Jeff, kookt/ frituurt, helpt anderen geregeld in de keuken, knutselen, zoals het afdak, de bordjes met de namen (samen met Kim)quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik mis Jeff en Erik in deze lijst...
Dan was hij nog mlld, normaal zegt hij dat ze maar 1 hersencel heeft...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarna noemde ie KimD bovendien 'dom' want ze heeft niet door dat ze haar bespelen dus je zal maar zo'n vriend hebben zeg
![]()
Eigenlijk spreekt ie zichzelf dan tegen want hoe kan KimD dan bij Jeff zijn uitgekomenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan was hij nog mlld, normaal zegt hij dat ze maar 1 hersencel heeft...
Een Indo ben je als je Nederlands en Indisch bloed hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die snap ik oprecht niet... hoezo niet een kwart indonesisch?
Net als een kwart Spaans als je oma uit Spanje komt?
ohja, dat was weggezakt, thanksquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een Indo ben je als je Nederlands en Indisch bloed hebt.
Een Indo is geen Indonesiër.
Kan die drie prima hebben en normaliter zit ook Wendy erbij want veelal een hele nuchtere kijk op van allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:41 schreef mangalie het volgende:
Leuk gesprek met GJ Babette en Zoë...Ze zien het goed.
Plus de nodige humor...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan die drie prima hebben en normaliter zit ook Wendy erbij want veelal een hele nuchtere kijk op van alles
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Zag zojuist in de uitzending Jeff en begon te walgen van die gestoorde malloot![]()
Jeff: 'Als ik eruit lig dan zoek ik haar (Mexx) op...'
*ondertussen spuugt Jeff als een aso op de grond*
Jeff: 'Echt waar, en die neem ik, hard ook, vol...'
*KimD denkt er het zijne van maar is flabbergasted*
Het ging (onterecht) over jaloezie en dat Martin de laatste is die moet lachen
Bamboepikkiequote:Op woensdag 15 februari 2023 23:52 schreef puzziepie het volgende:
Erik klonk net behoorlijk gepikeerd , op zijn bamboepikkie getrapt om wat Mirthe zei.
Dan zie je ook dat Erik zo nu en dan rancuneus gedrag vertoond en dingen verkeerd opvat
Gelukkig is uitgesproken ,tijd voor het bed
Wat Jeff riep is gewoon zum kotzen want het gaat nog net niet over aanrandingquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Nu was Kim W ook niet bepaald dat onschuldige beschaafde liefelijke poppetje .
Met haar ongemanierde primitieve Tokkie gedrag mensen bedreigen ,uitschelden en met valse beschuldigingen de hele groep in de tang hebben.
Ze zijn allebei rancuneus, agressief ,labiel en toch ook behoorlijk geestelijk beperkt .
Normale mensen praten met elkaar .
Kim en Mexx die zelfs na hun vertrek nog ff wilden laten zien wat voor Tokkies het zijn.
Die hebben zich compleet voor lul gezet.
Ik kijk eigenlijk nooit naar de uitzendingen ,maar toch zo maar ff checkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat Jeff riep is gewoon zum kotzen want het gaat nog net niet over aanranding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |