Doet hij toch ook niet? Ik vind dat die groot gelijk heeft. Charlotte is als de nominaties zijn, totaal anders en ook in de roddelstand. Wat ze altijd iedereen verwijt. Hij had het nog iets beter kunnen verwoorden. Maar het riedeltje “Me moeder moet van zo ver komen” kennen we inmiddels wel..quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop het. Charlotte reageerde er goed op.ze zegt dat ze zijn aanval kwetsend vond, en dat is charlotte die zegt het rechtstreeks tegen hem en niet achter zijn rug.
Denk niet, want er is zwz nog 1 bewoner te veel, er moet zwz 1 week een dubbele nomi uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Misschien komt er nog een twist, "vanwege het vrijwillig vertrek van Rob hebben we goed nieuws er hoeft deze week geen genomineerde naar huis."
Chiara: Rob voelt zich fysiek weer slechter.
Jolien: De volgende dag kan hij naar huis.
Chiara: Ik gun het hem, volgende week heeft ze vakantie.
Jolien: Ik hoop dat hij er geen spijt van krijgt.
Charlotte: Maar goed, ik ga even douchen. En Michelangelo ik vond je best aanvallend.
Michelangelo: Ik begrijp het.
Rob: Zaterdag 25 februari dag 50, elke week 1 weg, nog 35 dagen, dan zit je op 85 dagen, 92 dagen, je er zaterdag zeven weken in zit en dan nog vijf weken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk niet, want er is zwz nog 1 bewoner te veel, er moet zwz 1 week een dubbele nomi uit
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij leuk of een oude bewoner bijvoorbeeld Danny 😁
Nee, van mij zeker niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet echt, chiara naar finale is niet de bedoeling
Lot heeft het er idd contineu over gehad, echter.... niet in zeurende vorm naar MA toe. Ze heeft niet geprobeerd hem om te praten / om te kopen. Ze accepteert gewoon dat ze genomineerd is, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze het prettig vind??quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De aanval van ma van aanleiding van charlotte der gedrag van 1.5 DAG
Hij krijgt gewoon zijn TV drama momentje nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. valt charlotte aan dat ze zegt dat ze wist dat ze erop staat en dat mag niet van hem. Ze zegt ze is niet boos. Ze mag haar gevoel uiten. M
A. Je lult ze heeft gewoon gelijk. Charlotte zegt ik heb je door. Dat mag dus niet van m.a. vind hij niet leuk. Je lult een eind raak m.a. en je valt charlotte aan op haar gevoel en jij mag wel zijn gevoel volgen. Charlotte zegt neemt hem niets kwalijk ze is ook niet boos. Hij lult zich helemaal vast.
Ze staat niet alleen denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar goed, Lindsey eruit. Staat Charlot alleen. Precies wat de bedoeling was toch.
Inderdaad.. en ze heeft niet echt geroddeld. Gister alleen dat als ze pon wint hem er terug op zou zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lot heeft het er idd contineu over gehad, echter.... niet in zeurende vorm naar MA toe. Ze heeft niet geprobeerd hem om te praten / om te kopen. Ze accepteert gewoon dat ze genomineerd is, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze het prettig vind??
Dat had hij ook eerder kunnen doen Nu was het gewoon proberen drama te maken voor Tvquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hij valt haar aan op haar gemiep dat ze het er al 1.5 dag over heeft
Dat hoop ik ook. En als hij erop staat tegen ali of.charlotte is hij weg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:21 schreef OmaJacky het volgende:
Ma heeft lindsey erop gezet om dat hij Ali en/of Charlotte eruit wilt.
Lindsey stond boven Ali de vorige keer.
Ik zelf denk dat dat nu anders is en dat lindsey naar huis gaat. Daar heeft ma zich heel erg in vergist en zal gigantisch balen zaterdagavond.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:22 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte is altijd oprecht en eerlijk, maar wil de volgende keer wel dat Mies haar 1 op 1 aanspreekt, want ze vond het kwatsend
Dat dus. Minimachomimiquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat had hij ook eerder kunnen doen Nu was het gewoon proberen drama te maken voor Tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |