kim heeft ook niks zelfrespekt zo volgt zo hare pitbulquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:21 schreef Judiwi het volgende:
[..]
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:07 schreef Judiwi het volgende:
Ik zag gisteren in de aflevering Jeffrey zeggen dat hij Mexx heel hard zou pakken. En zijn gil geitje
Stond erbij en keek ernaar. Triest.
Snap ook niet dat SBS dit gewoon uitzendt, als sensatie.
Meen je dit nou. Dat je niet weet wat hij ermee bedoeld?quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:19 schreef Charmian het volgende:
About sjeffie: blaffende honden bijten niet is bij hem al vaak gebleken. Alleen maar schreeuwen weinig wol. Je vind het boeiend of niet. Je neemt er aanstoot aan of niet. Ik vind het soms vermakelijk en soms overdreven. In afleveringen wordt een hoop gemonteerd en niet uitgezonden. Wat is de context mbt mexx? Waarom zou hij haar irl keihard pakken?
ben ook wel klaar met wan-daaaagquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:57 schreef Flow3r het volgende:
Volgens Wanda is Isaac ook klaar met Jeff
[ afbeelding ]
fysiek wel , mentaal en onder druk twijfel ik aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:01 schreef Deisyy het volgende:
Wanda denkt dat Kim D heel veel proeven niet kan halen
Inderdaad, fysiek kan ze wel aan, maar Kim kan de druk niet aan en heeft ook niet echt een groot snappertje.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
fysiek wel , mentaal en onder druk twijfel ik aan
bij sommige uitspraken zie ik graag een context, die zie ik hier niet van degenen die het gezien hebben. Waarom heeft hij dit gezegd dan? Wat is de aanleiding? Ik hou van hoor en wederhoor en zelf oordelen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.
[..]
Meen je dit nou. Dat je niet weet wat hij ermee bedoeld?
die man ziet er uit als iemand wat ik niet durf te zeggen en ook niet ga zeggenquote:
Die gaat vast beveiligers inhurenquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het al terug hier, vroeg mij al af wat Mexx er van zou vinden als ze dit zou horen/zien
wat is nou toch dat droomsapje?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Esther komt netjes volle batterijen naar JW brengen
Marciano heeft een droomsapje van JW gehad en is een beetje duf opgestaan hierdoor,
Denk een slaapmiddelquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is nou toch dat droomsapje?
waardeloze managerquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy kan geen dag meer reserveren voor de boodschappen
Isaac zeg dat er vast reserveringsdagen voor hun zijn, de maandag en de vrijdag
Dat ze niet kan reserveren ligt niet aan haar denk ikquote:
ze moet daar gewoon boven op zittenquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze niet kan reserveren ligt niet aan haar denk ik
Er is gedoe geweest met een mail zegt Isaac
Maar vol is vol daar doe je niets aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze moet daar gewoon boven op zitten
Moet je ff droomsap googelen, zit een stof in die verboden is in nederland en 3 % alcohol en werkt als een tierelier. Jan Willem schijnt dat t hebben en te gebruiken. En die 3 % is te verwaarlozen op 2 cc wat je zou moeten gebruikenquote:
Ze zei ook .. 'maar ze voelde het wel hoor, waarom ze niet mee mocht doen'quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda denk dat Jeff aansluiting probeert te zoeken omdat hij Bern had gevraagd om te darten.
Zal herkenbaar voor d'r zijn nu 'haar meiden' weg zijn. Kruipt meteen tegen Babs en Wendy die ze voor alles en nog wat uitgemaakt heeft toen die er nog wel waren. Maar ja, achter de rug om he.. Dan mag het
Tegen Kim had ze gezegd dat ze niet ingedeeld was vanwege horoscopen die niet te matchen waren. Laf van haar dat ze tegen Kim niet gewoon gezegd heeft wat ze tegen Bern zei gisteren.
Wanda nam aan dat Kim het voelde maar gooide het tegen Kim op horoscopen onzin:quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei ook .. 'maar ze voelde het wel hoor, waarom ze niet mee mocht doen'
Jeff doet net zo over Jasper.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:31 schreef Seattle het volgende:
Jap ook smerig. Zijn oude maatjes. Wat een matennaaier om maar eens een oud woord uit de eerste BB te gebruiken
En Kim altijd nog lief over Jap
Ik heb Jeff nog niet slecht horen praten over Jap of plannen horen ontwikkelen om Jap te ontmantelen, maar dat kan ik hebben gemist. Het gaat me nu vooral om Kim trouwens. Hij lult met Wanda mee, bah.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff doet net zo over Jasper.
Ik vind dat eigenlijk niet zo dramatisch, in het begin trokken ze naar elkaar toe, maar het bleek toch dat ze niet zo geweldig matchten. Kan gebeuren.
Jeff heeft al genoeg over Jap gezegd, trust me.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb Jeff nog niet slecht horen praten over Jap of plannen horen ontwikkelen om Jap te ontmantelen, maar dat kan ik hebben gemist. Het gaat me nu vooral om Kim trouwens. Hij lult met Wanda mee, bah.
onbegrijpelijke kutregiequote:Op donderdag 16 februari 2023 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En we switchen naar Zeur en Zeur.
Dat is waar. Ze raken Jeff het meest door Kim weg te stemmen. Kan iedereen goed begrijpen, maar ook al is het een spel vind ik Jap gewoon smerig. Ook speltechnischquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft al genoeg over Jap gezegd, trust me.
En het blijft een spel, Kim is gewoon aan de beurt, door het gedrag van Jeff.
Dat is echt een aanname, dus daar gaan ze flink de bietenbrug mee op als ze dat doen. Jeff is niet gek.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is waar. Ze raken Jeff het meest door Kim weg te stemmen. Kan iedereen goed begrijpen, maar ook al is het een spel vind ik Jap gewoon smerig. Ook speltechnisch
Waarom dat niet gewoon Jeff wegstemmen. Vind het laf om haar te pakken voor zijn daden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft al genoeg over Jap gezegd, trust me.
En het blijft een spel, Kim is gewoon aan de beurt, door het gedrag van Jeff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |