Dit doet ze volgens mij elke week. Snap dat hij er iets van zegt, maar komt niet echt goed over wanneer het in de uitzending word getoondquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Charlitte zit al 1.5 te miepen
Iedereen is altijd zuur als ze de bank op moeten, behalve robquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dit doet ze volgens mij elke week. Snap dat hij er iets van zegt, maar komt niet echt goed over wanneer het in de uitzending word getoond
Nee hij valt haar aan op haar gemiep dat ze het er al 1.5 dag over heeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil geen slechte vibe in het huis. Walgelijk dat hij charlotte aanvalt op haar gevoel en zegt ik volg mijn gevoel. Misselijke vent
Toen had ze de charlotte-fans mee...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ben weer erg benieuwd wie er dit keer naar huis gaat. Ik dacht dat Lindsey niet zo lekker lag bij de “fans”, maar was als eerst vrijgesteld afgelopen week.
Kost hem veel stemmen, helemaal goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil geen slechte vibe in het huis. Walgelijk dat hij charlotte aanvalt op haar gevoel en zegt ik volg mijn gevoel. Misselijke vent
En dat mag toch. Wie is hij om over mensen hun gevoel te oordelen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hij valt haar aan op haar gemiep dat ze het er al 1.5 dag over heeft
Ja erg vervelend gisteren ook al en overdreven druk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dag
Ik het post/long covid ik vergeet wel eens wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |