Je denkt automatisch dat je Rijnmond hebt opgezet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Sinclair Bisschop in neutrale rol wat vreemd nu.
De joden uit West zullen de poort zoals gewoonlijk wel weer open zetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt lekker achterover zitten morgen.
In die snelkookpan heeft Sparta geen kans. Op het Kasteel had ik het nog wel willen zien. Sparta draait echt bizar goed dit seizoen. Maar in de aRENa verwacht ik er niet veel van.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De joden uit West zullen de poort zoals gewoonlijk wel weer open zetten.
Ali is ewn ongekend geweldige gozer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ali praat hetzelfde als mijn kapsalonboer.
Erg jammer.quote:
Te weinig zendtijd.quote:
Ook na de Europese wedstrijd?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In die snelkookpan heeft Sparta geen kans. Op het Kasteel had ik het nog wel willen zien. Sparta draait echt bizar goed dit seizoen. Maar in de aRENa verwacht ik er niet veel van.
Als dat geen neuken wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAA MIJN WEEKEND WEG IS GEWELDIG JAAAAAAA
Heeft Timon wel eens wat moeten doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:15 schreef H.FR het volgende:
Dit is lekker zeg. Uiteindelijk wel verdiend ook. AZ kwam voor een punt.
Noem jij je zoon over 9 maanden Marcus?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAA MIJN WEEKEND WEG IS GEWELDIG JAAAAAAA
Ik ga in de Galgenwaard keihard voor Utrecht juichen @Paulquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt lekker achterover zitten morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |