Ja die pikt wel eens en is daarop aangesproken door BBquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het over Ias had?
Ja ik vinnum ook leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik begin Ias steeds leuker te vinden....hij is echt zoals een irritant broertje dat je stiekem niet kan missen
Denk dat Rob drama maakt als hij niet genomineerd wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bart gast geen drama maken... er zou drama komen heeft hij gezegd
Lindsey, Ali en Lot is de meest genoemde mogelijkheid. Wat mij betreft een goeie, Lindsey dan naar huisquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bart, Charlotte, Ali hoop ik
als Mich eventjes slim tactisch wil zijn
dan ben je verplicht om op Linds te stemmen want er MOET een belg uit deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lindsey, Ali en Lot is de meest genoemde mogelijkheid. Wat mij betreft een goeie, Lindsey dan naar huis
Let's go Robquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Rob drama maakt als hij niet genomineerd wordt.
Ik ben niks verplichtquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan ben je verplicht om op Linds te stemmen want er MOET een belg uit deze week
Dat post ik dus idemquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Met een vijl je wimpers doen
Lijkt mijn gevaarlijk
Ali denk ik niet want die denkt al dat die erop staat. Dus gaat niet zon drama worden als vorige keerquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De nominaties worden sowieso een rel denk ik....gewoon al omwille van het feit dat Rob NIET genomineerd wordt![]()
Als Ali er op staat gaat die ook weer pissig zijn....sowieso
Chiara erop zou een meesterzet zijn....huilen huilen![]()
Jolien zou er ook totaal niet meer om kunnen....
Zijn eerste plan was Charlotte, Ali, Lindsey.....ging hij dat nog doen?
Ias dan ..ik denk niet bartquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ali denk ik niet want die denkt al dat die erop staat. Dus gaat niet zon drama worden als vorige keer
\
Als ik Jason was liet ik mijn koffer ingepakt want dan gebruiken ze hem elke keer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason, Bart, Charlotte
om een sterke belg weg te werken heb je de populairste speler nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |