Feyenoord bakt er geen klote van.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
Water nat
En nog steeds geen schot op doel
Je bent de eerste die het zegt, maar inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel klasse kopgoal van Dilrosun. Er werd hier geklaagd dat er weinig rendement was uit hoekschoppen.
Sorry, ik zag het doelpunt net.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt, maar inderdaad zeg!
Dat is nogal een understatementquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord bakt er geen klote van.
Ook de agressiviteit in duels.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
Je mist de passing van Kokcu echt enorm.
Dat is correct, de rest trouwens ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op basis van Radio 1 kan ik oordelen dat Timber en Idrissi dikke poep zijn.
Excuses geaccepteerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan @:dombohetolifantje1 , we missen Szymanski echt enorm. Godverdomme zeg.
Denk toch te veel afwezigen. Bijlow, Trauner, Kökcü en Szymanski. Dat is mij wel een kwartetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |