ik vind vanalles van haar, zeker ook schattigquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind haar toch ook wel iets schattigs hebben, hoor
KimD wil (ook) beveiliger worden dus dat komt goed uit want aan Jeff heeft ze een perfecte (oefen)partnerquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff tegen Kim:
Maar dit gebeurt echt he
Fantasy boeken schrijven,quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat voor baan goed bij Mirthe zou passen
Heb je een prima set voor.quote:
zolang ze de koptelefoon ophouden nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je een prima set voor.
Ima vergeet alleen nog dat de muziek ook geld kost.
De muziek moet op een USB stick.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze de koptelefoon ophouden niet
Ik herken dat zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe zegt nooit 'ja óf nee' maar altijd 'ja én nee'
En vervolgens ben je weer een dik halfuur verder
zolang wij het niet horen hoeven ze niet te betalenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De muziek moet op een USB stick.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Esther wilde op rood staan
maar bedacht zich
koptelefoon opquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap de dj booth niet...
Nu krijgen ze sporadisch muziek en dat is toch altijd gedoe met rechten afkopen enzo?
Hoezo zouden ze nu dan ombeperkt zelf kunnen draaien?
Ja, ik heb het gemist.. wie legt het even uit
Er is hier iemand die overal verstand van heeft...Die zal het zo uitleggen...quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap de dj booth niet...
Nu krijgen ze sporadisch muziek en dat is toch altijd gedoe met rechten afkopen enzo?
Hoezo zouden ze nu dan ombeperkt zelf kunnen draaien?
Ja, ik heb het gemist.. wie legt het even uit
Hij heeft gewoon meegestemd hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:08 schreef Harry het volgende:
Stemming ongeldig, lijkt mij. Jeffrey stemde niet mee.
Bij omroep ONgehoord wel denk ik 😉quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:15 schreef Seattle het volgende:
Is er ooit wel iets van Avondtuur in een uitzending terecht gekomen?
Hilarisch dat ze dit elke week doen voor zichzelf en ja, ons, die paar mensen die naar de live stream kijken. Terwijl GJ natuurlijk hoopt dat ie na EJVJL direct aan kan schuiven ergens als presentator.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij omroep ONgehoord wel denk ik 😉
Volgens mij was alleen de eerste keer in de aflevering 😂quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:15 schreef Seattle het volgende:
Is er ooit wel iets van Avondtuur in een uitzending terecht gekomen?
Hilarisch dat ze dit elke week doen voor zichzelf en ja, ons, die paar mensen die naar de live stream kijken. Terwijl GJ natuurlijk hoopt dat ie na EJVJL direct aan kan schuiven ergens als presentator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Interesting…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok veel plezier ermee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Gisteren kreeg iemand zijn hond in het bb huiste zien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:21 schreef Ijspegel99 het volgende:
Zoe dacht dat ze post van fans zou krijgen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]Die kan toch gewoon in het forum opzoek naar filmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal uitgeput van het banjeren en stampvoeten omdat het niet ging zoals hij wou. ( net een kleuter)quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hij lief als hij slaapt
Laat gaan...quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wie, ze mogen toch niet op Fok! zoals je zei en anders hebben ze wel een nickname
weten we toch niet wie het is
quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]Die kan toch gewoon in het forum opzoek naar filmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo praat Mattin in de buitenwereld en in het begin van de loodsquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
Matin speelt in alles een rol
nu ook weer
plots een anderen RRRR
kak manier van spreken
its all a act
Vond ik ook..!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:38 schreef mootie het volgende:
Bummer voor Gj, Martin deed dit niet slecht.
Beiden zijn van hetzelfde niveauquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:38 schreef mootie het volgende:
Het plan van Gj was deels om Martin te laten zien hoe vreselijk moeilijk het is, dat niet iedereen het kan.quote:
Beide vleesch noch visch...het lokale omroep niveau niet ontstijgend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:38 schreef mootie het volgende:
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beide vleesch noch visch...het lokale omroep niveau niet ontstijgend.
Daarom vond ik het leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het plan van Gj was deels om Martin te laten zien hoe vreselijk moeilijk het is, dat niet iedereen het kan.
Dus wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee hoor GJ zei vanmiddag dat hij het grappig vond als het Mattin het niet zou kunnen maar als Mattin het wel kon dan had GJ de goede vervanger gekozenquote:
Weer dezelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Jeff qua gedragquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef Seattle het volgende:
Sjeezus GJ, je doet net alsof je fucking Matthijs van Nieuwkerk bent (die je overigens niet meer wilt zijn)
Ze heeft juist daar 24/7 een podium om gezien te worden zo'n kans is uniek maar ligt ondertussen met Kenzy te friemelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano geeft Mirthe goede tips. Ze wilde al weer een boek kopen, maar leer je niet hoe je moet acteren
Ja, en nu?quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor GJ zei vanmiddag dat hij het grappig vond als het Mattin het niet zou kunnen maar als Mattin het wel kon dan had GJ de goede vervanger gekozen![]()
![]()
Eens .alleen zie ik Mirthes valkuil : zingen , Kenzi ,toneel ,ontharen en lezenquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
Het gaat natuurlijk hooguit amateurtoneel worden maar Tiano praat tenminste op een normale manier tegen haar itt Jeff
Mirthe stemt Tiano er niet uit neequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jeffrey, JW, en Erik mopperen over Kenzy.
Jeff heeft altijd recht van spreken , vindt Jeff , hypocriet en opportunistisch als hij isquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Harry het volgende:
MAAR, Jeffrey heeft geen recht van spreken. Hij heeft voor Kenzy gestemd.
Met een reden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Jeff steeds meer bij de oudjes zit...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff heeft altijd recht van spreken , vindt Jeff , hypocriet en opportunistisch als hij is
iedereen heeft recht van spreken, ze hebben allemaal commentaar op elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Harry het volgende:
Dit ging over stemmen op de manager....quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen heeft recht van spreken, ze hebben allemaal commentaar op elkaar.
Logisch die praten hem nog naar de mond, de rest is er wel klaar mee en negeert hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het valt me op dat Jeff steeds meer bij de oudjes zit...
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Logisch m, die praten hem nog naar zijn mond, de rest is er wel klaar mee en negeert hem
Jeff zou zoveel doen. De verdienopdracht verneuken. Overal tegen stemmen die en die geestelijk helemaal kapot maken,nergens meer aan meedoen,door de geluidsbariere gaan ,naar huis gaan over het hek springen,de ramen ingooien .....etc etc niets van dat allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:14 schreef Harry het volgende:
Jeffrey begint de strijd als het bouwhout binnen komt.
Erik knikt gedwee meequote:Op woensdag 15 februari 2023 22:15 schreef puzziepie het volgende:
Klagen en zeuren, niets is goed maar het maakt JW verder niets uit hoor
Jeff bereidt zich voor op zijn strijd over het hout , het ligt aan iedereen , Babbel ,Kenzi en de rest die zeurt
Jeff heeft schijt aan iedereen
Iemand als JW die alleen maar klaagt en dramt , maar zelf 0,0 initiatief neemt en geen idee heeft hoe bepaalde dingen daar werken . Toch wel grappig ' : Opa die alles heeft meegemaakt , alles weet ,heeft totaal geen ideequote:
Opa denkt ook nog steeds dat ze super kunnen eten voor vijf euro pp per dag...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand als JW die alleen maar klaagt en dramt , maar zelf 0,0 initiatief neemt en geen idee heeft hoe bepaalde dingen daar werken . Toch wel grappig ' : Opa die alles heeft meegemaakt , alles weet ,heeft totaal geen idee
Colaatje,borrelnootje,chipie in de avond.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Opa denkt ook nog steeds dat ze super kunnen eten voor vijf euro pp per dag...
Ja , maar Opa kan niet eens koken , die kan ik al niet serieus nemenquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Opa denkt ook nog steeds dat ze super kunnen eten voor vijf euro pp per dag...
Ze frituren echt heel veelquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
En Jeff die sitostick en berehap met friet een uitstekende goedkope maaltijd vindt.
Die denkt nog steeds dat een maaltijdsalade een euro kost...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:27 schreef puzziepie het volgende:
J
[..]
Ja , maar Opa kan niet eens koken , die kan ik al niet serieus nemen
Ja maar dat is ook nog kant en klare bendequote:Op woensdag 15 februari 2023 22:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die denkt nog steeds dat een maaltijdsalade een euro kost...
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe vraagt aan Rupie of hij wat weet over de Jappen oorlog
Rupie : nee ik ben geen Chinees'
Daar blijft de plaat ook hangenquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:32 schreef mangalie het volgende:
JW ik ga geen manager meer worden...Maar mij hoor je niet klagen![]()
Waarom vraagt ze dat aan hem?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe vraagt aan Rupie of hij wat weet over de Jappen oorlog
Rupie : nee ik ben geen Chinees'
Thnx!quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:35 schreef mangalie het volgende:
GJ en Babette buiten aan de wandel...
Mirthe kan ook gewoon boeken kopen thuis of op internet opzoeken of uberhaupt leren wat een Indo is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:34 schreef puzziepie het volgende:
Molukkers en Indo's , Mirthe heeft geen idee
Ja eens ,maar daar is haar hoofd te druk voorquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe kan ook gewoon boeken kopen thuis of op internet opzoeken of uberhaupt leren wat een Indo is.
Blijkbaar delen ze ook nooit en eten de potten mayo leegquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
Babette : Jeffreys gedrag boeit niemand meer
Ze heeft ook een vader die er meer van weet of een opa of omaquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja eens ,maar daar is haar hoofd te druk voor
Ze doen alles fout, delen niet, zijn niet aardig, doen niets voor een ander. En de andere bewoners zijn allemaal perfect. hebben alles voor elkaar over, jatten niet, liegen niet, delen alles.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Blijkbaar delen ze ook nooit en eten de potten mayo leeg
Ik ben een blanda maar mijn schoonmoeder heeft mij heel verteld over het jappenkamp . ze heeft tot haar dood met dat trauma geleefd . Heftigquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een vader die er meer van weet of een opa of oma
Eindelijk heb je het doorquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze doen alles fout, delen niet, zijn niet aardig, doen niets voor een ander. En de andere bewoners zijn allemaal perfect. hebben alles voor elkaar over, jatten niet, liegen niet, delen alles.
Het klopt wel en KimD heeft dit zelf gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
GJ heeft met Wanda en Sas gesproken, Kim zit er niet voor het geld maar voor die puisten, dus GJ vindt het legitiem om haar naar huis te sturen, zo krijg je Jeff weg want die heeft geen backup meer
Wat echt lulkoek is. Jeff is niet achterlijk, die weet dat maar al te goed dat dit de strategie gaat zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
GJ heeft met Wanda en Sas gesproken, Kim zit er niet voor het geld maar voor die puisten, dus GJ vindt het legitiem om haar naar huis te sturen, zo krijg je Jeff weg want die heeft geen backup meer
Hmm een half jaar was haar streven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ je bent een vuile rat. Sasha zit er ook om uit te zieken, Kim zit er niet alleen voor haar puisten (dat heet acne kneus) natuurlijk wil zij ook winnen.
Dan is het toch goed?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat echt lulkoek is. Jeff is niet achterlijk, die weet dat maar al te goed dat dit de strategie gaat zijn.
En dan wil ik ze hier wel horen klagen...ik zeg al vast: I hate to say I told you so...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik zou zeggen stem Jeff en Kim naar huis, kunnen we naar kaartende en roddelende mensen kijken, verder komt er weinig uit. lekker zonnen, wandelen en roddelen. Vertellen hoe slecht een ander is en zichzelf op de borst kloppen (lijkt Jeff wel)
Ik ben voorquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou ik zou zeggen stem Jeff en Kim naar huis, kunnen we naar kaartende en roddelende mensen kijken, verder komt er weinig uit. lekker zonnen, wandelen en roddelen. Vertellen hoe slecht een ander is en zichzelf op de borst kloppen (lijkt Jeff wel)
Die heeft script bespreking in kamer 5...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:47 schreef mangalie het volgende:
Hahaha GJ denkt dat Isaac ergens verstopt zit..
Nou uit jeff komt ook niet veel uit dan alleen hoe goed het in november was...Hele dagen door zit hij de groep af te zeiken en over zichzelf te oreren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij moet niets. En 'een leuke activiteit' is subjectief....quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou uit jeff komt ook niet veel uit dan alleen hoe goed het in november was...Hele dagen door zit hij de groep af te zeiken en over zichzelf te oreren.
Vanmiddag was er een leuke activiteit maar Jankie deed niet mee, voelde zich er te goed voor..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij moet niets. En 'een leuke activiteit' is subjectief....
Ik denk dat de febo ook wel een klaar is met dat ziekelijke kleuter gedrag . Hij heeft al een keer een kans gehad , toen kreeg hij een half uur om te beslissen of hij wel of niet bleef . Ik denk dat het op een gegeven moment gewoon klaar is . Het houdt een keer opquote:
Veel in herhaling vallen is volgens mij ook geen tv maken...Maar ligt ook aan je referentiekader denk ik..quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zorgt voor de "zapmomenten"
verder is het allemaal zo spectaculair niet meer wat hij doet.
Wat wij vinden is niet zo van belang, de kijker smult er van.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zorgt voor de "zapmomenten"
verder is het allemaal zo spectaculair niet meer wat hij doet.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat wij vinden is niet zo van belang, de kijker smult er van.
Aannamequote:Op woensdag 15 februari 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
zapmomenten voor de kijker dusquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb jij inzichten in de gedetailleerde kijkcijfers wanneer dat gebeurd?quote:
En de aanleiding was dat Kim en nog wat mensen zaten te lachen in de hottub, was niets loos maar paraJeff..quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Zag zojuist in de uitzending Jeff en begon te walgen van die gestoorde malloot![]()
Jeff: 'Als ik eruit lig dan zoek ik haar (Mexx) op...'
*ondertussen spuugt Jeff als een aso op de grond*
Jeff: 'Echt waar, en die neem ik, hard ook, vol...'
*KimD denkt er het zijne van maar is flabbergasted*
Het ging (onterecht) over jaloezie en dat Martin de laatste is die moet lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette zei dus dat Jeffrey’s gedrag niemand meer boeit? Zou eens in de COS moeten kijken!![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 15-02-2023 23:18:41 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Daarna noemde ie KimD bovendien 'dom' want ze heeft niet door dat ze haar bespelen dus je zal maar zo'n vriend hebben zegquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
En de aanleiding was dat Kim en nog wat mensen zaten te lachen in de hottub, was niets loos maar paraJeff..
De tv kijker heeft sowieso al een vertekend beeld van er gebeurt . Dat is standaard bij iedere RLSquote:
Ik mis Jeff en Erik in deze lijst...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper speelt verstoppertje, ligt liefst verstopt op de kussens met Wanda. GJ lult en lult en kaart en eet en slaapt, net als Babet.
Wendy, knipt, kookt, krult, naait is veelal bezig, voor anderen.
Esther en JW klagen, zitten op de bank, darten of doen tafelvoetbal
Isaac, ja wat doet Isaac, submanager, zich overal mee bemoeien, beetje sporten
Martin, slapen, 1 dag koken, sporten, plaatjes overtrekken
Zoe, huishouden, roddelen en over seks praten, achter Isaac aanlopen.
Eunice, allerlei lessen geven , die ze zelf uit een boekje leert
Janet, altijd bezig, met van alles, niet altijd duidelijk waarmee. kookt
Marciano, meer aanwezig in de groep na vertrek van Kim, voert gesprekken, overtrekken/ tekeken
Mirthe, geen idee, nu veel aan het flikflooien met Kenzy, sporten
Kenzy, les geven in boksen, nu manager, volgens de bewoners 1 van de slechtste
Kim sporten met Moraima, koken/ frituren, sportles, nagels zetten
Moraima, kaarten of andere spelletjes. Geeft wel veel gezelligheid
Sasha organiseert of presenteert af en toe iets, ligt veel in bed, beetje hangen met Bern
Bern, spelletjesman, sport mee
die snap ik oprecht niet... hoezo niet een kwart indonesisch?quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef pingu66 het volgende:
Kan iemand Myrthe vertellen dat je Indo bent of niet. En niet een kwart Indo. Je bent ook geen kwart "half bloedje".
Jeff, kookt/ frituurt, helpt anderen geregeld in de keuken, knutselen, zoals het afdak, de bordjes met de namen (samen met Kim)quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik mis Jeff en Erik in deze lijst...
Dan was hij nog mlld, normaal zegt hij dat ze maar 1 hersencel heeft...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarna noemde ie KimD bovendien 'dom' want ze heeft niet door dat ze haar bespelen dus je zal maar zo'n vriend hebben zeg
![]()
Eigenlijk spreekt ie zichzelf dan tegen want hoe kan KimD dan bij Jeff zijn uitgekomenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan was hij nog mlld, normaal zegt hij dat ze maar 1 hersencel heeft...
Een Indo ben je als je Nederlands en Indisch bloed hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die snap ik oprecht niet... hoezo niet een kwart indonesisch?
Net als een kwart Spaans als je oma uit Spanje komt?
ohja, dat was weggezakt, thanksquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een Indo ben je als je Nederlands en Indisch bloed hebt.
Een Indo is geen Indonesiër.
Kan die drie prima hebben en normaliter zit ook Wendy erbij want veelal een hele nuchtere kijk op van allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:41 schreef mangalie het volgende:
Leuk gesprek met GJ Babette en Zoë...Ze zien het goed.
Plus de nodige humor...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan die drie prima hebben en normaliter zit ook Wendy erbij want veelal een hele nuchtere kijk op van alles
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Zag zojuist in de uitzending Jeff en begon te walgen van die gestoorde malloot![]()
Bamboepikkiequote:Op woensdag 15 februari 2023 23:52 schreef puzziepie het volgende:
Erik klonk net behoorlijk gepikeerd , op zijn bamboepikkie getrapt om wat Mirthe zei.
Dan zie je ook dat Erik zo nu en dan rancuneus gedrag vertoond en dingen verkeerd opvat
Gelukkig is uitgesproken ,tijd voor het bed
Wat Jeff riep is gewoon zum kotzen want het gaat nog net niet over aanrandingquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Nu was Kim W ook niet bepaald dat onschuldige beschaafde liefelijke poppetje .
Met haar ongemanierde primitieve Tokkie gedrag mensen bedreigen ,uitschelden en met valse beschuldigingen de hele groep in de tang hebben.
Ze zijn allebei rancuneus, agressief ,labiel en toch ook behoorlijk geestelijk beperkt .
Normale mensen praten met elkaar .
Kim en Mexx die zelfs na hun vertrek nog ff wilden laten zien wat voor Tokkies het zijn.
Die hebben zich compleet voor lul gezet.
Ik kijk eigenlijk nooit naar de uitzendingen ,maar toch zo maar ff checkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat Jeff riep is gewoon zum kotzen want het gaat nog net niet over aanranding
GJ had het in het gesprek met Sasha ook al over iets in die strekkingquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar de uitzendingen ,maar toch zo maar ff checken
Staat me wel vaag iets van bijquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ had het in het gesprek met Sasha ook al over iets in die strekking
Maar hoorde telkens alleen maar verhalen totdat ie er een keer zelf bij was
Ze zoekt vooral bevestiging, en dat is vermoeiend.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Zoe is altijd zo overheersend in gesprekken
Bijzonder. Rond dat tijdstip kijken er ook kinderen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Je kijkt er makkelijk overheen want er is geen heftige ruzie met dito scheldpartij gaande maar verrassend was het toch wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Bijzonder. Rond dat tijdstip kijken er ook kinderen.
Is Jeff naar huisquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper speelt verstoppertje, ligt liefst verstopt op de kussens met Wanda. GJ lult en lult en kaart en eet en slaapt, net als Babet.
Wendy, knipt, kookt, krult, naait is veelal bezig, voor anderen.
Esther en JW klagen, zitten op de bank, darten of doen tafelvoetbal
Isaac, ja wat doet Isaac, submanager, zich overal mee bemoeien, beetje sporten
Martin, slapen, 1 dag koken, sporten, plaatjes overtrekken
Zoe, huishouden, roddelen en over seks praten, achter Isaac aanlopen.
Eunice, allerlei lessen geven , die ze zelf uit een boekje leert
Janet, altijd bezig, met van alles, niet altijd duidelijk waarmee. kookt
Marciano, meer aanwezig in de groep na vertrek van Kim, voert gesprekken, overtrekken/ tekeken
Mirthe, geen idee, nu veel aan het flikflooien met Kenzy, sporten
Kenzy, les geven in boksen, nu manager, volgens de bewoners 1 van de slechtste
Kim sporten met Moraima, koken/ frituren, sportles, nagels zetten
Moraima, kaarten of andere spelletjes. Geeft wel veel gezelligheid
Sasha organiseert of presenteert af en toe iets, ligt veel in bed, beetje hangen met Bern
Bern, spelletjesman, sport mee
Jeff en Erik had ik niet benoemd, maar later verteld, besef me dat ik Wanda ook niet echt benoemd heb, dus bij deze:quote:
Ook even terug gekeken. Pfffff, het is gewoon een groot kind. Een irritant kind trouwens, want de meeste kinderen zijn leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 01:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kijkt er makkelijk overheen want er is geen heftige ruzie met dito scheldpartij gaande maar verrassend was het toch wel ja
Vraag mij af wat Mexx er van vindt als ze dit terug ziet op tv.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
ze kijkt de uitzending op tv niet soms live stream om martin te zien zo zette in haar instastoryquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af wat Mexx er van vindt als ze dit terug ziet op tv.
Ik las het al terug hier, vroeg mij al af wat Mexx er van zou vinden als ze dit zou horen/zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:07 schreef Judiwi het volgende:
Ik zag gisteren in de aflevering Jeffrey zeggen dat hij Mexx heel hard zou pakken. En zijn gil geitje
Stond erbij en keek ernaar. Triest.
Snap ook niet dat SBS dit gewoon uitzendt, als sensatie.
jef is veel geblaat weinig wolquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:19 schreef Charmian het volgende:
About sjeffie: blaffende honden bijten niet is bij hem al vaak gebleken. Alleen maar schreeuwen weinig wol. Je vind het boeiend of niet. Je neemt er aanstoot aan of niet. Ik vind het soms vermakelijk en soms overdreven. In afleveringen wordt een hoop gemonteerd en niet uitgezonden. Wat is de context mbt mexx? Waarom zou hij haar irl keihard pakken?
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:07 schreef Judiwi het volgende:
Ik zag gisteren in de aflevering Jeffrey zeggen dat hij Mexx heel hard zou pakken. En zijn gil geitje
kim heeft ook niks zelfrespekt zo volgt zo hare pitbulquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:21 schreef Judiwi het volgende:
[..]
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:07 schreef Judiwi het volgende:
Meen je dit nou. Dat je niet weet wat hij ermee bedoeld?quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:19 schreef Charmian het volgende:
About sjeffie: blaffende honden bijten niet is bij hem al vaak gebleken. Alleen maar schreeuwen weinig wol. Je vind het boeiend of niet. Je neemt er aanstoot aan of niet. Ik vind het soms vermakelijk en soms overdreven. In afleveringen wordt een hoop gemonteerd en niet uitgezonden. Wat is de context mbt mexx? Waarom zou hij haar irl keihard pakken?
ben ook wel klaar met wan-daaaagquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:57 schreef Flow3r het volgende:
Volgens Wanda is Isaac ook klaar met Jeff
[ afbeelding ]
fysiek wel , mentaal en onder druk twijfel ik aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:01 schreef Deisyy het volgende:
Wanda denkt dat Kim D heel veel proeven niet kan halen
Inderdaad, fysiek kan ze wel aan, maar Kim kan de druk niet aan en heeft ook niet echt een groot snappertje.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
fysiek wel , mentaal en onder druk twijfel ik aan
bij sommige uitspraken zie ik graag een context, die zie ik hier niet van degenen die het gezien hebben. Waarom heeft hij dit gezegd dan? Wat is de aanleiding? Ik hou van hoor en wederhoor en zelf oordelen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.
[..]
Meen je dit nou. Dat je niet weet wat hij ermee bedoeld?
die man ziet er uit als iemand wat ik niet durf te zeggen en ook niet ga zeggenquote:
Die gaat vast beveiligers inhurenquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het al terug hier, vroeg mij al af wat Mexx er van zou vinden als ze dit zou horen/zien
wat is nou toch dat droomsapje?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Esther komt netjes volle batterijen naar JW brengen
Marciano heeft een droomsapje van JW gehad en is een beetje duf opgestaan hierdoor,
Denk een slaapmiddelquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is nou toch dat droomsapje?
waardeloze managerquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy kan geen dag meer reserveren voor de boodschappen
Isaac zeg dat er vast reserveringsdagen voor hun zijn, de maandag en de vrijdag
Dat ze niet kan reserveren ligt niet aan haar denk ikquote:
ze moet daar gewoon boven op zittenquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze niet kan reserveren ligt niet aan haar denk ik
Er is gedoe geweest met een mail zegt Isaac
Maar vol is vol daar doe je niets aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze moet daar gewoon boven op zitten
Moet je ff droomsap googelen, zit een stof in die verboden is in nederland en 3 % alcohol en werkt als een tierelier. Jan Willem schijnt dat t hebben en te gebruiken. En die 3 % is te verwaarlozen op 2 cc wat je zou moeten gebruikenquote:
Ze zei ook .. 'maar ze voelde het wel hoor, waarom ze niet mee mocht doen'quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda denk dat Jeff aansluiting probeert te zoeken omdat hij Bern had gevraagd om te darten.
Zal herkenbaar voor d'r zijn nu 'haar meiden' weg zijn. Kruipt meteen tegen Babs en Wendy die ze voor alles en nog wat uitgemaakt heeft toen die er nog wel waren. Maar ja, achter de rug om he.. Dan mag het
Tegen Kim had ze gezegd dat ze niet ingedeeld was vanwege horoscopen die niet te matchen waren. Laf van haar dat ze tegen Kim niet gewoon gezegd heeft wat ze tegen Bern zei gisteren.
Wanda nam aan dat Kim het voelde maar gooide het tegen Kim op horoscopen onzin:quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei ook .. 'maar ze voelde het wel hoor, waarom ze niet mee mocht doen'
Jeff doet net zo over Jasper.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:31 schreef Seattle het volgende:
Jap ook smerig. Zijn oude maatjes. Wat een matennaaier om maar eens een oud woord uit de eerste BB te gebruiken
En Kim altijd nog lief over Jap
Ik heb Jeff nog niet slecht horen praten over Jap of plannen horen ontwikkelen om Jap te ontmantelen, maar dat kan ik hebben gemist. Het gaat me nu vooral om Kim trouwens. Hij lult met Wanda mee, bah.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff doet net zo over Jasper.
Ik vind dat eigenlijk niet zo dramatisch, in het begin trokken ze naar elkaar toe, maar het bleek toch dat ze niet zo geweldig matchten. Kan gebeuren.
Jeff heeft al genoeg over Jap gezegd, trust me.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb Jeff nog niet slecht horen praten over Jap of plannen horen ontwikkelen om Jap te ontmantelen, maar dat kan ik hebben gemist. Het gaat me nu vooral om Kim trouwens. Hij lult met Wanda mee, bah.
onbegrijpelijke kutregiequote:Op donderdag 16 februari 2023 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En we switchen naar Zeur en Zeur.
Dat is waar. Ze raken Jeff het meest door Kim weg te stemmen. Kan iedereen goed begrijpen, maar ook al is het een spel vind ik Jap gewoon smerig. Ook speltechnischquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft al genoeg over Jap gezegd, trust me.
En het blijft een spel, Kim is gewoon aan de beurt, door het gedrag van Jeff.
Dat is echt een aanname, dus daar gaan ze flink de bietenbrug mee op als ze dat doen. Jeff is niet gek.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is waar. Ze raken Jeff het meest door Kim weg te stemmen. Kan iedereen goed begrijpen, maar ook al is het een spel vind ik Jap gewoon smerig. Ook speltechnisch
Waarom dat niet gewoon Jeff wegstemmen. Vind het laf om haar te pakken voor zijn daden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft al genoeg over Jap gezegd, trust me.
En het blijft een spel, Kim is gewoon aan de beurt, door het gedrag van Jeff.
Precies. Mocht het lukken dan zijn ze nog niet van 'm af.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dat niet gewoon Jeff wegstemmen. Vind het laf om haar te pakken voor zijn daden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |