Heeft ie al gemaakt vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
#SlotOut.
(Tijd voor een wereldgoal van Dilrosun.)
Niet overdrijven nouquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Middenveld
Wieffer - Taabouni - Dilrosun
Waar is Diemers als je hem nodig hebt.
Gewoon geelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:42 schreef RvLaak het volgende:
Geel terecht? Op RIjnmond schreeuwen ze om rood, maar geheel objectief zijn ze wss niet
Er liep er nog 1 in de buurt dus geel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:42 schreef RvLaak het volgende:
Geel terecht? Op RIjnmond schreeuwen ze om rood, maar geheel objectief zijn ze wss niet
Maar we verliezen niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Stevenen gewoon weer af op een gelijkspelletje.
75% van je wedstrijden na de winterstop zijn geëindigd in een gelijkspel
Alles gelijk. Had er liever een paar gewonnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef Wicky15 het volgende:
Toppers gaan lekker dit seizoen.
Alleen nog een standaard nederlaagje in Amsterdam
Dit is helemaal geen topperquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef Wicky15 het volgende:
Toppers gaan lekker dit seizoen.
Alleen nog een standaard nederlaagje in Amsterdam
Ja ofc, was ook sarcastischquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles gelijk. Had er liever een paar gewonnen.
Nou nou nouquote:
Nee we spelen zonder keeperquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doet Wellenreuther wel mee?
Proost maatje.quote:
Laten hem niet voor niets gratis vertrekken bij AZquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het echt niet. Lijkt me niet eens een Eredivisie-waardige speler van wat ik heb gezien.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
die 18 jarige gaat vanzelf wel oimvallen zo
ik denk dat feyenoord op kracht deze wedstrijd eruit gaat halen...
1 bevlieging zal genoeg zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Andere clubs genieten vanavond met deze prachtige uitslag.
Toen ik die post las, wist ik wat de uitslag zou worden.quote:
Dat ze überhaupt zijn gaan slapen terwijl Feyenoord moet spelen, zegt dat ze hun prioriteiten niet op orde hebbenquote:
Het zijn wel Polen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt zijn gaan slapen terwijl Feyenoord moet spelen, zegt dat ze hun prioriteiten niet op orde hebben.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen ik die post las, wist ik wat de uitslag zou worden.
Nielsweetallesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen ik die post las, wist ik wat de uitslag zou worden.
Nee hoor, ik heb gewoon een blind vertrouwen in de wetenschappelijke berekeningen van Klaas.quote:
Jodengedragquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:03 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AZ TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik realiseer me trouwens nu pas dat Danilo gewoon een kwartier op het veld heeft gestaan.
Heeft die uberhaupt iets gedaan?
Dit is geen geluk meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
We hebben alleen maar geluk volgens Perez, ow we dwingen het ook wel af.
Jazeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft Clasie dat plakplaatje nog met die spelfout?
Zo vaak als ze het doen, lijkt het idd een "kwaliteit"... Je moet natuurlijk nooit zo zwak beginnen, maar ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is geen geluk meer.
Episch.quote:
Met een ongekende eerste kutvraag.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Sinclair Bisschop in neutrale rol wat vreemd nu.
Klinkt fout idd...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Ja gisteren was hij ook aan de beurt na Dennis van Eersel. Erg apart jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Nee, als je het zo vaak laat beslist ben je ook gewoon fitter.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is geen geluk meer.
Je denkt automatisch dat je Rijnmond hebt opgezet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
De joden uit West zullen de poort zoals gewoonlijk wel weer open zetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt lekker achterover zitten morgen.
In die snelkookpan heeft Sparta geen kans. Op het Kasteel had ik het nog wel willen zien. Sparta draait echt bizar goed dit seizoen. Maar in de aRENa verwacht ik er niet veel van.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De joden uit West zullen de poort zoals gewoonlijk wel weer open zetten.
Ali is ewn ongekend geweldige gozer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ali praat hetzelfde als mijn kapsalonboer.
Erg jammer.quote:
Te weinig zendtijd.quote:
Ook na de Europese wedstrijd?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In die snelkookpan heeft Sparta geen kans. Op het Kasteel had ik het nog wel willen zien. Sparta draait echt bizar goed dit seizoen. Maar in de aRENa verwacht ik er niet veel van.
Als dat geen neuken wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAA MIJN WEEKEND WEG IS GEWELDIG JAAAAAAA
Heeft Timon wel eens wat moeten doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:15 schreef H.FR het volgende:
Dit is lekker zeg. Uiteindelijk wel verdiend ook. AZ kwam voor een punt.
Noem jij je zoon over 9 maanden Marcus?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAA MIJN WEEKEND WEG IS GEWELDIG JAAAAAAA
Ik ga in de Galgenwaard keihard voor Utrecht juichen @Paulquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt lekker achterover zitten morgen.
Mwah, donderdag wel thuis gespeeld. Zie eerder psv punten verliezen daardoor.quote:
Hebben die ooit wel eens hun best gedaan in neuzenvreugd?quote:
Quilindschyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Noem jij je zoon over 9 maanden Marcus?
Ik zou dit zeer waarderen.
Dank je, die moest ik googlen.quote:
Die actie waar hij die bal verkeerd inschatte en Hartman hem moest reddenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft Timon wel eens wat moeten doen?
Oh. Toen zat ik nog in de auto.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die actie waar hij die bal verkeerd inschatte en Hartman hem moest redden
Bedankt voor deze heldere uiteenzetting mod onlogisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Resterend programma Feyenoord
• Fortuna Sittard - Feyenoord
• Feyenoord - Groningen
• Feyenoord - Volendam
• Ajax - Feyenoord
• Sparta - Feyenoord
• Feyenoord - RKC
• Cambuur - Feyenoord
• Feyenoord - Utrecht
• Excelsior - Feyenoord
• Feyenoord - Go ahead Eagles
• Emmen - Feyenoord
• Feyenoord - Vitesse
Resterend programma Ajax
• Ajax - Sparta
• Vitesse - Ajax
• Graafschap - Ajax
• Ajax - NEC
• Heerenveen - Ajax
• Ajax - Feyenoord
• Go ahead Eagles - Ajax
• Ajax Fortuna Sittard
• Ajax - Emmen
• PSV - Ajax
• Ajax - AZ
• Groningen - Ajax
• Ajax - Utrecht
• Twente - Ajax
Resterend programma PSV
• Utrecht - PSV
• PSV - Twente
• RKC - PSV
• PSV - Cambuur
• Vitesse - PSV
• NEC - PSV
• PSV - Excelsior
• Volendam - PSV
• PSV - Ajax
• Sparta - PSV
• PSV - Fortuna
• PSV - Heerenveen
• AZ - PSV
Resterend programma AZ
• AZ - Cambuur
• Vitesse - AZ
• AZ - Groningen
• Twente - AZ
• AZ - Heerenveen
• AZ - Sparta
• Fortuna - AZ
• AZ - RKC
• Ajax - AZ
• AZ - Emmen
• NEC - AZ
• AZ - PSV
40/45quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere uiteenzetting mod onlogisch.
Met hoeveel punten voorsprong worden we kampioen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Resterend programma Feyenoord
• Fortuna Sittard - Feyenoord
• Feyenoord - Groningen
• Feyenoord - Volendam
• Ajax - Feyenoord
• Sparta - Feyenoord
• Feyenoord - RKC
• Cambuur - Feyenoord
• Feyenoord - Utrecht
• Excelsior - Feyenoord
• Feyenoord - Go ahead Eagles
• Emmen - Feyenoord
• Feyenoord - Vitesse
Resterend programma Ajax
• Ajax - Sparta
• Vitesse - Ajax
• Graafschap - Ajax
• Ajax - NEC
• Heerenveen - Ajax
• Ajax - Feyenoord
• Go ahead Eagles - Ajax
• Ajax Fortuna Sittard
• Ajax - Emmen
• PSV - Ajax
• Ajax - AZ
• Groningen - Ajax
• Ajax - Utrecht
• Twente - Ajax
Resterend programma PSV
• Utrecht - PSV
• PSV - Twente
• RKC - PSV
• PSV - Cambuur
• Vitesse - PSV
• NEC - PSV
• PSV - Excelsior
• Volendam - PSV
• PSV - Ajax
• Sparta - PSV
• PSV - Fortuna
• PSV - Heerenveen
• AZ - PSV
Resterend programma AZ
• AZ - Cambuur
• Vitesse - AZ
• AZ - Groningen
• Twente - AZ
• AZ - Heerenveen
• AZ - Sparta
• Fortuna - AZ
• AZ - RKC
• Ajax - AZ
• AZ - Emmen
• NEC - AZ
• AZ - PSV
Vergeet Sparta niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:39 schreef onlogisch het volgende:
Op papier alleen Utrecht thuis en hunnie uit lastig.
Volgens livescore had AZ 0 shots on target en 0 shots off targetquote:
Tja… in theorie verreweg het makkelijkste programma… zegt me alleen zo weinig, hoe vaak is het niet voorgekomen dat we PSV omverblazen en vervolgens punten verspelen tegen een Emmen dat de bus parkeert.quote:
Ook Fortuna uit is gewoon een lastige uitpot. Ja, je moet hem winnen maar het is gewoon elke week lastig. Laat staan als je straks ook nog Europees gaat spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja… in theorie verreweg het makkelijkste programma… zegt me alleen zo weinig, hoe vaak is het niet voorgekomen dat we PSV omverblazen en vervolgens punten verspelen tegen een Emmen dat de bus parkeert.
Onder Slot winnen we die potjes tegen het rechterrijtje bijna altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja… in theorie verreweg het makkelijkste programma… zegt me alleen zo weinig, hoe vaak is het niet voorgekomen dat we PSV omverblazen en vervolgens punten verspelen tegen een Emmen dat de bus parkeert.
We hebben gelukkig straks 2x een zondag 20u pot.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Fortuna uit is gewoon een lastige uitpot. Ja, je moet hem winnen maar het is gewoon elke week lastig. Laat staan als je straks ook nog Europees gaat spelen.
Nouja, dan weet je wel wat de rest heeft gedaan en wat je zelf moet doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gelukkig straks 2x een zondag 20u pot.
Idd aan het begin van het seizoen met zoveel nieuwe spelers verloor je nog wel eens punten. En dat zal in de resterende potjes vast nog wel eens gebeuren. Maar ik zit nu toch wat steviger in mn stoel bij zulke potjes. Tuurlijk NEC in de beker blijft kut. Maar bekerwedstrijden blijven altijd een wedstrijd op zich.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder Slot winnen we die potjes tegen het rechterrijtje bijna altijd
Maar die Taabouni kan er niet zoveel van hé. Die heeft echt niets goeds gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:53 schreef Scrummie het volgende:
Die buitenspel goal van Gimenez was wel weer prima ingeschoten. Jammer dat ie die bal van Hartman niet binnenknikte, maar het is gewoon een uitstekende spits
Nee, ik zei vorige week al dat die gozer gewoon terug naar de O21 moet. Of naar FC Dordrecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar die Taabouni kan er niet zoveel van hé. Die heeft echt niets goeds gedaan.![]()
Wat mij het meeste dwarszit is dat Slot hem toch beter acht dan Bullaude. Ik kan het mij bijna niet voorstellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik zei vorige week al dat die gozer gewoon terug naar de O21 moet. Of naar FC Dordrecht.
Hij viel in als controleur, dan snap ik het nog wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij het meeste dwarszit is dat Slot hem toch beter acht dan Bullaude. Ik kan het mij bijna niet voorstellen.
Ja echt hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar die Taabouni kan er niet zoveel van hé. Die heeft echt niets goeds gedaan.![]()
Die pass strak over de zijlijn op een gegeven moment, dat was echt van Kelly achtige proportiesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dilrosun had ook een Kelly momentje.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die pass strak over de zijlijn op een gegeven moment, dat was echt van Kelly achtige proporties
Paste goed bij hem dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die eigen goal van Dilrosun is echt absurdistisch slecht hoor.
Belachelijke tijd. Snel afschaffen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gelukkig straks 2x een zondag 20u pot.
Begin ergens ook te denken, met de blessures en matige bank, laat ze er maar uitvliegen in Europa. Spelers lekker fit houden voor de competitie en kampioen worden. Zou de Europese campagne zonder knipperen inruilen voor een kampioenschap en de CL-miljoenen. Anderzijds blijkt (het gebrek aan) een positieve flow ook nogal eens een dingetje te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Fortuna uit is gewoon een lastige uitpot. Ja, je moet hem winnen maar het is gewoon elke week lastig. Laat staan als je straks ook nog Europees gaat spelen.
Vind je dat jullie terecht hebben verloren?quote:Op zondag 19 februari 2023 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oef, deze was wel extreem belangrijk. Feyenoord is er nog niet maar als je het programma van Ajax ernaast legt dan zou je toch echt wel favoriet moeten zijn nu.
Hopelijk loopt de ziekenboeg ook weer wat meer leeg want het is al wel sinds begin januari een enorm geploeter. De overwinningen die wel geboekt worden (NEC, Heerenveen en nu AZ) komen ook met hangen en wurgen tot stand, en 2 gelijke spelen (Utrecht en PSV) werden pas in minuut 90 binnengesleept.
Het mag wel wat makkelijker allemaal, op deze manier is ook een Sparta uit grote kans op puntverlies.
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je dat jullie terecht hebben verloren?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga in de Galgenwaard keihard voor Utrecht juichen @:Paul
Dat laatste is een beetje onzin natuurlijk. Wedstrijden waarin je een beetje beter bent dan je tegenstander (waarvan gisteren en vorige week goede voorbeelden zijn) betekent niet dat je meteen het 'volle recht' op 3 punten hebt.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:38 schreef fetX het volgende:
Samenvatting gekeken, was wel een terechte overwinning lijkt me ja. Eindelijk eens de volle buit gepakt nadat je 3x de betere was in de toppers.
Nog steeds geen punt teveel gekregen dit seizoen. Eerder te weinig. Genot.
AZ kwam echt voor een punt of een geniepige overwinning. Feyenoord speelde om te winnen en dan dwing je zo'n goal ook af.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:38 schreef fetX het volgende:
Samenvatting gekeken, was wel een terechte overwinning lijkt me ja. Eindelijk eens de volle buit gepakt nadat je 3x de betere was in de toppers.
Nog steeds geen punt teveel gekregen dit seizoen. Eerder te weinig. Genot.
Jaaaa Pietje stapt over van expected goals naar expected pointsquote:Op zondag 19 februari 2023 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Naar expected points kijken is nuttiger en dan zie je dat Feyenoord meer punten heeft dan je zou mogen verwachten.
Matige ploegquote:Op zondag 19 februari 2023 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje onzin natuurlijk. Wedstrijden waarin je een beetje beter bent dan je tegenstander (waarvan gisteren en vorige week goede voorbeelden zijn) betekent niet dat je meteen het 'volle recht' op 3 punten hebt.
Naar expected points kijken is nuttiger en dan zie je dat Feyenoord meer punten heeft dan je zou mogen verwachten.
Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord doet het knap maar het is gewoon een geploeter dit seizoen. Zit nauwelijks een makkelijke overwinning tussen en dat is echt niet 'omdat je jezelf tekort doet' maar vooral omdat je een vrij matige ploeg hebt.
Des te knapper dus van Slot.
quote:Op zondag 19 februari 2023 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste is een beetje onzin natuurlijk. Wedstrijden waarin je een beetje beter bent dan je tegenstander (waarvan gisteren en vorige week goede voorbeelden zijn) betekent niet dat je meteen het 'volle recht' op 3 punten hebt.
Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord doet het knap maar het is gewoon een geploeter dit seizoen. Zit nauwelijks een makkelijke overwinning tussen en dat is echt niet 'omdat je jezelf tekort doet' maar vooral omdat je een vrij matige ploeg hebt.
Ik ben het absoluut niet eens dat het een matige ploeg is hoor, snap die visie niet zo. Achterin en op het middenveld is er geen sterkere ploeg in de Eredivisie, mits iedereen fit uiteraard. Het is voorin alleen wel erg matig vind ik en dat is ook de reden waarom je nu 49 punten hebt en niet 55 oid.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee, ajax uit is gewoon 3 gratis punten weggeven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:39 schreef onlogisch het volgende:
Op papier alleen Utrecht thuis en hunnie uit lastig.
RKC uit en Go Ahead uit. Verder heb je zoals ik al zei vooral veel potjes waar je iets beter bent dan je tegenstander en daardoor vaak wel net wint. Maar iets beter zijn dan je tegenstander betekent niet dat je volledig recht hebt op de 3 punten.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut niet eens dat het een matige ploeg is hoor, snap die visie niet zo. Achterin en op het middenveld is er geen sterkere ploeg in de Eredivisie, mits iedereen fit uiteraard. Het is voorin alleen wel erg matig vind ik en dat is ook de reden waarom je nu 49 punten hebt en niet 55 oid.
Vertel jij maar wanneer we teveel hebben gekregen. Ik kan in ieder geval al een pot of 4 opnoemen waar we recht hadden op meer (Fortuna, NEC, Heerenveen, Twente). Reken ik de potjes tegen PSV (waar je kans op kans mist) en Ajax niet eens mee.
quote:Op zondag 19 februari 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
RKC uit en Go Ahead uit. Verder heb je zoals ik al zei vooral veel potjes waar je iets beter bent dan je tegenstander en daardoor vaak wel net wint. Maar iets beter zijn dan je tegenstander betekent niet dat je volledig recht hebt op de 3 punten.
Dat je Ajax noemt in zo'n kansarme wedstrijd waarbij Feyenoord in 90 minuten niet verder komt dan een afstandsschot en een halve kans vind ik trouwens ook bijzonder. Zie ook dit verhaal in VI.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)-minder-van-dichtbij
Wel eens met het verhaal over de voorhoede verder.
Laat ik het zo zeggen. Stel je speelt 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je elke keer 1 kans meer creëert dan je tegenstander en in principe dus iets beter bent. Is het dan logisch dat je uitkomt op 30 punten?quote:
nopequote:Op zondag 19 februari 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Stel je speelt 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je elke keer 1 kans meer creëert dan je tegenstander en in principe dus iets beter bent. Is het dan logisch dat je uitkomt op 30 punten?
Nee natuurlijk niet, met zo'n kleine marge is de kans veel groter dat je her en der punten laat liggen. En dat is precies wat Feyenoord dit jaar regelmatig doet.
Speel je 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je 4 kansen meer krijgt dan je tegenstander dan is de kans op de volle 30 punten veel groter.
Hij noemt net de potjes Heerenveen, Fortuna, NEC en PSV. Had je daar maar 1 grote kans meer dan? Of kies je gewoon bewust voor om dat te negeren?quote:Op zondag 19 februari 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Stel je speelt 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je elke keer 1 kans meer creëert dan je tegenstander en in principe dus iets beter bent. Is het dan logisch dat je uitkomt op 30 punten?
Nee natuurlijk niet, met zo'n kleine marge is de kans veel groter dat je her en der punten laat liggen. En dat is precies wat Feyenoord dit jaar regelmatig doet.
Speel je 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je 4 kansen meer krijgt dan je tegenstander dan is de kans op de volle 30 punten veel groter.
Als hij kampioen wordt heeft hij zijn plicht wel gedaan lijkt me. Allicht kunnen we er dan eentje vinden die wat langer blijft zitten.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat zou het toch jammer zijn als Slot deze zomer vertrekt. Nog een jaar met een selectie die grotendeels wél hetzelfde blijft zou toch wel grandioos zijn. Maar goed, die kans is nagenoeg 0 ben ik bang.
GAE uit oneens. Stond 2-4 en laatste seconde werd dat 3-4 waardoor het net aan leek maar die wedstrijd was je wel een stuk beter. Verder vind ik dat je Feyenoord wel een beetje tekort doet.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
RKC uit en Go Ahead uit. Verder heb je zoals ik al zei vooral veel potjes waar je iets beter bent dan je tegenstander en daardoor vaak wel net wint. Maar iets beter zijn dan je tegenstander betekent niet dat je volledig recht hebt op de 3 punten.
Dat je Ajax noemt in zo'n kansarme wedstrijd waarbij Feyenoord in 90 minuten niet verder komt dan een afstandsschot en een halve kans vind ik trouwens ook bijzonder. Zie ook dit verhaal in VI.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)-minder-van-dichtbij
Wel eens met het verhaal over de voorhoede verder.
En wat vind je van dit verhaal? (Zie hierboven)quote:Op zondag 19 februari 2023 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
GAE uit oneens. Stond 2-4 en laatste seconde werd dat 3-4 waardoor het net aan leek maar die wedstrijd was je wel een stuk beter. Verder vind ik dat je Feyenoord wel een beetje tekort doet.
En ik noemde Ajax dus bewust niet in dat rijtje hè. PSV hoort daar eigenlijk wel in thuis maar omdat je dan krijgt ‘ja maar je scoorde in de laatste minuut’ had ik die er ook maar uit gelaten.
Ja dit heb je al gepostquote:Op zondag 19 februari 2023 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En wat vind je van dit verhaal? (Zie hierboven)
Ik weet niet hoe je aan deze non logica komtquote:Op zondag 19 februari 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat je stelt is natuurlijk niet zo gek, maar jij kijkt puur naar de xG (en dan alleen de hele grote kansen) en laat al het andere weg. Dat kan gewoon niet bij voetbal.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als Non-shot xG, die houdt bij hoeveel gevaarlijke aanvallen er zijn geweest, ook als het niet tot een schot heeft geleid. Ik vermoed dat we daar iedere wedstrijd een stuk hoger scoren dan de tegenstander. Maar geen idee wie dat bijhoudt.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja wat je stelt is natuurlijk niet zo gek, maar jij kijkt puur naar de xG (en dan alleen de hele grote kansen) en laat al het andere weg. Dat kan gewoon niet bij voetbal.
Stel je schiet 10x op doel, speelt eigenlijk constant op de helft van de tegenstander en zij schieten 2x op doel en de xG verhouding is 1.9 vs 1.3. Dan vind ik het alsnog niet gek dat de eerstgenoemde ploeg wint. En eigenlijk is dát juist wat er vaak bij Feyenoord gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus je geeft wederom praktisch niks weg tegen misschien wel de beste voorhoede van Nederlandquote:Op zondag 19 februari 2023 10:41 schreef hhh38 het volgende:
Doordat we mentaal zo'n sterk team hebben neemt mijn vertrouwen wel enorm toe. Er zijn ook jaren geweest dat als het te lang gelijk stond je de 3 punten wel uit je hoofd kon zetten
En dat met 4 basisspelers die we missen. Gelukkig is mijn Turkse vriend volgende week weer terug. Dat zag je wel terug op het middenveld dat de omschakeling erg traag was. En laat Bijlow snel herstellen. Die Wellenreutherquote:Op zondag 19 februari 2023 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus je geeft wederom praktisch niks weg tegen misschien wel de beste voorhoede van Nederland
Ik lees ook weer dingen als DONKERROODquote:Op zondag 19 februari 2023 11:21 schreef De_Kraam het volgende:
Dit topic is weer aardig PIETJEPUKKED.
Hoog tijd dat de Harvardgeleerde wat tegenwicht brengt.
Dat het slecht zou zijn was van te voren voorspellenquote:Op zondag 19 februari 2023 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees ook weer dingen als DONKERROOD
Wat was die wedstrijd tranentrekkend slecht.
Klopt, maar ik vind alles de laatste tijd toch wel heelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder Slot winnen we die potjes tegen het rechterrijtje bijna altijd
Huiswerk voor als hij komende zomer vertrekt.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat met 4 basisspelers die we missen. Gelukkig is mijn Turkse vriend volgende week weer terug. Dat zag je wel terug op het middenveld dat de omschakeling erg traag was. En laat Bijlow snel herstellen. Die Wellenreuther
Vond je hem goed gisteren?quote:Op zondag 19 februari 2023 12:49 schreef Caland het volgende:
GeertGod
Trauner maar laten banken voorlopig, wat een weelde
Asjeblieft stop toch met postenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
WOWquote:Op zondag 19 februari 2023 12:49 schreef Caland het volgende:
GeertGod
Trauner maar laten banken voorlopig, wat een weelde
Als je tegen dit AZ geen kans weggeeft doe je het als centrale verdediger per definitie goedquote:
No Lutsh, no glory.quote:
dat was die mongool van sparta die dat riep....die wil weer aandacht krijgen. Meestal wordt dat door 020 clowns geroepen in de media als 020 niet bovenaan staatquote:Op zondag 19 februari 2023 12:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Asjeblieft stop toch met posten
Overigens hoorde ik gisteren bij ESPN de term kampioen van de armoede, wat een bullshit als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je gewoon de terechte kampioen
Juist dat bedoel ik, overigens die Bergwijn is een fantastische miskoop gewordenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat was die mongool van sparta die dat riep....die wil weer aandacht krijgen. Meestal wordt dat door 020 clowns geroepen in de media als 020 niet bovenaan staat
hoe kan je de kampioen van de armoede zijn als je boven 020 zou eindigen die 3x de begroting van Feyenoord heeft.
Bergwijn koste al bijna 70 proent van de begroting van eyenoord
Rekenen is nog steeds niet je sterkste punt maar je deed filosofie op Harvard toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat was die mongool van sparta die dat riep....die wil weer aandacht krijgen. Meestal wordt dat door 020 clowns geroepen in de media als 020 niet bovenaan staat
hoe kan je de kampioen van de armoede zijn als je boven 020 zou eindigen die 3x de begroting van Feyenoord heeft.
Bergwijn koste al bijna 70 proent van de begroting van eyenoord
Ik vind dit altijd pure onzin. Kampioen van de armoede is überhaupt een kansloze term, en dan gaat die nog eerder op als je met 98 punten kampioen wordt omdat de rest er geen kut van kan. Minder punten kan ook meer concurrentie of een hoger algemeen niveau betekenen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rekenen is nog steeds niet je sterkste punt maar je deed filosofie op Harvard toch?
Armoede, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, gezien het aantal punten kan je zeggen dat het wat armoedig is maar voldoende is voldoende.
Laten we Hancko niet vergeten. Senesi who?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No Lutsh, no glory.
Wat een baas.
Ik meen me toch te herinneren dat Ajax het 4 keer werd onder Frank de Boer dus het heeft weinig daarmee te maken, maar met je eens dat het puntenaantal niet alles zegt en is ook verder niet zo relevant.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd pure onzin. Kampioen van de armoede is überhaupt een kansloze term, en dan gaat die nog eerder op als je met 98 punten kampioen wordt omdat de rest er geen kut van kan. Minder punten kan ook meer concurrentie of een hoger algemeen niveau betekenen.
Maar goed, die term wordt toch alleen maar van stal gehaald als ajax een keer geen kampioen wordt.
de laatste 2 wedstrijden als we al kampioen zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Als we van de laatste 12 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen halen we gewoon de 80 punten
Ja zure hugo zei dat.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Asjeblieft stop toch met posten
Overigens hoorde ik gisteren bij ESPN de term kampioen van de armoede, wat een bullshit als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je gewoon de terechte kampioen
ik ben een statische genie.en ik doe het allemaal uit mijn hoofd....quote:Op zondag 19 februari 2023 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rekenen is nog steeds niet je sterkste punt maar je deed filosofie op Harvard toch?
Armoede, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, gezien het aantal punten kan je zeggen dat het wat armoedig is maar voldoende is voldoende.
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou toch nog even wat potjes afwachten met dat kampioen gelul.
klaasweetalles 19-02-2023quote:In iets geloven is de basis tot elk succes
Niks weggeven dus zeker een voldoende maar ook genoeg ballen onnodig zien inleverenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Vond jij hem niet goed dan?
Je moet het eerst nog maar even worden.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben een statische genie.en ik doe het allemaal uit mijn hoofd....
Even een vergelijking met de duurste competitie van de wereld en de Mickey Mouse competitie na bijna evenveel gespeelde wedstrijden. Wat is het verschil dan en zijn die engelse clubs dan ook kampioen van de armoede![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als ik eerlijk ben denk ik dat we tussen de 73 en 77 punten gaan eindigen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Als we van de laatste 12 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen halen we gewoon de 80 punten
mee eensquote:Op zondag 19 februari 2023 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet het eerst nog maar even worden.
@Scrummie zet ons met beide benen op de grond.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou toch nog even wat potjes afwachten met dat kampioen gelul.
Het blijft wel FeyenoordGod natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Scrummie zet ons met beide benen op de grond.
Wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |