Gaan ze de bedden vervangen door kartonnen dozenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja goed he!!![]()
![]()
![]()
Nu nog "Bewoners, het is verboden u in den slaapkamer te bevinden tussen 10.00 en 22.00 uur!"
Nee om te voorkomen dat men ipv op die banken gaat zitten inbed gaat liggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan ze de bedden vervangen door kartonnen dozen
volgens rob gisteravond, de beste en bekendste zanger in Nederland, voor de belgische meelezers, dit is absoluut onwaar!! ik kon hem niet, Marco Borsato Andre hazes Nick en simon en nog veel meer, zijn veel bekender dan wolter kroesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Is gewoon een goede zanger met een goede stem.
Marco heeft voorlopig wat anders aan zijn hoofd..andre hazes sr ligt onder de groene zoden, Andre hazes jr..snuift ook wat anders IN zijn hoofd... Nick en Simon zijn uit elkaar...dus wolter kroes steigt enormquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens rob gisteravond, de beste en bekendste zanger in Nederland, voor de belgische meelezers, dit is absoluut onwaar!! ik kon hem niet, Marco Borsato Andre hazes Nick en simon en nog veel meer, zijn veel bekender dan wolter kroes
Dies meer bekend vanwege de gossip rondom hem, dan om zijn muziekquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens rob gisteravond, de beste en bekendste zanger in Nederland, voor de belgische meelezers, dit is absoluut onwaar!! ik kon hem niet, Marco Borsato Andre hazes Nick en simon en nog veel meer, zijn veel bekender dan wolter kroes
werksequote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Altijd, lekker vers. Nu gedouched, omgekleed en ff eten, daarna werken.
Niet alleen een feestzanger hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:51 schreef Ireth het volgende:
Wolter Kroes is gewoon een leuke gast, altijd vrolijk, goeie stem, leuke liedjes, niet specifiek mijn smaak. Maar zeker geen braderie zangertje hoor.
😂😂😂😂 Ik lig dubbel hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:46 schreef ledn81 het volgende:
Rob zijn mandarijn is droog.
Heb hij weer![]()
Ken dr ook nog wel bij
yessssquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
MA gaat Rob niet nomineren
Jason doet ook waar hij zelf zin in heeft
Toch nog een reden om hem niet te nomineren?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft schijnbaar gezegd dat hij anders naar de liveshow opstapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |