WOWquote:Op zondag 19 februari 2023 12:49 schreef Caland het volgende:
GeertGod
Trauner maar laten banken voorlopig, wat een weelde
Als je tegen dit AZ geen kans weggeeft doe je het als centrale verdediger per definitie goedquote:
No Lutsh, no glory.quote:
dat was die mongool van sparta die dat riep....die wil weer aandacht krijgen. Meestal wordt dat door 020 clowns geroepen in de media als 020 niet bovenaan staatquote:Op zondag 19 februari 2023 12:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Asjeblieft stop toch met posten
Overigens hoorde ik gisteren bij ESPN de term kampioen van de armoede, wat een bullshit als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je gewoon de terechte kampioen
Juist dat bedoel ik, overigens die Bergwijn is een fantastische miskoop gewordenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat was die mongool van sparta die dat riep....die wil weer aandacht krijgen. Meestal wordt dat door 020 clowns geroepen in de media als 020 niet bovenaan staat
hoe kan je de kampioen van de armoede zijn als je boven 020 zou eindigen die 3x de begroting van Feyenoord heeft.
Bergwijn koste al bijna 70 proent van de begroting van eyenoord
Rekenen is nog steeds niet je sterkste punt maar je deed filosofie op Harvard toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat was die mongool van sparta die dat riep....die wil weer aandacht krijgen. Meestal wordt dat door 020 clowns geroepen in de media als 020 niet bovenaan staat
hoe kan je de kampioen van de armoede zijn als je boven 020 zou eindigen die 3x de begroting van Feyenoord heeft.
Bergwijn koste al bijna 70 proent van de begroting van eyenoord
Ik vind dit altijd pure onzin. Kampioen van de armoede is überhaupt een kansloze term, en dan gaat die nog eerder op als je met 98 punten kampioen wordt omdat de rest er geen kut van kan. Minder punten kan ook meer concurrentie of een hoger algemeen niveau betekenen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rekenen is nog steeds niet je sterkste punt maar je deed filosofie op Harvard toch?
Armoede, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, gezien het aantal punten kan je zeggen dat het wat armoedig is maar voldoende is voldoende.
Laten we Hancko niet vergeten. Senesi who?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No Lutsh, no glory.
Wat een baas.
Ik meen me toch te herinneren dat Ajax het 4 keer werd onder Frank de Boer dus het heeft weinig daarmee te maken, maar met je eens dat het puntenaantal niet alles zegt en is ook verder niet zo relevant.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd pure onzin. Kampioen van de armoede is überhaupt een kansloze term, en dan gaat die nog eerder op als je met 98 punten kampioen wordt omdat de rest er geen kut van kan. Minder punten kan ook meer concurrentie of een hoger algemeen niveau betekenen.
Maar goed, die term wordt toch alleen maar van stal gehaald als ajax een keer geen kampioen wordt.
de laatste 2 wedstrijden als we al kampioen zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Als we van de laatste 12 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen halen we gewoon de 80 punten
Ja zure hugo zei dat.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Asjeblieft stop toch met posten
Overigens hoorde ik gisteren bij ESPN de term kampioen van de armoede, wat een bullshit als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je gewoon de terechte kampioen
ik ben een statische genie.en ik doe het allemaal uit mijn hoofd....quote:Op zondag 19 februari 2023 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rekenen is nog steeds niet je sterkste punt maar je deed filosofie op Harvard toch?
Armoede, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, gezien het aantal punten kan je zeggen dat het wat armoedig is maar voldoende is voldoende.
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou toch nog even wat potjes afwachten met dat kampioen gelul.
klaasweetalles 19-02-2023quote:In iets geloven is de basis tot elk succes
Niks weggeven dus zeker een voldoende maar ook genoeg ballen onnodig zien inleverenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Vond jij hem niet goed dan?
Je moet het eerst nog maar even worden.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben een statische genie.en ik doe het allemaal uit mijn hoofd....
Even een vergelijking met de duurste competitie van de wereld en de Mickey Mouse competitie na bijna evenveel gespeelde wedstrijden. Wat is het verschil dan en zijn die engelse clubs dan ook kampioen van de armoede![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als ik eerlijk ben denk ik dat we tussen de 73 en 77 punten gaan eindigen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Als we van de laatste 12 wedstrijden 1x verliezen en 1x gelijkspelen halen we gewoon de 80 punten
mee eensquote:Op zondag 19 februari 2023 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet het eerst nog maar even worden.
@Scrummie zet ons met beide benen op de grond.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou toch nog even wat potjes afwachten met dat kampioen gelul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |