Wtfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.
Wow... Mijn niveauquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.
Perez deelt weer een sneer uit aan Kokcu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik gok op 0quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:00 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wissels in de rust.
De laatste Pool die ik 8 pillen zag slikken werd er bij Mysteryland uitgezet omdat ie meisjes probeerde aan te randenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Szymanski vanaf volgende week niet gewoon 8 pillen slikken zodat ie kan spelen?
Slechter dan Timber zal het niet zijn
Vrij matige bank momenteel ja, ik zou het ook niet weten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten welke wissel nu direct een verschil maakt
Vind Timber voor zijn doen zelfs heel matig spelen, heeft normaliter wat meer energie, me dunkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste Pool die ik 8 pillen zag slikken werd er bij Mysteryland uitgezet omdat ie meisjes probeerde aan te randen
Maar goed precies dat stukje agressie en zekerheid mist Timber nou net
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vrij matige bank momenteel ja, ik zou het ook niet weten.
Is wel een optie ja, maar toch heb ik niet het gevoel dat het daar beter van gaat worden op een of andere manier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.
Danilo erin op 10.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.
Paixao en Danilo zullen wel rond minuut 60 komen en Bullaude rond minuut 75. Leer mij Arne kennenquote:
Een wissel eerder dan minuut 60 is inderdaad zeer zeldzaamquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao en Danilo zullen wel rond minuut 60 komen en Bullaude rond minuut 75. Leer mij Arne kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |