Aangezien de slaapkamers nu op slot zijn, waarschijnlijk morgenvroegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:14 schreef Stargazing het volgende:
Ik vroeg me al af hoelang het nog zou duren, ik dacht dat vandaag alles al van karton zou geweest zijn
Best wel.quote:
quote:
Plastic fantastic met veel plamuur en show. Maar ze mag van mij bij de laatste 4 al knabbelt Jolien wel aan haar stoelpoten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moggūh,
Ik weet nog niet hoe het daar in het huis is maar wat duurde het lang voordat ik in slaap viel !!!
Heel de tijd Wolter kroes liedje in mijn hoofd !
Weinig Charlotte fans zie ik……
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Ireth het volgende:
Nog geen sfeerbeelden van binnen gehad??
Vind juist bij charlotte het minste troep op haar gezicht zitten. Die andere twee hebben dikke lagen erop en zijn goed zichtbaar gesminktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:27 schreef marky het volgende:
[..]
Plastic fantastic met veel plamuur en show. Maar ze mag van mij bij de laatste 4 al knabbelt Jolien wel aan haar stoelpoten.
Ja is wel vaker twee gelijke streamsquote:
Vanuit blauw hadden ze eventueel een tijdelijke doorgang kunnen maken naar de voorraadkamer. Hadden ze toen in het seizoen met Michel en Kristof ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Hunter het volgende:
Zou een sterke blaas een voorwaarde zijn om an dit programma mee te doen?
smorgens eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel vaker twee gelijke streams
Die is al operatief verbouwd dusja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind juist bij charlotte het minste troep op haar gezicht zitten. Die andere twee hebben dikke lagen erop en zijn goed zichtbaar gesminkt
IK ben vaak heeeeeel vroeg en dan zie ik toch wel twee slaapkamers op de streamsquote:
En nu nemen ze achter de 2 lock even de sfeerbeeldjes van de kartonnen meubeltjes op.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben vaak heeeeeel vroeg en dan zie ik toch wel twee slaapkamers op de streams
Vanmorgen zo tegen 4,10 was er zelfs een Streamlockquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En nu nemen ze achter de 2 lock even de sfeerbeeldjes van de kartonnen meubeltjes op.
We gaan vast zo beginnen
Ik zag het ja.. Ik was in slaap gevallen met de stream aan op telefoon blijkbaar en schrok vannacht wakker van Chayron "nu allemaal even je mond houden"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zo tegen 4,10 was er zelfs een Streamlock
Chiara zit het kortst in de makeup. Charlotte heeft haar hele gezicht laten verbouwen. Beweegt zich veel te veel voor de camera. Ze laat niet het achterste van haar tong zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind juist bij charlotte het minste troep op haar gezicht zitten. Die andere twee hebben dikke lagen erop en zijn goed zichtbaar gesminkt
Alleen haar neus geopereerd en je favoriete vrouw daar wil dat ook gaan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:53 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara zit het kortst in de makeup. Charlotte heeft haar hele gezicht laten verbouwen. Beweegt zich veel te veel voor de camera. Ze laat niet het achterste van haar tong zien.
Zelfs de vuilbakjes in de bakkamer ( dat taaltje ook) zegt Charlottequote:
Ja tuinmeubels ook denk, anders gaan ze die naar binnen slepen natuurlijk. Had ik wel verwachtquote:
Ik zag wel een negatieve over Chiara, verder vooral positiefquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog een hele organisatie.. voor iedereen evenveel berichten. (Denk ik)
Hmm, vraag me af of mijn meningen er op zouden mogen
Militair, die heeft zelfs geslapen in conservenblikken, die kan ditquote:
Positief kan ook negatief uitpakken. 40x Positief "Jason en Charlotte for the win!!" is negatief naar de restquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:23 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zag wel een negatieve over Chiara, verder vooral positief
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja pestpokke kartonquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:27 schreef Ireth het volgende:
Ja hoor, daar gaat rob zijn knie, hij kreeg ff geen aandacht
Lijkt mij niet lekker liggen, ook niet zitten trouwensquote:
Nee, daaromquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet lekker liggen, ook niet zitten trouwens
Ik hoorde hem zeggen "Dat valt wel een beetje in het niet door dit (karton), maarja maakt niet uit"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Niemand heeft Geertje gehoord![]()
Rob vertelt het aan Char
Wil graag weg, maar alleen als hij eruit gestemd wordt anders krijgt hij zijn daggeld nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:34 schreef Joke43 het volgende:
Snap echt niet dat Rob niet naar huis gaat. Kan nu alleen nog maar op bed liggen.
Als ze intussen ook het bed niet vervangen door een kartonnen versie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:34 schreef Joke43 het volgende:
Snap echt niet dat Rob niet naar huis gaat. Kan nu alleen nog maar op bed liggen.
ik.gok robquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef Jockari het volgende:
Wie gaat er ergens als eerste door karton zakken ?
Heeft hij weerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:27 schreef Ireth het volgende:
Ja hoor, daar gaat rob zijn knie, hij kreeg ff geen aandacht
Ja dat weet ik. Dat snap ik dus niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wil graag weg, maar alleen als hij eruit gestemd wordt anders krijgt hij zijn daggeld niet
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Staat die hottub er uberhaupt nog ?
Ja, gisteren zaten Jason en Bart er nog in, volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Staat die hottub er uberhaupt nog ?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:43 schreef Ireth het volgende:
Kom maar door met die kartonnen krukken voor Rob
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is wel duidelijk dat er veel Charlotte kinderen fans zijn geweest
Hij kan binnen 24 uur op zijn campingstoel zitten..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:52 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind het wel wat hoor dat Rob daar de hele dag zo moet zitten Dat houd hij nooit vol
FEBO wil hem vast ook zelf zien vertrekkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:52 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind het wel wat hoor dat Rob daar de hele dag zo moet zitten Dat houd hij nooit vol
Die campingstoel heeft hij al, die kartonnen stoelen worden als campingstoel verkocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij kan binnen 24 uur op zijn campingstoel zitten..
Met een blikkie
Zal er vannacht wel weer uitgaan denk ik zoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:55 schreef Hoylei het volgende:
Nu zijn ze nog overwegend positief.
Dat is denk ik na 24 uur zonder comfort al wel anders!
Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan. En anders wordt het veel bed hangen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:55 schreef Hoylei het volgende:
Nu zijn ze nog overwegend positief.
Dat is denk ik na 24 uur zonder comfort al wel anders!
Inderdaad, zou ik zelf ook doen. Dat karton ben je snel zat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan. En anders wordt het veel bed hangen.
Slaapkamerdeur op slot ,niks hangen op hun nestquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan. En anders wordt het veel bed hangen.
Zou iig gewoon me deken dan wel kussen pakken en daarop zitten. Anders krijg je echt een houten reet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ik zelf ook doen. Dat karton ben je snel zat.
Ik zou ze in dit geval geen ongelijk geven, lijkt mij echt niet lekker zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Slaapkamerdeur op slot ,niks hangen op hun nest
Die wil geen erfenis achterlatenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:59 schreef TheLuckyman het volgende:
3 coins voor Koffie, gisteren wilde die het absoluut niet, maar nu neemt Rob het toch maar
Op alles gaat hij zagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob, wie zet dat nou weer uit...over de kookplaat.
Dit wordt een gezellige dag, denk ik zo
Ik heb gewoon de slappe lach.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
De irritatie zit al hoog bij rob je hoort het in zijn stem
Als ik teveel geld zou hebben zou ik ook wel wat laten doen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:41 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Die is al operatief verbouwd dusja.
@Mario360 ze wil naar Wenen, heb je nog 'n kamer over?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom sta ik hier enigste te Wenen.
Ik heb thuis gezegd niet te gaan Wenen
Jolien
Onzekere mensen die dat laten doenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:41 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Die is al operatief verbouwd dusja.
Ik ook wel. Moet er ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik kan me een klein beetje de frustratie van Rob voorstellen. Maar het is wel heerlijk om te zien. Die ontploft nog een keer vandaag..
Waarom onzeker soms wil je gewoon ff wat netter maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzekere mensen die dat laten doen
Zo zonde vooral bij jonge mensen.
Wat nepper makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom onzeker soms wil je gewoon ff wat netter maken.
En terecht, op een gegeven moment ben je dat spuugzat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:14 schreef Hoylei het volgende:
Ze negeren allemaal Rob's geklaag gewoon
Zelfs haar hond moeten inschakelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:14 schreef Hoylei het volgende:
Wel sneu dat Jolien geen fans heeft en dat ze haar familie hebben moeten inschakelen.
Hahahahaha die rob: ik wil niet negatief zijn, het komt misschien wel zo over, maar hier ga je toch niet op zitten man 😂😂😂😂quote:
Maar mooi dat niemand het met hem eens is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:18 schreef Harry het volgende:
Rob: dit ga je echt niet 4 dagen volhouden. Dit is zwaar hoor. Dit is niks!
Kan nog erger door zijn blikje te ontzeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is de stoel die als "campingstoel" op de site staat
Uitermate geschikt voor Rob
Natuurlijk is dit leuk! Hierom die je toch mee met dit programma, hij is het plezier in het leven kwijt, dat is zondequote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar mooi dat niemand het met hem eens is.
De rest vind t allemaal leuk.
100% dat die er tussendoor geflipt is, ik weet zeker dat er van te voren is gezegd dat ze alleen positief mochten schrijven, deze is niet opgemerkt .quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind het wel.opvallend, dat er maar 1 negatief bericht is.
Chiara, je stelt me tot nu toe teleurquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Chiara vind ik niet echt blij kijken wat is er over haar geschreven ?
Meer niet ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Chiara, je stelt me tot nu toe teleur
Ja, zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
100% dat die er tussendoor geflipt is, ik weet zeker dat er van te voren is gezegd dat ze alleen positief mochten schrijven, deze is niet opgemerkt .
Nee. Ondertekend met Nenaquote:
brood halen zo vroegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:14 schreef Ireth het volgende:
Ben net op tijd terug van brood halen om alle verbaasde bekkies te zien
Ja, maar het zit haar duidelijk niet lekker. Al zegt ze van niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhh dan hoef je toch niet zo te kijken op Rob na vindt iedereen het toch grappig ?
Altijd, lekker vers. Nu gedouched, omgekleed en ff eten, daarna werken.quote:
Jason doet wel steeds meer. Leert echt bij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar het zit haar duidelijk niet lekker. Al zegt ze van niet.
Jason pannenkoeken bakken
Toffe gast !quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Jason doet wel steeds meer. Leert echt bij.
wordt kartonnen bekertjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan nog erger door zijn blikje te ontzeggen![]()
![]()
😂😂😂quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:33 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft Rob een lol?? Heeft ie 2 tramadols weggeknaagt als ontbijt ofzo??
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:33 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft Rob een lol?? Heeft ie 2 tramadols weggeknaagt als ontbijt ofzo??
🤣quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:35 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Naar de hersteller of naar het containerpark?
misschien stapt die nu vanzelf op met die meubels, hij kan zich zelf niet voorstellen dat dit tot zaterdag blijft staanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:40 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Dat snap ik dus niet.
Ja goed he!!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:38 schreef lonneberga het volgende:
Krijg bijna het gevoel dat ze dit gedaan hebben om die ouwe zeikstraal weg te pesten,niet goedschiks dan maar kwaadschiks
Ik ken(de) Wolter Kroes niet, en ga dat ook zo houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Rob weer over wolter... hier kan ie heel lang op teren hoor...
Nee je kan nergens hangen..zitten kan primaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:08 schreef Jockari het volgende:
Dit gaat je opbreken, hou je geen 3 dagen vol zegt ie. Je kan hier nergens zitten zegt Rob. Niet binnen, niet buiten.
Is gewoon een goede zanger met een goede stem.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken(de) Wolter Kroes niet, en ga dat ook zo houden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob denkt dat Geert af en toe de live stream aanzet in de klas, 'kijk, daar ligt Rob weer op de bank' ...wat een zelfkennis heeft die man..
Zeker de komende jaren op de camping, en hij zal er wel 'n vlog over makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Rob weer over wolter... hier kan ie heel lang op teren hoor...
Gaan ze de bedden vervangen door kartonnen dozenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja goed he!!![]()
![]()
![]()
Nu nog "Bewoners, het is verboden u in den slaapkamer te bevinden tussen 10.00 en 22.00 uur!"
Nee om te voorkomen dat men ipv op die banken gaat zitten inbed gaat liggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan ze de bedden vervangen door kartonnen dozen
volgens rob gisteravond, de beste en bekendste zanger in Nederland, voor de belgische meelezers, dit is absoluut onwaar!! ik kon hem niet, Marco Borsato Andre hazes Nick en simon en nog veel meer, zijn veel bekender dan wolter kroesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Is gewoon een goede zanger met een goede stem.
Marco heeft voorlopig wat anders aan zijn hoofd..andre hazes sr ligt onder de groene zoden, Andre hazes jr..snuift ook wat anders IN zijn hoofd... Nick en Simon zijn uit elkaar...dus wolter kroes steigt enormquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens rob gisteravond, de beste en bekendste zanger in Nederland, voor de belgische meelezers, dit is absoluut onwaar!! ik kon hem niet, Marco Borsato Andre hazes Nick en simon en nog veel meer, zijn veel bekender dan wolter kroes
Dies meer bekend vanwege de gossip rondom hem, dan om zijn muziekquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens rob gisteravond, de beste en bekendste zanger in Nederland, voor de belgische meelezers, dit is absoluut onwaar!! ik kon hem niet, Marco Borsato Andre hazes Nick en simon en nog veel meer, zijn veel bekender dan wolter kroes
werksequote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Altijd, lekker vers. Nu gedouched, omgekleed en ff eten, daarna werken.
Niet alleen een feestzanger hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:51 schreef Ireth het volgende:
Wolter Kroes is gewoon een leuke gast, altijd vrolijk, goeie stem, leuke liedjes, niet specifiek mijn smaak. Maar zeker geen braderie zangertje hoor.
😂😂😂😂 Ik lig dubbel hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:46 schreef ledn81 het volgende:
Rob zijn mandarijn is droog.
Heb hij weer![]()
Ken dr ook nog wel bij
yessssquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat Rob niet nomineren
Jason doet ook waar hij zelf zin in heeft
Toch nog een reden om hem niet te nomineren?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft schijnbaar gezegd dat hij anders naar de liveshow opstapt
Als 1 april de einddatum is, moet er ergens een dubbele exit komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:08 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Toch nog een reden om hem niet te nomineren?
Aan de andere kant zal de andere die verliest staat dna waarschijnlijk blijven, maar genomineerd voor volgende week.
Voor het eerst tactische inkijk bij Jason. Rob niet nomineren is en iemand eruit en Rob eruit. Maar neemt voor zichzelf de ruimte om het wel te doen. Chiara twijfelt duidelijk. MA is duidelijk welke drie hij er dan op gaat zetten? Ali, Ias en Charlotte?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:
PoN overleg in de blauwe kamer.
Mies gaat Rob niet nomineren.
Jason denkt dat Rob alsnog uit zichzelf weg gaat.
Chiara twijfelt en wil eignelijk Rob er ook niet op zetten.
Ze vinden het niet handig. Want ze moeten mensen nomineren en maken zich voor die 2 personen doelwit en Rob gaat dan naar huis.
Helemaal eens
hopen dat Mich dan die macht heeft, tegen Ali en Char is kwalletje Ias kansloosquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Voor het eerst tactische inkijk bij Jason. Rob niet nomineren is en iemand eruit en Rob eruit. Maar neemt voor zichzelf de ruimte om het wel te doen. Chiara twijfelt duidelijk. MA is duidelijk welke drie hij er dan op gaat zetten? Ali, Ias en Charlotte?
waarom moet dat, vanwege die stomme kutregelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
Als je doortelt, moet BB nog flink puzzelen om 2 nl en 2 bel in de finale te krijgen, en ze moeten 1 week een dubbele exit doen, wordt nog spannend
Foutje of die ouwe hangzak gaat naar huis.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:24 schreef Joke43 het volgende:
??? Rob in de dagboekkamer en zei, ja t herstel is fijn natuurlijk…. En SL.
Nah, Ias nog niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hopen dat Mich dan die macht heeft, tegen Ali en Char is kwalletje Ias kansloos
een mens kan alleen maar hopen
echt erg als je niks te zeggen hebt, dit is niet de echte BBquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er zal nu toch een keer een BE man uit moeten. Als Mich slim is zet hij ze er alledrie op.
Denk alleen dat hij Bart niet zal nomineren.
all-inclusive hotel dacht hijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:43 schreef -river- het volgende:
Rob is van mening dat hij in een betaalde vakantiehuis zit.
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:35 schreef Jockari het volgende:
Bart vindt dat ze straks samen de fans moeten bedanken.
zijn beide een spel, vergelijk jij ''monopoly ''ook met ''mens erger je niet'' of ''risk''quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
was er ook die stomme regel in robinson nl vs be dan????
NOPE
echt niet, fans horen niks te zeggen te hebben, visvolk ''fans''quote:
Was al vanaf seizoen 1 belachelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
echt erg als je niks te zeggen hebt, dit is niet de echte BB
er moeten 2 NL en 2 BE in de finale en aan ons regime horen jullie je te houden of anders
is gewoon een duidelijke regel, elk spel heeft spelregelsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was al vanaf seizoen 1 belachelijk.
Zal te maken hebben met financiėle afspraken en kijkers.
Willen in beide landen kijkers houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |