Tja… in theorie verreweg het makkelijkste programma… zegt me alleen zo weinig, hoe vaak is het niet voorgekomen dat we PSV omverblazen en vervolgens punten verspelen tegen een Emmen dat de bus parkeert.quote:
Ook Fortuna uit is gewoon een lastige uitpot. Ja, je moet hem winnen maar het is gewoon elke week lastig. Laat staan als je straks ook nog Europees gaat spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja… in theorie verreweg het makkelijkste programma… zegt me alleen zo weinig, hoe vaak is het niet voorgekomen dat we PSV omverblazen en vervolgens punten verspelen tegen een Emmen dat de bus parkeert.
Onder Slot winnen we die potjes tegen het rechterrijtje bijna altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja… in theorie verreweg het makkelijkste programma… zegt me alleen zo weinig, hoe vaak is het niet voorgekomen dat we PSV omverblazen en vervolgens punten verspelen tegen een Emmen dat de bus parkeert.
We hebben gelukkig straks 2x een zondag 20u pot.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Fortuna uit is gewoon een lastige uitpot. Ja, je moet hem winnen maar het is gewoon elke week lastig. Laat staan als je straks ook nog Europees gaat spelen.
Nouja, dan weet je wel wat de rest heeft gedaan en wat je zelf moet doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gelukkig straks 2x een zondag 20u pot.
Idd aan het begin van het seizoen met zoveel nieuwe spelers verloor je nog wel eens punten. En dat zal in de resterende potjes vast nog wel eens gebeuren. Maar ik zit nu toch wat steviger in mn stoel bij zulke potjes. Tuurlijk NEC in de beker blijft kut. Maar bekerwedstrijden blijven altijd een wedstrijd op zich.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder Slot winnen we die potjes tegen het rechterrijtje bijna altijd
Maar die Taabouni kan er niet zoveel van hé. Die heeft echt niets goeds gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:53 schreef Scrummie het volgende:
Die buitenspel goal van Gimenez was wel weer prima ingeschoten. Jammer dat ie die bal van Hartman niet binnenknikte, maar het is gewoon een uitstekende spits
Nee, ik zei vorige week al dat die gozer gewoon terug naar de O21 moet. Of naar FC Dordrecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar die Taabouni kan er niet zoveel van hé. Die heeft echt niets goeds gedaan.![]()
Wat mij het meeste dwarszit is dat Slot hem toch beter acht dan Bullaude. Ik kan het mij bijna niet voorstellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik zei vorige week al dat die gozer gewoon terug naar de O21 moet. Of naar FC Dordrecht.
Hij viel in als controleur, dan snap ik het nog wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij het meeste dwarszit is dat Slot hem toch beter acht dan Bullaude. Ik kan het mij bijna niet voorstellen.
Ja echt hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar die Taabouni kan er niet zoveel van hé. Die heeft echt niets goeds gedaan.![]()
Die pass strak over de zijlijn op een gegeven moment, dat was echt van Kelly achtige proportiesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dilrosun had ook een Kelly momentje.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die pass strak over de zijlijn op een gegeven moment, dat was echt van Kelly achtige proporties
Paste goed bij hem dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die eigen goal van Dilrosun is echt absurdistisch slecht hoor.
Belachelijke tijd. Snel afschaffen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben gelukkig straks 2x een zondag 20u pot.
Begin ergens ook te denken, met de blessures en matige bank, laat ze er maar uitvliegen in Europa. Spelers lekker fit houden voor de competitie en kampioen worden. Zou de Europese campagne zonder knipperen inruilen voor een kampioenschap en de CL-miljoenen. Anderzijds blijkt (het gebrek aan) een positieve flow ook nogal eens een dingetje te zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook Fortuna uit is gewoon een lastige uitpot. Ja, je moet hem winnen maar het is gewoon elke week lastig. Laat staan als je straks ook nog Europees gaat spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |