Klaasgodquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
die vuile higler heet maar 1 taak van de knjb mee gekregen feyenoord naaien die vuile debiel
Klopt, maar geen zinnig mens beweerd dat Higler partijdig fluit. Enkel in en in slecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
Higler is wel slecht, maar het spel van Feyenoord is minstens zo slecht.
Die van Geert gemist, was dat bij die vrije trap op het laatst?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Beertruida
Wieffer
Santi
Idrissi
Dat wordt nog oppassen in de 2e helft
Slechtste scheids van Nederland. Al is Gozubuyuk ook drama.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar geen zinnig mens beweerd dat Higler partijdig fluit. Enkel in en in slecht.
Ja, voor zijn overtreding. Idrissi kreeg daar ook nog geel, geen idee waaromquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die van Geert gemist, was dat bij die vrije trap op het laatst?
Partijdig niet (beide partijen hadden al rood kunnen hebben als je wil), wel heel erg slecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik in het stadion zit en dan ben ik nog veel en veel minder objectief dan wanneer ik het op tv kijk, maar die Higler is toch gewoon als een totale paardelul heel geforceerd aan het laten zien dat hij in de Kuip echt niet alles voor Feyenoord fluit hoor!!!!11!!1
Of heb ik nu m'n stadionbril op en valt het wel mee?
Apart. Als het al een overtreding was leek het me geen geel. Die van AZ hadden geel moeten krijgen voor het hinderen van de keeper in de 5 meter.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, voor zijn overtreding. Idrissi kreeg daar ook nog geel, geen idee waarom
? Wat zegt 'ie dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
Perezbegint wel echt heel triest te worden hoor.
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.
Wow... Mijn niveauquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jan Joost claimt dat de afwezigen een rol spelen in het matige spel van vandaag en Perez zegt dat dit 'te makkelijk' is, want die 'spelers' lijden evenveel balverlies als de spelers die nu spelen.
Perez deelt weer een sneer uit aan Kokcu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik gok op 0quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:00 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wissels in de rust.
De laatste Pool die ik 8 pillen zag slikken werd er bij Mysteryland uitgezet omdat ie meisjes probeerde aan te randenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Szymanski vanaf volgende week niet gewoon 8 pillen slikken zodat ie kan spelen?
Slechter dan Timber zal het niet zijn
Vrij matige bank momenteel ja, ik zou het ook niet weten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten welke wissel nu direct een verschil maakt
Vind Timber voor zijn doen zelfs heel matig spelen, heeft normaliter wat meer energie, me dunkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste Pool die ik 8 pillen zag slikken werd er bij Mysteryland uitgezet omdat ie meisjes probeerde aan te randen
Maar goed precies dat stukje agressie en zekerheid mist Timber nou net
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vrij matige bank momenteel ja, ik zou het ook niet weten.
Is wel een optie ja, maar toch heb ik niet het gevoel dat het daar beter van gaat worden op een of andere manier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.
Danilo erin op 10.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ali naar de 10 en Paixao erin. Of Bullaude ipv Dilrosun. Dilrosun moet iig eraf, dat is echt wel heel erbarmelijk wat die laat zien, staat te verzuipen daar op 10.
Paixao en Danilo zullen wel rond minuut 60 komen en Bullaude rond minuut 75. Leer mij Arne kennenquote:
Een wissel eerder dan minuut 60 is inderdaad zeer zeldzaamquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao en Danilo zullen wel rond minuut 60 komen en Bullaude rond minuut 75. Leer mij Arne kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |