Jeff, kookt/ frituurt, helpt anderen geregeld in de keuken, knutselen, zoals het afdak, de bordjes met de namen (samen met Kim)quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik mis Jeff en Erik in deze lijst...
Dan was hij nog mlld, normaal zegt hij dat ze maar 1 hersencel heeft...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarna noemde ie KimD bovendien 'dom' want ze heeft niet door dat ze haar bespelen dus je zal maar zo'n vriend hebben zeg
![]()
Eigenlijk spreekt ie zichzelf dan tegen want hoe kan KimD dan bij Jeff zijn uitgekomenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan was hij nog mlld, normaal zegt hij dat ze maar 1 hersencel heeft...
Een Indo ben je als je Nederlands en Indisch bloed hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die snap ik oprecht niet... hoezo niet een kwart indonesisch?
Net als een kwart Spaans als je oma uit Spanje komt?
ohja, dat was weggezakt, thanksquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een Indo ben je als je Nederlands en Indisch bloed hebt.
Een Indo is geen Indonesiër.
Kan die drie prima hebben en normaliter zit ook Wendy erbij want veelal een hele nuchtere kijk op van allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:41 schreef mangalie het volgende:
Leuk gesprek met GJ Babette en Zoë...Ze zien het goed.
Plus de nodige humor...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan die drie prima hebben en normaliter zit ook Wendy erbij want veelal een hele nuchtere kijk op van alles
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Zag zojuist in de uitzending Jeff en begon te walgen van die gestoorde malloot![]()
Jeff: 'Als ik eruit lig dan zoek ik haar (Mexx) op...'
*ondertussen spuugt Jeff als een aso op de grond*
Jeff: 'Echt waar, en die neem ik, hard ook, vol...'
*KimD denkt er het zijne van maar is flabbergasted*
Het ging (onterecht) over jaloezie en dat Martin de laatste is die moet lachen
Bamboepikkiequote:Op woensdag 15 februari 2023 23:52 schreef puzziepie het volgende:
Erik klonk net behoorlijk gepikeerd , op zijn bamboepikkie getrapt om wat Mirthe zei.
Dan zie je ook dat Erik zo nu en dan rancuneus gedrag vertoond en dingen verkeerd opvat
Gelukkig is uitgesproken ,tijd voor het bed
Wat Jeff riep is gewoon zum kotzen want het gaat nog net niet over aanrandingquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Nu was Kim W ook niet bepaald dat onschuldige beschaafde liefelijke poppetje .
Met haar ongemanierde primitieve Tokkie gedrag mensen bedreigen ,uitschelden en met valse beschuldigingen de hele groep in de tang hebben.
Ze zijn allebei rancuneus, agressief ,labiel en toch ook behoorlijk geestelijk beperkt .
Normale mensen praten met elkaar .
Kim en Mexx die zelfs na hun vertrek nog ff wilden laten zien wat voor Tokkies het zijn.
Die hebben zich compleet voor lul gezet.
Ik kijk eigenlijk nooit naar de uitzendingen ,maar toch zo maar ff checkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat Jeff riep is gewoon zum kotzen want het gaat nog net niet over aanranding
GJ had het in het gesprek met Sasha ook al over iets in die strekkingquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar de uitzendingen ,maar toch zo maar ff checken
Staat me wel vaag iets van bijquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ had het in het gesprek met Sasha ook al over iets in die strekking
Maar hoorde telkens alleen maar verhalen totdat ie er een keer zelf bij was
Ze zoekt vooral bevestiging, en dat is vermoeiend.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Zoe is altijd zo overheersend in gesprekken
Bijzonder. Rond dat tijdstip kijken er ook kinderen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Zag zojuist in de uitzending Jeff en begon te walgen van die gestoorde malloot![]()
Je kijkt er makkelijk overheen want er is geen heftige ruzie met dito scheldpartij gaande maar verrassend was het toch wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Bijzonder. Rond dat tijdstip kijken er ook kinderen.
Is Jeff naar huisquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper speelt verstoppertje, ligt liefst verstopt op de kussens met Wanda. GJ lult en lult en kaart en eet en slaapt, net als Babet.
Wendy, knipt, kookt, krult, naait is veelal bezig, voor anderen.
Esther en JW klagen, zitten op de bank, darten of doen tafelvoetbal
Isaac, ja wat doet Isaac, submanager, zich overal mee bemoeien, beetje sporten
Martin, slapen, 1 dag koken, sporten, plaatjes overtrekken
Zoe, huishouden, roddelen en over seks praten, achter Isaac aanlopen.
Eunice, allerlei lessen geven , die ze zelf uit een boekje leert
Janet, altijd bezig, met van alles, niet altijd duidelijk waarmee. kookt
Marciano, meer aanwezig in de groep na vertrek van Kim, voert gesprekken, overtrekken/ tekeken
Mirthe, geen idee, nu veel aan het flikflooien met Kenzy, sporten
Kenzy, les geven in boksen, nu manager, volgens de bewoners 1 van de slechtste
Kim sporten met Moraima, koken/ frituren, sportles, nagels zetten
Moraima, kaarten of andere spelletjes. Geeft wel veel gezelligheid
Sasha organiseert of presenteert af en toe iets, ligt veel in bed, beetje hangen met Bern
Bern, spelletjesman, sport mee
Jeff en Erik had ik niet benoemd, maar later verteld, besef me dat ik Wanda ook niet echt benoemd heb, dus bij deze:quote:
Ook even terug gekeken. Pfffff, het is gewoon een groot kind. Een irritant kind trouwens, want de meeste kinderen zijn leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 01:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kijkt er makkelijk overheen want er is geen heftige ruzie met dito scheldpartij gaande maar verrassend was het toch wel ja
Vraag mij af wat Mexx er van vindt als ze dit terug ziet op tv.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
ze kijkt de uitzending op tv niet soms live stream om martin te zien zo zette in haar instastoryquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af wat Mexx er van vindt als ze dit terug ziet op tv.
Ik las het al terug hier, vroeg mij al af wat Mexx er van zou vinden als ze dit zou horen/zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:07 schreef Judiwi het volgende:
Ik zag gisteren in de aflevering Jeffrey zeggen dat hij Mexx heel hard zou pakken. En zijn gil geitje
Stond erbij en keek ernaar. Triest.
Snap ook niet dat SBS dit gewoon uitzendt, als sensatie.
jef is veel geblaat weinig wolquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:19 schreef Charmian het volgende:
About sjeffie: blaffende honden bijten niet is bij hem al vaak gebleken. Alleen maar schreeuwen weinig wol. Je vind het boeiend of niet. Je neemt er aanstoot aan of niet. Ik vind het soms vermakelijk en soms overdreven. In afleveringen wordt een hoop gemonteerd en niet uitgezonden. Wat is de context mbt mexx? Waarom zou hij haar irl keihard pakken?
En dat je dit gewoon pikt van je vvriendje. Hij heeft totaal geen respect voor haar. Hij maakt zich ten schande voor heel Nederland.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:07 schreef Judiwi het volgende:
Ik zag gisteren in de aflevering Jeffrey zeggen dat hij Mexx heel hard zou pakken. En zijn gil geitje
Stond erbij en keek ernaar. Triest.
Snap ook niet dat SBS dit gewoon uitzendt, als sensatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |