Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Ali_boo het volgende:
Is er wel een shot op doel geweest ?
Omdat 'ie de grond raakt ipv vol op Wieffer.quote:
Beide ploegen hebben tot nog toe 1 balcontact in de 16 gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Ali_boo het volgende:
Is er wel een shot op doel geweest ?
Leek mij wel rood waardig, maar ok...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zelf nooit gevoetbald?
Wat een waanzinnige tackle zeg, uiteindelijk wel geel afdoende, maar hoe kom je in?
Tikkeltje cynisch maar ik vrees dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef Wicky15 het volgende:
Alleen een rode kaart en 9 minuten blessuretijd kan Feyenoord nog redden.
In de volksmond noemen we dit een mokersaaie wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide ploegen hebben tot nog toe 1 balcontact in de 16 gehad
Op basis van?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb nog wel het idee dat dit goedkomt eigenlijk.
Ik vind er ook nog weinig aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de volksmond noemen we dit een mokersaaie wedstrijd.
lolquote:
Blijft wel vooral een kwaliteitsprobleem. Zeker een Kokcu kun je gewoon niet vervangen en dan speel je al helemaal zonder enige creativiteit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:28 schreef De_Pel het volgende:
Toppertje dildofun…
Gaat hem gewoon niet worden dit seizoen, het wil gewoon niet in de toppers…
Bedenk je deze uitspraak net, ik had er namelijk nog nooit van gehoord?quote:
Dit roept @onlogisch al tijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft wel vooral een kwaliteitsprobleem. Zeker een Kokcu kun je gewoon niet vervangen en dan speel je al helemaal zonder enige creativiteit.
Ik vind Kokcu ook niet zo bijzonder hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft wel vooral een kwaliteitsprobleem. Zeker een Kokcu kun je gewoon niet vervangen en dan speel je al helemaal zonder enige creativiteit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Kokcu ook niet zo bijzonder hoor.
Het is inderdaad gewoon een middelmatige ploeg die door Slot boven zijn stand leeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Kokcu ook niet zo bijzonder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |