''finaliste'' huh? door wie, ik zag geen finaliste in haar, ik was al blij dat ze meerdere weken overleefde op de bankquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niets is zeker. Kijk maar naar Nawel vorig jaar. De gepamperde finaliste. Grote fanatieke fanbase.
Toch ging ze.
Een gifslang kan met 1 beet dodelijk zijn als er geen tegengif in de buurt is. Een wurgslang heeft iets meer tijd nodig om te doden. Ik zie zijn motivatie wel hierin.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:41 schreef ledn81 het volgende:
Bart wil geen gifslang vanwege zijn kinderen. Een wurgslang is geen probleem
Ja ik ook hoor, maar klonk wel grappigquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een gifslang kan met 1 beet dodelijk zijn als er geen tegengif in de buurt is. Een wurgslang heeft iets meer tijd nodig om te doden. Ik zie zijn motivatie wel hierin.
Chiara wordt geen winnaar maar ik verwacht wel finalist. In de uitzendingen en vooral ook op de stream krijgt ze veel zendtijd tegenover de anderen. Het lijkt alsof 1 van de 2 streams haar overal volgt.quote:
🤣🤣 hij zit gewoon eigenlijk gezellig te keuvelen met chiara..quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat is die Jason irritant met zijn trimmertje voor die drie haartjes op zijn kin zeg.
Sowieso zijn dat soort apparaten (scheer, tondeuse, föhn, elektrische tandenborstels) irritant om te horenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:50 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat is die Jason irritant met zijn trimmertje voor die drie haartjes op zijn kin zeg.
Fijn je haakt dus af🤗quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
https://twitter.com/c_ooms/status/1628693253989048321
Haar microfoonquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Onhandige manier om BH los te maken![]()
[ afbeelding ]
ze kunnen niet veel doen lijkt mij, het enige is aan hem te vragen of hij aub uit zichzelf wil vertrekkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:56 schreef rinardo het volgende:
Chiara denkt dat het zo lang duurt omdat de FEBO iets bedenkt om met Rob te doen
Op twitter wordt hij al wat gecanceld omdat hij een oogje heeft op Chiara. Niet genoeg om de winst kwijt te raken maar het publiek kan hem nog minder leuk gaan vinden als hij te ver gaat in zijn geslijm bij Chiaraquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom zou je eigenlijk nog moeite doen met dat nomineren, je weet toch al dat Jason de gedoodverfde winnaar is
Dat was te verwachten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op twitter wordt hij al wat gecanceld omdat hij een oogje heeft op Chiara. Niet genoeg om de winst kwijt te raken maar het publiek kan hem nog minder leuk gaan vinden als hij te ver gaat in zijn geslijm bij Chiara
https://twitter.com/PdeGdb/status/1628694064282451968
Ze zijn nog aan het verzamelen. Perfecte timing, reclame dus voorbij als het bekend wordt!quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef Jockari het volgende:
En reclame op de belse stream. Dank u PlayGo
Altijd op het uur, 20 min na het uur en 20 min voor het uurquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef Jockari het volgende:
En reclame op de belse stream. Dank u PlayGo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |