Als ik teveel geld zou hebben zou ik ook wel wat laten doen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:41 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Die is al operatief verbouwd dusja.
@Mario360 ze wil naar Wenen, heb je nog 'n kamer over?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom sta ik hier enigste te Wenen.
Ik heb thuis gezegd niet te gaan Wenen
Jolien
Onzekere mensen die dat laten doenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:41 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Die is al operatief verbouwd dusja.
Ik ook wel. Moet er ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik kan me een klein beetje de frustratie van Rob voorstellen. Maar het is wel heerlijk om te zien. Die ontploft nog een keer vandaag..
Waarom onzeker soms wil je gewoon ff wat netter maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzekere mensen die dat laten doen
Zo zonde vooral bij jonge mensen.
Wat nepper makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom onzeker soms wil je gewoon ff wat netter maken.
En terecht, op een gegeven moment ben je dat spuugzat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:14 schreef Hoylei het volgende:
Ze negeren allemaal Rob's geklaag gewoon
Zelfs haar hond moeten inschakelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:14 schreef Hoylei het volgende:
Wel sneu dat Jolien geen fans heeft en dat ze haar familie hebben moeten inschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |