kim heeft ook niks zelfrespekt zo volgt zo hare pitbulquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:21 schreef Judiwi het volgende:
[..]
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:07 schreef Judiwi het volgende:
Ik zag gisteren in de aflevering Jeffrey zeggen dat hij Mexx heel hard zou pakken. En zijn gil geitje
Stond erbij en keek ernaar. Triest.
Snap ook niet dat SBS dit gewoon uitzendt, als sensatie.
Meen je dit nou. Dat je niet weet wat hij ermee bedoeld?quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:19 schreef Charmian het volgende:
About sjeffie: blaffende honden bijten niet is bij hem al vaak gebleken. Alleen maar schreeuwen weinig wol. Je vind het boeiend of niet. Je neemt er aanstoot aan of niet. Ik vind het soms vermakelijk en soms overdreven. In afleveringen wordt een hoop gemonteerd en niet uitgezonden. Wat is de context mbt mexx? Waarom zou hij haar irl keihard pakken?
ben ook wel klaar met wan-daaaagquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:57 schreef Flow3r het volgende:
Volgens Wanda is Isaac ook klaar met Jeff
[ afbeelding ]
fysiek wel , mentaal en onder druk twijfel ik aanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:01 schreef Deisyy het volgende:
Wanda denkt dat Kim D heel veel proeven niet kan halen
Inderdaad, fysiek kan ze wel aan, maar Kim kan de druk niet aan en heeft ook niet echt een groot snappertje.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
fysiek wel , mentaal en onder druk twijfel ik aan
bij sommige uitspraken zie ik graag een context, die zie ik hier niet van degenen die het gezien hebben. Waarom heeft hij dit gezegd dan? Wat is de aanleiding? Ik hou van hoor en wederhoor en zelf oordelen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.
[..]
Meen je dit nou. Dat je niet weet wat hij ermee bedoeld?
die man ziet er uit als iemand wat ik niet durf te zeggen en ook niet ga zeggenquote:
Die gaat vast beveiligers inhurenquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het al terug hier, vroeg mij al af wat Mexx er van zou vinden als ze dit zou horen/zien
wat is nou toch dat droomsapje?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Esther komt netjes volle batterijen naar JW brengen
Marciano heeft een droomsapje van JW gehad en is een beetje duf opgestaan hierdoor,
Denk een slaapmiddelquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is nou toch dat droomsapje?
waardeloze managerquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Kenzy kan geen dag meer reserveren voor de boodschappen
Isaac zeg dat er vast reserveringsdagen voor hun zijn, de maandag en de vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |