Alleen haar neus geopereerd en je favoriete vrouw daar wil dat ook gaan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:53 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara zit het kortst in de makeup. Charlotte heeft haar hele gezicht laten verbouwen. Beweegt zich veel te veel voor de camera. Ze laat niet het achterste van haar tong zien.
Zelfs de vuilbakjes in de bakkamer ( dat taaltje ook) zegt Charlottequote:
Ja tuinmeubels ook denk, anders gaan ze die naar binnen slepen natuurlijk. Had ik wel verwachtquote:
Ik zag wel een negatieve over Chiara, verder vooral positiefquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog een hele organisatie.. voor iedereen evenveel berichten. (Denk ik)
Hmm, vraag me af of mijn meningen er op zouden mogen
Militair, die heeft zelfs geslapen in conservenblikken, die kan ditquote:
Positief kan ook negatief uitpakken. 40x Positief "Jason en Charlotte for the win!!" is negatief naar de restquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:23 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zag wel een negatieve over Chiara, verder vooral positief
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja pestpokke kartonquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:27 schreef Ireth het volgende:
Ja hoor, daar gaat rob zijn knie, hij kreeg ff geen aandacht
Lijkt mij niet lekker liggen, ook niet zitten trouwensquote:
Nee, daaromquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet lekker liggen, ook niet zitten trouwens
Ik hoorde hem zeggen "Dat valt wel een beetje in het niet door dit (karton), maarja maakt niet uit"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Niemand heeft Geertje gehoord![]()
Rob vertelt het aan Char
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |