Heeft ie al gemaakt vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
#SlotOut.
(Tijd voor een wereldgoal van Dilrosun.)
Niet overdrijven nouquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Middenveld
Wieffer - Taabouni - Dilrosun
Waar is Diemers als je hem nodig hebt.
Gewoon geelquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:42 schreef RvLaak het volgende:
Geel terecht? Op RIjnmond schreeuwen ze om rood, maar geheel objectief zijn ze wss niet
Er liep er nog 1 in de buurt dus geel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:42 schreef RvLaak het volgende:
Geel terecht? Op RIjnmond schreeuwen ze om rood, maar geheel objectief zijn ze wss niet
Maar we verliezen niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Stevenen gewoon weer af op een gelijkspelletje.
75% van je wedstrijden na de winterstop zijn geëindigd in een gelijkspel
Alles gelijk. Had er liever een paar gewonnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef Wicky15 het volgende:
Toppers gaan lekker dit seizoen.
Alleen nog een standaard nederlaagje in Amsterdam
Dit is helemaal geen topperquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:47 schreef Wicky15 het volgende:
Toppers gaan lekker dit seizoen.
Alleen nog een standaard nederlaagje in Amsterdam
Ja ofc, was ook sarcastischquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles gelijk. Had er liever een paar gewonnen.
Nou nou nouquote:
Nee we spelen zonder keeperquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doet Wellenreuther wel mee?
Proost maatje.quote:
Laten hem niet voor niets gratis vertrekken bij AZquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik zie het echt niet. Lijkt me niet eens een Eredivisie-waardige speler van wat ik heb gezien.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
die 18 jarige gaat vanzelf wel oimvallen zo
ik denk dat feyenoord op kracht deze wedstrijd eruit gaat halen...
1 bevlieging zal genoeg zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Andere clubs genieten vanavond met deze prachtige uitslag.
Toen ik die post las, wist ik wat de uitslag zou worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |