quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zin in een potje tussen mijn cluppies!
Trollquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het lijkt me een uitstekend idee als jij dit duel dan in het AZ-topic gaat volgen, zodat daar ook een beetje leven in de brouwerij is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die exchange is ideaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:24 schreef Haringkop het volgende:
Net nog een kaartje voor VV gescoord op Exchange, bleek van Fext te zijn
Was wel te verwachten toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Dilrosun op het middenveld dus
Terechtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Dilrosun op het middenveld dus
4 blessures en een schorsing, zou knap zijn als we dan nog steeds een goeie bank hadden. Jammer dat Dermane er niet bij zitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het bankie wordt er niet veel beter op moet ik zeggen.
Zelfs met die blessures en schorsingen vind ik deze bank helemaal niet zo verkeerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 blessures en een schorsing, zou knap zijn als we dan nog steeds een goeie bank hadden. Jammer dat Dermane er niet bij zit
Mag ook wel een keertje inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De derde topper in korte tijd thuis, hopelijk nu een beter resultaat.
Geen probleem. Gewoon met 2-0 de rust in en na een uur 3-0 voor staan. Dan kan je een paar spelers wisselen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het bankie wordt er niet veel beter op moet ik zeggen.
Dat laatste ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs met die blessures en schorsingen vind ik deze bank helemaal niet zo verkeerd.
Moet je voor de grap eens kijken wat voor kneuzen we de afgelopen jaren hebben gehad op de bank, daar wordt je niet vrolijk van hoor. In de breedte is dit echt het sterkste Feyenoord in héle lange tijd.
Triest figuur die voor meerdere clubs is, je vergeet die kut club uit Eindhoven nog, vuile huichelaarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, wat is Gimenez toch een mooie jongen.
Dit is een inclusief warm bad.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:18 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, wat is Gimenez toch een mooie jongen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:24 schreef Haringkop het volgende:
Net nog een kaartje voor VV gescoord op Exchange, bleek van Fext te zijn
Ahzooooquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon RRIjnmond aan. Wel beeld van ESPN, maar da's te negeren tot de wedstrijd begint.
Huug vond ik in de Studio Voetbal dagen vermakelijk, maar lijkt sinds zijn terugkeer bij ESPN zijn scherpte kwijt te zijn geraakt.quote:
Hij had kritiek op de uitstekende muziekkeuze in de Kuip. Dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Huug vond ik in de Studio Voetbal dagen vermakelijk, maar lijkt sinds zijn terugkeer bij ESPN zijn scherpte kwijt te zijn geraakt.
Heel jammarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
het zal maar gebeuren dat die lampen straks niet meer aangaan hahah o jammar
Nee dat plaatje.quote:
Joh, logisch ook wel... @onlogisch werkt bij de Rabobank en is nog steeds boos op dat plaatje...quote:
Ongelukkig? Hij kopt de bal toch echt zelf op eigen doel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
We hebben al zoveel van dit soort ongelukkige tyfusgoals tegen gekregen dit jaar he
huh?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
We hebben al zoveel van dit soort ongelukkige tyfusgoals tegen gekregen dit jaar he
Nja in zo'n positie probeer je gewoon die bal te raken, dat die dan je goal in vliegt, tja. Heeft iedereen wel eens gehad tijdens het voetballen, kleine percentage kans.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelukkig? Hij kopt de bal toch echt zelf op eigen doel.
Ga juichen in je andere topic johquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was geen pech maar gewoon bizar slecht. Hoe krijg je het voor elkaar.
Zelf nooit gevoetbald?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was geen pech maar gewoon bizar slecht. Hoe krijg je het voor elkaar.
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Ali_boo het volgende:
Is er wel een shot op doel geweest ?
Omdat 'ie de grond raakt ipv vol op Wieffer.quote:
Beide ploegen hebben tot nog toe 1 balcontact in de 16 gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Ali_boo het volgende:
Is er wel een shot op doel geweest ?
Leek mij wel rood waardig, maar ok...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zelf nooit gevoetbald?
Wat een waanzinnige tackle zeg, uiteindelijk wel geel afdoende, maar hoe kom je in?
Tikkeltje cynisch maar ik vrees dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef Wicky15 het volgende:
Alleen een rode kaart en 9 minuten blessuretijd kan Feyenoord nog redden.
In de volksmond noemen we dit een mokersaaie wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide ploegen hebben tot nog toe 1 balcontact in de 16 gehad
Op basis van?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb nog wel het idee dat dit goedkomt eigenlijk.
Ik vind er ook nog weinig aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de volksmond noemen we dit een mokersaaie wedstrijd.
lolquote:
Blijft wel vooral een kwaliteitsprobleem. Zeker een Kokcu kun je gewoon niet vervangen en dan speel je al helemaal zonder enige creativiteit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef De_Pel het volgende:
Toppertje dildofun…
Gaat hem gewoon niet worden dit seizoen, het wil gewoon niet in de toppers…
Bedenk je deze uitspraak net, ik had er namelijk nog nooit van gehoord?quote:
Dit roept @onlogisch al tijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft wel vooral een kwaliteitsprobleem. Zeker een Kokcu kun je gewoon niet vervangen en dan speel je al helemaal zonder enige creativiteit.
Ik vind Kokcu ook niet zo bijzonder hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft wel vooral een kwaliteitsprobleem. Zeker een Kokcu kun je gewoon niet vervangen en dan speel je al helemaal zonder enige creativiteit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Kokcu ook niet zo bijzonder hoor.
Het is inderdaad gewoon een middelmatige ploeg die door Slot boven zijn stand leeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Kokcu ook niet zo bijzonder hoor.
Feyenoord bakt er geen klote van.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
Water nat
En nog steeds geen schot op doel
Je bent de eerste die het zegt, maar inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel klasse kopgoal van Dilrosun. Er werd hier geklaagd dat er weinig rendement was uit hoekschoppen.
Sorry, ik zag het doelpunt net.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt, maar inderdaad zeg!
Dat is nogal een understatementquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord bakt er geen klote van.
Ook de agressiviteit in duels.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Je mist de passing van Kokcu echt enorm.
Dat is correct, de rest trouwens ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op basis van Radio 1 kan ik oordelen dat Timber en Idrissi dikke poep zijn.
Excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan @:dombohetolifantje1 , we missen Szymanski echt enorm. Godverdomme zeg.
Denk toch te veel afwezigen. Bijlow, Trauner, Kökcü en Szymanski. Dat is mij wel een kwartetje
Schuld van Kökcü als we deze niet winnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Haringkop het volgende:
Als je deze wedstrijd vergelijkt met PSV thuis en Ajax thuis is voor mij wel het grote verschil het middenveld. Er zit vandaag totaal geen tempo in de passing vanaf deze linie.
Kan ze geen ongelijk geven tbhquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Kerftminister het volgende:
Dat AZ
Die doen niks behalve de wedstrijd kapot maken
Feyenoord bakt er desondanks ook geen klote van.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Kerftminister het volgende:
Dat AZ
Die doen niks behalve de wedstrijd kapot maken
Higler denkt dat de regels verschillen per plek op het veld. Dat, of hij weet net zo veel van het spelletje als ikquote:
Dit jaquote:
Helemaal primaquote:
Ehhh, Geert duwt die gozer omver.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Higler
Hoe is dit een overtreding?
Hetzelfde als aan de andere kant daarnet. Alleen toen floot die idioot nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Higler
Hoe is dit een overtreding?
Klaasgodquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
die vuile higler heet maar 1 taak van de knjb mee gekregen feyenoord naaien die vuile debiel
Klopt, maar geen zinnig mens beweerd dat Higler partijdig fluit. Enkel in en in slecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
Higler is wel slecht, maar het spel van Feyenoord is minstens zo slecht.
Die van Geert gemist, was dat bij die vrije trap op het laatst?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Beertruida
Wieffer
Santi
Idrissi
Dat wordt nog oppassen in de 2e helft
Slechtste scheids van Nederland. Al is Gozubuyuk ook drama.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar geen zinnig mens beweerd dat Higler partijdig fluit. Enkel in en in slecht.
Ja, voor zijn overtreding. Idrissi kreeg daar ook nog geel, geen idee waaromquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Geert gemist, was dat bij die vrije trap op het laatst?
Partijdig niet (beide partijen hadden al rood kunnen hebben als je wil), wel heel erg slecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik in het stadion zit en dan ben ik nog veel en veel minder objectief dan wanneer ik het op tv kijk, maar die Higler is toch gewoon als een totale paardelul heel geforceerd aan het laten zien dat hij in de Kuip echt niet alles voor Feyenoord fluit hoor!!!!11!!1
Of heb ik nu m'n stadionbril op en valt het wel mee?
Apart. Als het al een overtreding was leek het me geen geel. Die van AZ hadden geel moeten krijgen voor het hinderen van de keeper in de 5 meter.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, voor zijn overtreding. Idrissi kreeg daar ook nog geel, geen idee waarom
? Wat zegt 'ie dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
Perezbegint wel echt heel triest te worden hoor.
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.
Wow... Mijn niveauquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.
Perez deelt weer een sneer uit aan Kokcu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik gok op 0quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:00 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wissels in de rust.
De laatste Pool die ik 8 pillen zag slikken werd er bij Mysteryland uitgezet omdat ie meisjes probeerde aan te randenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Szymanski vanaf volgende week niet gewoon 8 pillen slikken zodat ie kan spelen?
Slechter dan Timber zal het niet zijn
Vrij matige bank momenteel ja, ik zou het ook niet weten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten welke wissel nu direct een verschil maakt
Vind Timber voor zijn doen zelfs heel matig spelen, heeft normaliter wat meer energie, me dunkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste Pool die ik 8 pillen zag slikken werd er bij Mysteryland uitgezet omdat ie meisjes probeerde aan te randen
Maar goed precies dat stukje agressie en zekerheid mist Timber nou net
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vrij matige bank momenteel ja, ik zou het ook niet weten.
Is wel een optie ja, maar toch heb ik niet het gevoel dat het daar beter van gaat worden op een of andere manier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.
Danilo erin op 10.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.
Paixao en Danilo zullen wel rond minuut 60 komen en Bullaude rond minuut 75. Leer mij Arne kennenquote:
Een wissel eerder dan minuut 60 is inderdaad zeer zeldzaamquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao en Danilo zullen wel rond minuut 60 komen en Bullaude rond minuut 75. Leer mij Arne kennen
Eens, hoort niet in Nederland dat gedrag.quote:
Kokcu had hem inderdaad binnen geschoten mod onlogischquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:15 schreef onlogisch het volgende:
De Baks schiet de bal naar Barendrecht.
Lijkt me wel makker.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kokcu had hem inderdaad binnen geschoten mod onlogisch
Leuke bewegingquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
Dilrosun
Dit kan toch niet op dit niveau.
Eens. Dat is wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef Kerftminister het volgende:
Alireza speelt echt prima vandaag.
Waarheidquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef Pistolero het volgende:
Een goede wissel en ook nog eens voor minuut 60, zo zo.
Oud Feyenoorder hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Clasie stoppen met goed voetballen?
Tja, vanwege een blessure.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef Pistolero het volgende:
Een goede wissel en ook nog eens voor minuut 60, zo zo.
Ik was destijds blij dat we van hem af waren, maar we hadden hem nu goed kunnen gebruiken jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hele seizoen al gewoon goed.
Wat als hij toch op de plek van Timber had gestaan.
Op dit moment ja, maar puur omdat we geen vervanger Aursnes hebben,quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was Laatste jaar Feyenoord niks, snap de gedachte wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kraam je deze bullshit uit maar vergeet je te melden dat Wieffer vervolgens echt goed wegkomt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:29 schreef RvLaak het volgende:
Blijkbaar is vasthouden geen geel bij Higler
1) Was gewoon traagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraam je deze bullshit uit maar vergeet je te melden dat Wieffer vervolgens echt goed wegkomt.
Die kan er bar weinig vanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Clasie stoppen met goed voetballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |