef van lijkt me eerder te kloppen..
Ik ken de stamboom van het belgische koningshuis niet
Ik dacht dat ze het over Ias had?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:19 schreef Jockari het volgende:
Jolien denkt dat Ali snoep in de winkel "pikt" met zijn losse handjes. Net als de shampoo van Chiara dus.
Lijkt mij ook eerder over ias gasn...quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het over Ias had?
Ja die pikt wel eens en is daarop aangesproken door BBquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het over Ias had?
Ja ik vinnum ook leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik begin Ias steeds leuker te vinden....hij is echt zoals een irritant broertje dat je stiekem niet kan missen
Denk dat Rob drama maakt als hij niet genomineerd wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bart gast geen drama maken... er zou drama komen heeft hij gezegd
Lindsey, Ali en Lot is de meest genoemde mogelijkheid. Wat mij betreft een goeie, Lindsey dan naar huisquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bart, Charlotte, Ali hoop ik
als Mich eventjes slim tactisch wil zijn
dan ben je verplicht om op Linds te stemmen want er MOET een belg uit deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lindsey, Ali en Lot is de meest genoemde mogelijkheid. Wat mij betreft een goeie, Lindsey dan naar huis
Let's go Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Rob drama maakt als hij niet genomineerd wordt.
Ik ben niks verplichtquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan ben je verplicht om op Linds te stemmen want er MOET een belg uit deze week
Dat post ik dus idemquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Met een vijl je wimpers doen
Lijkt mijn gevaarlijk
Ali denk ik niet want die denkt al dat die erop staat. Dus gaat niet zon drama worden als vorige keerquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De nominaties worden sowieso een rel denk ik....gewoon al omwille van het feit dat Rob NIET genomineerd wordt![]()
Als Ali er op staat gaat die ook weer pissig zijn....sowieso
Chiara erop zou een meesterzet zijn....huilen huilen![]()
Jolien zou er ook totaal niet meer om kunnen....
Zijn eerste plan was Charlotte, Ali, Lindsey.....ging hij dat nog doen?
Ias dan ..ik denk niet bartquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ali denk ik niet want die denkt al dat die erop staat. Dus gaat niet zon drama worden als vorige keer
\
Als ik Jason was liet ik mijn koffer ingepakt want dan gebruiken ze hem elke keer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason, Bart, Charlotte
om een sterke belg weg te werken heb je de populairste speler nodig
Hij moest smiddags nomineren, om daarna s avond bij hem in bed gaan liggen heeft 0 % nutquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:31 schreef zodeju het volgende:
Chiara is niet bang om erop te komen......ze heeft ieder geval gisteren goed haar best gedaan bij MA gisteren.
Met een haakse slijper ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Met een vijl je wimpers doen
Lijkt mijn gevaarlijk
Rob ff luisteron nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason gaat Rob aanspreken als hij boos reageert
Dat word vuurwerk
Ik denk febo ook vandaar dat ze te laat zijn... heel team aan psych paraat achter de schermenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:31 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
In het huis voelen ze de bui van Rob ook al aankomen
Ook ditquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef ben34567 het volgende:
In het huis heerst het gevoel dat Bart niet populair is bij de kijker. Mich zet geen spelers erop die hij als ongevaarlijk beschouwd.
Dwangbuizen standby 😁quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk febo ook vandaar dat ze te laat zijn... heel team aan psych paraat achter de schermen
Ik bedoel dat ze gister hem genoeg heeft gepolst terwijl hij niks mocht zeggen om te weten te komen hoe of wat hij gestemd heeft. De hele dag zat ze aan hem gekleefd....buiten lopen samen op het bankje.....samen stofzuigen noem maar op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij moest smiddags nomineren, om daarna s avond bij hem in bed gaan liggen heeft 0 % nut
het is nog langer dan een maand tot de finale hij kan nog trekjes of een verborgen kant laten zien die de kijker niet waardeert. Of een andere inwoner kan plots heel populair worden bij de kijker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom zou je eigenlijk nog moeite doen met dat nomineren, je weet toch al dat Jason de gedoodverfde winnaar is
Dat weet je nooit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom zou je eigenlijk nog moeite doen met dat nomineren, je weet toch al dat Jason de gedoodverfde winnaar is
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:40 schreef ben34567 het volgende:
h
[..]
het is nog een maand hij kan nog trekjes of verborgen kant laten zien die de kijker niet waardeert
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef ledn81 het volgende:
Bart wil geen gifslang vanwege zijn kinderen. Een wurgslang is geen probleem
hij hoeft ook geen slang, want hij is er zelf al eenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef ledn81 het volgende:
Ik verwacht Chiara.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Niets is zeker. Kijk maar naar Nawel vorig jaar. De gepamperde finaliste. Grote fanatieke fanbase.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
''finaliste'' huh? door wie, ik zag geen finaliste in haar, ik was al blij dat ze meerdere weken overleefde op de bankquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niets is zeker. Kijk maar naar Nawel vorig jaar. De gepamperde finaliste. Grote fanatieke fanbase.
Toch ging ze.
Een gifslang kan met 1 beet dodelijk zijn als er geen tegengif in de buurt is. Een wurgslang heeft iets meer tijd nodig om te doden. Ik zie zijn motivatie wel hierin.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef ledn81 het volgende:
Ja ik ook hoor, maar klonk wel grappigquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een gifslang kan met 1 beet dodelijk zijn als er geen tegengif in de buurt is. Een wurgslang heeft iets meer tijd nodig om te doden. Ik zie zijn motivatie wel hierin.
Chiara wordt geen winnaar maar ik verwacht wel finalist. In de uitzendingen en vooral ook op de stream krijgt ze veel zendtijd tegenover de anderen. Het lijkt alsof 1 van de 2 streams haar overal volgt.quote:
🤣🤣 hij zit gewoon eigenlijk gezellig te keuvelen met chiara..quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat is die Jason irritant met zijn trimmertje voor die drie haartjes op zijn kin zeg.
Sowieso zijn dat soort apparaten (scheer, tondeuse, föhn, elektrische tandenborstels) irritant om te horenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat is die Jason irritant met zijn trimmertje voor die drie haartjes op zijn kin zeg.
Fijn je haakt dus af🤗quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
https://twitter.com/c_ooms/status/1628693253989048321
Haar microfoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Onhandige manier om BH los te maken![]()
[ afbeelding ]
ze kunnen niet veel doen lijkt mij, het enige is aan hem te vragen of hij aub uit zichzelf wil vertrekkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:56 schreef rinardo het volgende:
Chiara denkt dat het zo lang duurt omdat de FEBO iets bedenkt om met Rob te doen
Op twitter wordt hij al wat gecanceld omdat hij een oogje heeft op Chiara. Niet genoeg om de winst kwijt te raken maar het publiek kan hem nog minder leuk gaan vinden als hij te ver gaat in zijn geslijm bij Chiaraquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dat was te verwachten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op twitter wordt hij al wat gecanceld omdat hij een oogje heeft op Chiara. Niet genoeg om de winst kwijt te raken maar het publiek kan hem nog minder leuk gaan vinden als hij te ver gaat in zijn geslijm bij Chiara
https://twitter.com/PdeGdb/status/1628694064282451968
Ze zijn nog aan het verzamelen. Perfecte timing, reclame dus voorbij als het bekend wordt!quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef Jockari het volgende:
En reclame op de belse stream. Dank u PlayGo
Altijd op het uur, 20 min na het uur en 20 min voor het uurquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef Jockari het volgende:
En reclame op de belse stream. Dank u PlayGo
Hij heeft geen drama en hij heeft gezegd er komt drama Wat fake Michquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:06 schreef Ireth het volgende:
MA "waarom maak je zo'n ding van de nominaties??"
Hij valt Lot ff aan op dat ze er zo mee bezig is, "wil je nu 3 coins ofzo omdat je gelijk had??"
Lijkt alsof MA er meer mee zat dan Lot...
1,5 meter?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Charlitte zit al 1.5 te miepen
Die gaat nog komen zo hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
MA maait het drama-effect ff onder de voeten van Rob weg...
Dit doet ze volgens mij elke week. Snap dat hij er iets van zegt, maar komt niet echt goed over wanneer het in de uitzending word getoondquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Charlitte zit al 1.5 te miepen
Iedereen is altijd zuur als ze de bank op moeten, behalve robquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dit doet ze volgens mij elke week. Snap dat hij er iets van zegt, maar komt niet echt goed over wanneer het in de uitzending word getoond
Nee hij valt haar aan op haar gemiep dat ze het er al 1.5 dag over heeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil geen slechte vibe in het huis. Walgelijk dat hij charlotte aanvalt op haar gevoel en zegt ik volg mijn gevoel. Misselijke vent
Toen had ze de charlotte-fans mee...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ben weer erg benieuwd wie er dit keer naar huis gaat. Ik dacht dat Lindsey niet zo lekker lag bij de “fans”, maar was als eerst vrijgesteld afgelopen week.
Kost hem veel stemmen, helemaal goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil geen slechte vibe in het huis. Walgelijk dat hij charlotte aanvalt op haar gevoel en zegt ik volg mijn gevoel. Misselijke vent
En dat mag toch. Wie is hij om over mensen hun gevoel te oordelen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hij valt haar aan op haar gemiep dat ze het er al 1.5 dag over heeft
Ja erg vervelend gisteren ook al en overdreven druk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dag
Ik het post/long covid ik vergeet wel eens wat
Dat ene dagje kan hij ook nog wel even wachten. Dubbele exit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Jockari het volgende:
Rob zegt dat hij morgen weg is, 100 %
Zou mooi zijn richting m.a.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Misschien komt er nog een twist, "vanwege het vrijwillig vertrek van Rob hebben we goed nieuws er hoeft deze week geen genomineerde naar huis.
Zou niet eerlijk zijn tegenover Mich. PON waardeloos en 3 vijanden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Misschien komt er nog een twist, "vanwege het vrijwillig vertrek van Rob hebben we goed nieuws er hoeft deze week geen genomineerde naar huis.
Hij heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. valt charlotte aan dat ze zegt dat ze wist dat ze erop staat en dat mag niet van hem. Ze zegt ze is niet boos. Ze mag haar gevoel uiten. M
A. Je lult ze heeft gewoon gelijk. Charlotte zegt ik heb je door. Dat mag dus niet van m.a. vind hij niet leuk. Je lult een eind raak m.a. en je valt charlotte aan op haar gevoel en jij mag wel zijn gevoel volgen. Charlotte zegt neemt hem niets kwalijk ze is ook niet boos. Hij lult zich helemaal vast.
Nee hoor, dit komt goed uit voor de planningquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nou ik ben absoluut niet druk, daar heb ik de energie niet eens voorquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja erg vervelend gisteren ook al en overdreven druk.
Dat vind ik geloof ik best wel leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef ben34567 het volgende:
Rob gaat weg. Komt er een dubbele exit of is de verliezer volgende week automatisch genomineerd ? Zou wel oneerlijk zijn tegenover Mich want hij maakt 3 vijanden zonder er 1 weg te kunnen sturen.
Hoop het. Charlotte reageerde er goed op.ze zegt dat ze zijn aanval kwetsend vond, en dat is charlotte die zegt het rechtstreeks tegen hem en niet achter zijn rug.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Ireth het volgende:
Zodra de nominaties op tv bekend gemaakt worden laten ze ook altijd de eerste reacties zien. Dat was in dit geval de aanval van MA...ben benieuwd of dit ook getoond gaat worden..
Dit was echt 1-0 voor Charlotte.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk.
Ze zat gisteren al te janken bij het idee genomineerd te zijn.
Denkt dat ze de qeeun B van het huis is.
Lekker op haar nummer gezet.
Lot heeft lienebol nog...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar goed, Lindsey eruit. Staat Charlot alleen. Precies wat de bedoeling was toch.
Niet echt, chiara naar finale is niet de bedoelingquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar goed, Lindsey eruit. Staat Charlot alleen. Precies wat de bedoeling was toch.
De aanval van ma van aanleiding van charlotte der gedrag van 1.5 DAGquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Ireth het volgende:
Zodra de nominaties op tv bekend gemaakt worden laten ze ook altijd de eerste reacties zien. Dat was in dit geval de aanval van MA...ben benieuwd of dit ook getoond gaat worden..
Nooit, na de 3e week komen er geen nieuwe inwoners, is nog nooit gebeurdquote:
Wie is hij om daar over te oordelen. Ze had toch gewoon gelijk hierin. Niets aan gelogen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De aanval van ma van aanleiding van charlotte der gedrag van 1.5 DAG
Er is ook nog nooit iemand vrijwillig vertrokken na de 3e week dus dat weet je niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nooit, na de 3e week komen er geen nieuwe inwoners, is nog nooit gebeurd
Doet hij toch ook niet? Ik vind dat die groot gelijk heeft. Charlotte is als de nominaties zijn, totaal anders en ook in de roddelstand. Wat ze altijd iedereen verwijt. Hij had het nog iets beter kunnen verwoorden. Maar het riedeltje “Me moeder moet van zo ver komen” kennen we inmiddels wel..quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop het. Charlotte reageerde er goed op.ze zegt dat ze zijn aanval kwetsend vond, en dat is charlotte die zegt het rechtstreeks tegen hem en niet achter zijn rug.
Denk niet, want er is zwz nog 1 bewoner te veel, er moet zwz 1 week een dubbele nomi uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Misschien komt er nog een twist, "vanwege het vrijwillig vertrek van Rob hebben we goed nieuws er hoeft deze week geen genomineerde naar huis."
Chiara: Rob voelt zich fysiek weer slechter.
Jolien: De volgende dag kan hij naar huis.
Chiara: Ik gun het hem, volgende week heeft ze vakantie.
Jolien: Ik hoop dat hij er geen spijt van krijgt.
Charlotte: Maar goed, ik ga even douchen. En Michelangelo ik vond je best aanvallend.
Michelangelo: Ik begrijp het.
Rob: Zaterdag 25 februari dag 50, elke week 1 weg, nog 35 dagen, dan zit je op 85 dagen, 92 dagen, je er zaterdag zeven weken in zit en dan nog vijf weken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk niet, want er is zwz nog 1 bewoner te veel, er moet zwz 1 week een dubbele nomi uit
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij leuk of een oude bewoner bijvoorbeeld Danny 😁
Nee, van mij zeker niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet echt, chiara naar finale is niet de bedoeling
Lot heeft het er idd contineu over gehad, echter.... niet in zeurende vorm naar MA toe. Ze heeft niet geprobeerd hem om te praten / om te kopen. Ze accepteert gewoon dat ze genomineerd is, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze het prettig vind??quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De aanval van ma van aanleiding van charlotte der gedrag van 1.5 DAG
Hij krijgt gewoon zijn TV drama momentje nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. valt charlotte aan dat ze zegt dat ze wist dat ze erop staat en dat mag niet van hem. Ze zegt ze is niet boos. Ze mag haar gevoel uiten. M
A. Je lult ze heeft gewoon gelijk. Charlotte zegt ik heb je door. Dat mag dus niet van m.a. vind hij niet leuk. Je lult een eind raak m.a. en je valt charlotte aan op haar gevoel en jij mag wel zijn gevoel volgen. Charlotte zegt neemt hem niets kwalijk ze is ook niet boos. Hij lult zich helemaal vast.
Ze staat niet alleen denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Inderdaad.. en ze heeft niet echt geroddeld. Gister alleen dat als ze pon wint hem er terug op zou zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lot heeft het er idd contineu over gehad, echter.... niet in zeurende vorm naar MA toe. Ze heeft niet geprobeerd hem om te praten / om te kopen. Ze accepteert gewoon dat ze genomineerd is, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze het prettig vind??
Dat had hij ook eerder kunnen doen Nu was het gewoon proberen drama te maken voor Tvquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hij valt haar aan op haar gemiep dat ze het er al 1.5 dag over heeft
Dat hoop ik ook. En als hij erop staat tegen ali of.charlotte is hij weg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:21 schreef OmaJacky het volgende:
Ma heeft lindsey erop gezet om dat hij Ali en/of Charlotte eruit wilt.
Lindsey stond boven Ali de vorige keer.
Ik zelf denk dat dat nu anders is en dat lindsey naar huis gaat. Daar heeft ma zich heel erg in vergist en zal gigantisch balen zaterdagavond.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:22 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte is altijd oprecht en eerlijk, maar wil de volgende keer wel dat Mies haar 1 op 1 aanspreekt, want ze vond het kwatsend
Dat dus. Minimachomimiquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat had hij ook eerder kunnen doen Nu was het gewoon proberen drama te maken voor Tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |