abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208057146
Oef, deze was wel extreem belangrijk. Feyenoord is er nog niet maar als je het programma van Ajax ernaast legt dan zou je toch echt wel favoriet moeten zijn nu.

Hopelijk loopt de ziekenboeg ook weer wat meer leeg want het is al wel sinds begin januari een enorm geploeter. De overwinningen die wel geboekt worden (NEC, Heerenveen en nu AZ) komen ook met hangen en wurgen tot stand, en 2 gelijke spelen (Utrecht en PSV) werden pas in minuut 90 binnengesleept.

Het mag wel wat makkelijker allemaal, op deze manier is ook een Sparta uit grote kans op puntverlies.
  Moderator zondag 19 februari 2023 @ 09:18:41 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_208057188
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oef, deze was wel extreem belangrijk. Feyenoord is er nog niet maar als je het programma van Ajax ernaast legt dan zou je toch echt wel favoriet moeten zijn nu.

Hopelijk loopt de ziekenboeg ook weer wat meer leeg want het is al wel sinds begin januari een enorm geploeter. De overwinningen die wel geboekt worden (NEC, Heerenveen en nu AZ) komen ook met hangen en wurgen tot stand, en 2 gelijke spelen (Utrecht en PSV) werden pas in minuut 90 binnengesleept.

Het mag wel wat makkelijker allemaal, op deze manier is ook een Sparta uit grote kans op puntverlies.
Vind je dat jullie terecht hebben verloren?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 19 februari 2023 @ 09:25:23 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208057246
PietjeAids
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208057343
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Vind je dat jullie terecht hebben verloren?
Ja.
  zondag 19 februari 2023 @ 09:37:31 #230
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208057377
Je vier beste spelers missen _O_
AZ geen schot op doel _O_
Winst op de nummer 2 _O_

FeyenoordGod _O_
  zondag 19 februari 2023 @ 09:38:46 #231
268491 fetX
pi_208057392
Samenvatting gekeken, was wel een terechte overwinning lijkt me ja. Eindelijk eens de volle buit gepakt nadat je 3x de betere was in de toppers.

Nog steeds geen punt teveel gekregen dit seizoen. Eerder te weinig. Genot.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 februari 2023 @ 09:49:43 #232
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208057483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 23:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik ga in de Galgenwaard keihard voor Utrecht juichen @:Paul
*O* *O* *O*
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_208057565
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:38 schreef fetX het volgende:
Samenvatting gekeken, was wel een terechte overwinning lijkt me ja. Eindelijk eens de volle buit gepakt nadat je 3x de betere was in de toppers.

Dat laatste is een beetje onzin natuurlijk. Wedstrijden waarin je een beetje beter bent dan je tegenstander (waarvan gisteren en vorige week goede voorbeelden zijn) betekent niet dat je meteen het 'volle recht' op 3 punten hebt.

Naar expected points kijken is nuttiger en dan zie je dat Feyenoord meer punten heeft dan je zou mogen verwachten.

Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord doet het knap maar het is gewoon een geploeter dit seizoen. Zit nauwelijks een makkelijke overwinning tussen en dat is echt niet 'omdat je jezelf tekort doet' maar vooral omdat je een vrij matige ploeg hebt.

Des te knapper dus van Slot.
pi_208057578
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:38 schreef fetX het volgende:

AZ kwam echt voor een punt of een geniepige overwinning. Feyenoord speelde om te winnen en dan dwing je zo'n goal ook af.
  zondag 19 februari 2023 @ 10:01:17 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208057593
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Naar expected points kijken is nuttiger en dan zie je dat Feyenoord meer punten heeft dan je zou mogen verwachten.

Jaaaa Pietje stapt over van expected goals naar expected points *O*

PietjeAids
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208057608
quote:

[..]
Dat laatste is een beetje onzin natuurlijk. Wedstrijden waarin je een beetje beter bent dan je tegenstander (waarvan gisteren en vorige week goede voorbeelden zijn) betekent niet dat je meteen het 'volle recht' op 3 punten hebt.

Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord doet het knap maar het is gewoon een geploeter dit seizoen. Zit nauwelijks een makkelijke overwinning tussen en dat is echt niet 'omdat je jezelf tekort doet' maar vooral omdat je een vrij matige ploeg hebt.

Matige ploeg :'). Ik zou van de basis Geertruida, Hancko, Hartman, Bijlow, Szymanski, Kokcu, Wieffer en Trauner met niemand willen ruilen anders. En al zeker met niemand van AZ. En in Timber, Paixao en zeker Gimenez heb ik zeker vertrouwen. Zijn er pas een half jaar dus dat komt wel goed.
  zondag 19 februari 2023 @ 10:05:32 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208057626
twitter

GrazianoGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208057685
quote:

[..]

;(
pi_208057693
jaaa feyenoordgod
  zondag 19 februari 2023 @ 10:15:06 #240
268491 fetX
pi_208057716
quote:

[..]

Ik ben het absoluut niet eens dat het een matige ploeg is hoor, snap die visie niet zo. Achterin en op het middenveld is er geen sterkere ploeg in de Eredivisie, mits iedereen fit uiteraard. Het is voorin alleen wel erg matig vind ik en dat is ook de reden waarom je nu 49 punten hebt en niet 55 oid.

Vertel jij maar wanneer we teveel hebben gekregen. Ik kan in ieder geval al een pot of 4 opnoemen waar we recht hadden op meer (Fortuna, NEC, Heerenveen, Twente). Reken ik de potjes tegen PSV (waar je kans op kans mist) en Ajax niet eens mee.
pi_208057779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 23:39 schreef onlogisch het volgende:
Op papier alleen Utrecht thuis en hunnie uit lastig.
Nee, ajax uit is gewoon 3 gratis punten weggeven.
pi_208057782
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 10:15 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik ben het absoluut niet eens dat het een matige ploeg is hoor, snap die visie niet zo. Achterin en op het middenveld is er geen sterkere ploeg in de Eredivisie, mits iedereen fit uiteraard. Het is voorin alleen wel erg matig vind ik en dat is ook de reden waarom je nu 49 punten hebt en niet 55 oid.

Vertel jij maar wanneer we teveel hebben gekregen. Ik kan in ieder geval al een pot of 4 opnoemen waar we recht hadden op meer (Fortuna, NEC, Heerenveen, Twente). Reken ik de potjes tegen PSV (waar je kans op kans mist) en Ajax niet eens mee.
RKC uit en Go Ahead uit. Verder heb je zoals ik al zei vooral veel potjes waar je iets beter bent dan je tegenstander en daardoor vaak wel net wint. Maar iets beter zijn dan je tegenstander betekent niet dat je volledig recht hebt op de 3 punten.

Dat je Ajax noemt in zo'n kansarme wedstrijd waarbij Feyenoord in 90 minuten niet verder komt dan een afstandsschot en een halve kans vind ik trouwens ook bijzonder. Zie ook dit verhaal in VI.

https://www.vi.nl/pro/ana(...)-minder-van-dichtbij

Wel eens met het verhaal over de voorhoede verder.
pi_208057799
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
RKC uit en Go Ahead uit. Verder heb je zoals ik al zei vooral veel potjes waar je iets beter bent dan je tegenstander en daardoor vaak wel net wint. Maar iets beter zijn dan je tegenstander betekent niet dat je volledig recht hebt op de 3 punten.

Dat je Ajax noemt in zo'n kansarme wedstrijd waarbij Feyenoord in 90 minuten niet verder komt dan een afstandsschot en een halve kans vind ik trouwens ook bijzonder. Zie ook dit verhaal in VI.

https://www.vi.nl/pro/ana(...)-minder-van-dichtbij

Wel eens met het verhaal over de voorhoede verder.
:')
pi_208057831
Je doet nog op 3 fronten mee😛

Dit is gewoon een heel uitgebalanceerde ploeg

De 2e keus kan de concurrentie aan met de 1e keus en dat is vaak bepalend of je kampioen wordt of niet

Tabouni was wel slecht snap niet waarom ballaude niet ingebracht werd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208057847
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2023 10:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:')
Laat ik het zo zeggen. Stel je speelt 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je elke keer 1 kans meer creëert dan je tegenstander en in principe dus iets beter bent. Is het dan logisch dat je uitkomt op 30 punten?

Nee natuurlijk niet, met zo'n kleine marge is de kans veel groter dat je her en der punten laat liggen. En dat is precies wat Feyenoord dit jaar regelmatig doet.

Speel je 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je 4 kansen meer krijgt dan je tegenstander dan is de kans op de volle 30 punten veel groter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2023 10:28:15 ]
  zondag 19 februari 2023 @ 10:28:38 #246
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208057858
Wat zou het toch jammer zijn als Slot deze zomer vertrekt. Nog een jaar met een selectie die grotendeels wél hetzelfde blijft zou toch wel grandioos zijn. Maar goed, die kans is nagenoeg 0 ben ik bang.
  zondag 19 februari 2023 @ 10:29:17 #247
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208057865
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Laat ik het zo zeggen.
Voel je niet verplicht.
pi_208057876
quote:

[..]
Laat ik het zo zeggen. Stel je speelt 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je elke keer 1 kans meer creëert dan je tegenstander en in principe dus iets beter bent. Is het dan logisch dat je uitkomt op 30 punten?

Nee natuurlijk niet, met zo'n kleine marge is de kans veel groter dat je her en der punten laat liggen. En dat is precies wat Feyenoord dit jaar regelmatig doet.

Speel je 10 potjes met een kansenverhouding waarbij je 4 kansen meer krijgt dan je tegenstander dan is de kans op de volle 30 punten veel groter.
nope
pi_208057881
quote:

[..]

Hij noemt net de potjes Heerenveen, Fortuna, NEC en PSV. Had je daar maar 1 grote kans meer dan? Of kies je gewoon bewust voor om dat te negeren? :')
pi_208057887
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat zou het toch jammer zijn als Slot deze zomer vertrekt. Nog een jaar met een selectie die grotendeels wél hetzelfde blijft zou toch wel grandioos zijn. Maar goed, die kans is nagenoeg 0 ben ik bang.
Als hij kampioen wordt heeft hij zijn plicht wel gedaan lijkt me. Allicht kunnen we er dan eentje vinden die wat langer blijft zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')