Die campingstoel heeft hij al, die kartonnen stoelen worden als campingstoel verkocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij kan binnen 24 uur op zijn campingstoel zitten..
Met een blikkie
Zal er vannacht wel weer uitgaan denk ik zoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:55 schreef Hoylei het volgende:
Nu zijn ze nog overwegend positief.
Dat is denk ik na 24 uur zonder comfort al wel anders!
Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan. En anders wordt het veel bed hangen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:55 schreef Hoylei het volgende:
Nu zijn ze nog overwegend positief.
Dat is denk ik na 24 uur zonder comfort al wel anders!
Inderdaad, zou ik zelf ook doen. Dat karton ben je snel zat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan. En anders wordt het veel bed hangen.
Slaapkamerdeur op slot ,niks hangen op hun nestquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan. En anders wordt het veel bed hangen.
Zou iig gewoon me deken dan wel kussen pakken en daarop zitten. Anders krijg je echt een houten reet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:57 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ik zelf ook doen. Dat karton ben je snel zat.
Ik zou ze in dit geval geen ongelijk geven, lijkt mij echt niet lekker zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Slaapkamerdeur op slot ,niks hangen op hun nest
Die wil geen erfenis achterlatenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:59 schreef TheLuckyman het volgende:
3 coins voor Koffie, gisteren wilde die het absoluut niet, maar nu neemt Rob het toch maar
Op alles gaat hij zagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob, wie zet dat nou weer uit...over de kookplaat.
Dit wordt een gezellige dag, denk ik zo
Ik heb gewoon de slappe lach.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
De irritatie zit al hoog bij rob je hoort het in zijn stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |