Toffe gast !quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Jason doet wel steeds meer. Leert echt bij.
wordt kartonnen bekertjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan nog erger door zijn blikje te ontzeggen![]()
![]()
😂😂😂quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:33 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft Rob een lol?? Heeft ie 2 tramadols weggeknaagt als ontbijt ofzo??
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:33 schreef Ireth het volgende:
Wat heeft Rob een lol?? Heeft ie 2 tramadols weggeknaagt als ontbijt ofzo??
🤣quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:35 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Naar de hersteller of naar het containerpark?
misschien stapt die nu vanzelf op met die meubels, hij kan zich zelf niet voorstellen dat dit tot zaterdag blijft staanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:40 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Dat snap ik dus niet.
Ja goed he!!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:38 schreef lonneberga het volgende:
Krijg bijna het gevoel dat ze dit gedaan hebben om die ouwe zeikstraal weg te pesten,niet goedschiks dan maar kwaadschiks
Ik ken(de) Wolter Kroes niet, en ga dat ook zo houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Rob weer over wolter... hier kan ie heel lang op teren hoor...
Nee je kan nergens hangen..zitten kan primaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:08 schreef Jockari het volgende:
Dit gaat je opbreken, hou je geen 3 dagen vol zegt ie. Je kan hier nergens zitten zegt Rob. Niet binnen, niet buiten.
Is gewoon een goede zanger met een goede stem.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken(de) Wolter Kroes niet, en ga dat ook zo houden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob denkt dat Geert af en toe de live stream aanzet in de klas, 'kijk, daar ligt Rob weer op de bank' ...wat een zelfkennis heeft die man..
Zeker de komende jaren op de camping, en hij zal er wel 'n vlog over makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Rob weer over wolter... hier kan ie heel lang op teren hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |