Aangezien de slaapkamers nu op slot zijn, waarschijnlijk morgenvroegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:14 schreef Stargazing het volgende:
Ik vroeg me al af hoelang het nog zou duren, ik dacht dat vandaag alles al van karton zou geweest zijn
Best wel.quote:
quote:
Plastic fantastic met veel plamuur en show. Maar ze mag van mij bij de laatste 4 al knabbelt Jolien wel aan haar stoelpoten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moggūh,
Ik weet nog niet hoe het daar in het huis is maar wat duurde het lang voordat ik in slaap viel !!!
Heel de tijd Wolter kroes liedje in mijn hoofd !
Weinig Charlotte fans zie ik……
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Ireth het volgende:
Nog geen sfeerbeelden van binnen gehad??
Vind juist bij charlotte het minste troep op haar gezicht zitten. Die andere twee hebben dikke lagen erop en zijn goed zichtbaar gesminktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:27 schreef marky het volgende:
[..]
Plastic fantastic met veel plamuur en show. Maar ze mag van mij bij de laatste 4 al knabbelt Jolien wel aan haar stoelpoten.
Ja is wel vaker twee gelijke streamsquote:
Vanuit blauw hadden ze eventueel een tijdelijke doorgang kunnen maken naar de voorraadkamer. Hadden ze toen in het seizoen met Michel en Kristof ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Hunter het volgende:
Zou een sterke blaas een voorwaarde zijn om an dit programma mee te doen?
smorgens eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel vaker twee gelijke streams
Die is al operatief verbouwd dusja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind juist bij charlotte het minste troep op haar gezicht zitten. Die andere twee hebben dikke lagen erop en zijn goed zichtbaar gesminkt
IK ben vaak heeeeeel vroeg en dan zie ik toch wel twee slaapkamers op de streamsquote:
En nu nemen ze achter de 2 lock even de sfeerbeeldjes van de kartonnen meubeltjes op.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben vaak heeeeeel vroeg en dan zie ik toch wel twee slaapkamers op de streams
Vanmorgen zo tegen 4,10 was er zelfs een Streamlockquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En nu nemen ze achter de 2 lock even de sfeerbeeldjes van de kartonnen meubeltjes op.
We gaan vast zo beginnen
Ik zag het ja.. Ik was in slaap gevallen met de stream aan op telefoon blijkbaar en schrok vannacht wakker van Chayron "nu allemaal even je mond houden"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zo tegen 4,10 was er zelfs een Streamlock
Chiara zit het kortst in de makeup. Charlotte heeft haar hele gezicht laten verbouwen. Beweegt zich veel te veel voor de camera. Ze laat niet het achterste van haar tong zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind juist bij charlotte het minste troep op haar gezicht zitten. Die andere twee hebben dikke lagen erop en zijn goed zichtbaar gesminkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |