quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/bartbigbrother2023/
Oké! We bedoelen dus degene die er voor BB niet bewust en actief mee bezig waren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/bartbigbrother2023/
🤣🤣quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:23 schreef ledn81 het volgende:
Met je sokken aan douchen.. rare mensen daar in Sittard[ afbeelding ]
Ze gebruiken die douchehokjes toch allemaal als kleedkamer !!!quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:23 schreef ledn81 het volgende:
Met je sokken aan douchen.. rare mensen daar in Sittard[ afbeelding ]
Dit dus. Die man spoort nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:29 schreef Kayro het volgende:
Bart geeft Chiara een coin voor haar kaas..
Why?
Bizar...
Apart..?
Hij koopt het niet zelfquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:29 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat een debiele actie is dit nu weer, tegen mijn principes om coins te gebruiken maar geeft er één aan Chiara die hem vervolgens gebruikt.
🤣quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:30 schreef Ireth het volgende:
Wel grappig, de TT sloeg op zowel gisteren avond als nu vanmorgen
Nee hoor zeker omdat bart heeft gezegd nooit een coin uit te geven , mits voor iets gezamelijksquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:32 schreef -river- het volgende:
Ben ik dan de enige die dit ziet als een aardige actie van Bart?
Die Bart is een kleurloze deelnemer vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:29 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat een debiele actie is dit nu weer, tegen mijn principes om coins te gebruiken maar geeft er één aan Chiara die hem vervolgens gebruikt.
Miljonair hadden we wel in ss maar in bb nog nooit voor zover bekend...quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:31 schreef b_engeltje het volgende:
Gisteren werd hier geschreven dat bart een geheim had een premiere
In bb
We hebben al veel varianten gehad
Zwangere, bijstandmoeders, transgenders, travestieten,homo lesbiennes , een zwerver
Wat we nog niet gehad hebben is een miljonair...
Zal bart stiekem een miljonair zijn???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daarom..ik denk dat dat het isquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Miljonair hadden we wel in ss maar in bb nog nooit voor zover bekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |