Ja die pikt wel eens en is daarop aangesproken door BBquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het over Ias had?
Ja ik vinnum ook leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik begin Ias steeds leuker te vinden....hij is echt zoals een irritant broertje dat je stiekem niet kan missen
Denk dat Rob drama maakt als hij niet genomineerd wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bart gast geen drama maken... er zou drama komen heeft hij gezegd
Lindsey, Ali en Lot is de meest genoemde mogelijkheid. Wat mij betreft een goeie, Lindsey dan naar huisquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bart, Charlotte, Ali hoop ik
als Mich eventjes slim tactisch wil zijn
dan ben je verplicht om op Linds te stemmen want er MOET een belg uit deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lindsey, Ali en Lot is de meest genoemde mogelijkheid. Wat mij betreft een goeie, Lindsey dan naar huis
Let's go Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Rob drama maakt als hij niet genomineerd wordt.
Ik ben niks verplichtquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan ben je verplicht om op Linds te stemmen want er MOET een belg uit deze week
Dat post ik dus idemquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Met een vijl je wimpers doen
Lijkt mijn gevaarlijk
Ali denk ik niet want die denkt al dat die erop staat. Dus gaat niet zon drama worden als vorige keerquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De nominaties worden sowieso een rel denk ik....gewoon al omwille van het feit dat Rob NIET genomineerd wordt![]()
Als Ali er op staat gaat die ook weer pissig zijn....sowieso
Chiara erop zou een meesterzet zijn....huilen huilen![]()
Jolien zou er ook totaal niet meer om kunnen....
Zijn eerste plan was Charlotte, Ali, Lindsey.....ging hij dat nog doen?
Ias dan ..ik denk niet bartquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ali denk ik niet want die denkt al dat die erop staat. Dus gaat niet zon drama worden als vorige keer
\
Als ik Jason was liet ik mijn koffer ingepakt want dan gebruiken ze hem elke keer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason, Bart, Charlotte
om een sterke belg weg te werken heb je de populairste speler nodig
Hij moest smiddags nomineren, om daarna s avond bij hem in bed gaan liggen heeft 0 % nutquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:31 schreef zodeju het volgende:
Chiara is niet bang om erop te komen......ze heeft ieder geval gisteren goed haar best gedaan bij MA gisteren.
Met een haakse slijper ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Met een vijl je wimpers doen
Lijkt mijn gevaarlijk
Rob ff luisteron nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason gaat Rob aanspreken als hij boos reageert
Dat word vuurwerk
Ik denk febo ook vandaar dat ze te laat zijn... heel team aan psych paraat achter de schermenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:31 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
In het huis voelen ze de bui van Rob ook al aankomen
Ook ditquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef ben34567 het volgende:
In het huis heerst het gevoel dat Bart niet populair is bij de kijker. Mich zet geen spelers erop die hij als ongevaarlijk beschouwd.
Dwangbuizen standby 😁quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk febo ook vandaar dat ze te laat zijn... heel team aan psych paraat achter de schermen
Ik bedoel dat ze gister hem genoeg heeft gepolst terwijl hij niks mocht zeggen om te weten te komen hoe of wat hij gestemd heeft. De hele dag zat ze aan hem gekleefd....buiten lopen samen op het bankje.....samen stofzuigen noem maar op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij moest smiddags nomineren, om daarna s avond bij hem in bed gaan liggen heeft 0 % nut
het is nog langer dan een maand tot de finale hij kan nog trekjes of een verborgen kant laten zien die de kijker niet waardeert. Of een andere inwoner kan plots heel populair worden bij de kijker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom zou je eigenlijk nog moeite doen met dat nomineren, je weet toch al dat Jason de gedoodverfde winnaar is
Dat weet je nooit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom zou je eigenlijk nog moeite doen met dat nomineren, je weet toch al dat Jason de gedoodverfde winnaar is
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:40 schreef ben34567 het volgende:
h
[..]
het is nog een maand hij kan nog trekjes of verborgen kant laten zien die de kijker niet waardeert
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef ledn81 het volgende:
Bart wil geen gifslang vanwege zijn kinderen. Een wurgslang is geen probleem
hij hoeft ook geen slang, want hij is er zelf al eenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef ledn81 het volgende:
Ik verwacht Chiara.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Niets is zeker. Kijk maar naar Nawel vorig jaar. De gepamperde finaliste. Grote fanatieke fanbase.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
''finaliste'' huh? door wie, ik zag geen finaliste in haar, ik was al blij dat ze meerdere weken overleefde op de bankquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niets is zeker. Kijk maar naar Nawel vorig jaar. De gepamperde finaliste. Grote fanatieke fanbase.
Toch ging ze.
Een gifslang kan met 1 beet dodelijk zijn als er geen tegengif in de buurt is. Een wurgslang heeft iets meer tijd nodig om te doden. Ik zie zijn motivatie wel hierin.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef ledn81 het volgende:
Ja ik ook hoor, maar klonk wel grappigquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een gifslang kan met 1 beet dodelijk zijn als er geen tegengif in de buurt is. Een wurgslang heeft iets meer tijd nodig om te doden. Ik zie zijn motivatie wel hierin.
Chiara wordt geen winnaar maar ik verwacht wel finalist. In de uitzendingen en vooral ook op de stream krijgt ze veel zendtijd tegenover de anderen. Het lijkt alsof 1 van de 2 streams haar overal volgt.quote:
🤣🤣 hij zit gewoon eigenlijk gezellig te keuvelen met chiara..quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat is die Jason irritant met zijn trimmertje voor die drie haartjes op zijn kin zeg.
Sowieso zijn dat soort apparaten (scheer, tondeuse, föhn, elektrische tandenborstels) irritant om te horenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat is die Jason irritant met zijn trimmertje voor die drie haartjes op zijn kin zeg.
Fijn je haakt dus af🤗quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
https://twitter.com/c_ooms/status/1628693253989048321
Haar microfoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Onhandige manier om BH los te maken![]()
[ afbeelding ]
ze kunnen niet veel doen lijkt mij, het enige is aan hem te vragen of hij aub uit zichzelf wil vertrekkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:56 schreef rinardo het volgende:
Chiara denkt dat het zo lang duurt omdat de FEBO iets bedenkt om met Rob te doen
Op twitter wordt hij al wat gecanceld omdat hij een oogje heeft op Chiara. Niet genoeg om de winst kwijt te raken maar het publiek kan hem nog minder leuk gaan vinden als hij te ver gaat in zijn geslijm bij Chiaraquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dat was te verwachten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op twitter wordt hij al wat gecanceld omdat hij een oogje heeft op Chiara. Niet genoeg om de winst kwijt te raken maar het publiek kan hem nog minder leuk gaan vinden als hij te ver gaat in zijn geslijm bij Chiara
https://twitter.com/PdeGdb/status/1628694064282451968
Ze zijn nog aan het verzamelen. Perfecte timing, reclame dus voorbij als het bekend wordt!quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef Jockari het volgende:
En reclame op de belse stream. Dank u PlayGo
Altijd op het uur, 20 min na het uur en 20 min voor het uurquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef Jockari het volgende:
En reclame op de belse stream. Dank u PlayGo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |