quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jeffrey, JW, en Erik mopperen over Kenzy.
Jeff heeft altijd recht van spreken , vindt Jeff , hypocriet en opportunistisch als hij isquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Harry het volgende:
MAAR, Jeffrey heeft geen recht van spreken. Hij heeft voor Kenzy gestemd.
Met een reden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Harry het volgende:
Het valt me op dat Jeff steeds meer bij de oudjes zit...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff heeft altijd recht van spreken , vindt Jeff , hypocriet en opportunistisch als hij is
iedereen heeft recht van spreken, ze hebben allemaal commentaar op elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Harry het volgende:
Dit ging over stemmen op de manager....quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iedereen heeft recht van spreken, ze hebben allemaal commentaar op elkaar.
Logisch die praten hem nog naar de mond, de rest is er wel klaar mee en negeert hemquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het valt me op dat Jeff steeds meer bij de oudjes zit...
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Logisch m, die praten hem nog naar zijn mond, de rest is er wel klaar mee en negeert hem
Jeff zou zoveel doen. De verdienopdracht verneuken. Overal tegen stemmen die en die geestelijk helemaal kapot maken,nergens meer aan meedoen,door de geluidsbariere gaan ,naar huis gaan over het hek springen,de ramen ingooien .....etc etc niets van dat allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:14 schreef Harry het volgende:
Jeffrey begint de strijd als het bouwhout binnen komt.
Erik knikt gedwee meequote:Op woensdag 15 februari 2023 22:15 schreef puzziepie het volgende:
Klagen en zeuren, niets is goed maar het maakt JW verder niets uit hoor
Jeff bereidt zich voor op zijn strijd over het hout , het ligt aan iedereen , Babbel ,Kenzi en de rest die zeurt
Jeff heeft schijt aan iedereen
Iemand als JW die alleen maar klaagt en dramt , maar zelf 0,0 initiatief neemt en geen idee heeft hoe bepaalde dingen daar werken . Toch wel grappig ' : Opa die alles heeft meegemaakt , alles weet ,heeft totaal geen ideequote:
Opa denkt ook nog steeds dat ze super kunnen eten voor vijf euro pp per dag...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand als JW die alleen maar klaagt en dramt , maar zelf 0,0 initiatief neemt en geen idee heeft hoe bepaalde dingen daar werken . Toch wel grappig ' : Opa die alles heeft meegemaakt , alles weet ,heeft totaal geen idee
Colaatje,borrelnootje,chipie in de avond.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Opa denkt ook nog steeds dat ze super kunnen eten voor vijf euro pp per dag...
Ja , maar Opa kan niet eens koken , die kan ik al niet serieus nemenquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Opa denkt ook nog steeds dat ze super kunnen eten voor vijf euro pp per dag...
Ze frituren echt heel veelquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
En Jeff die sitostick en berehap met friet een uitstekende goedkope maaltijd vindt.
Die denkt nog steeds dat een maaltijdsalade een euro kost...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:27 schreef puzziepie het volgende:
J
[..]
Ja , maar Opa kan niet eens koken , die kan ik al niet serieus nemen
Ja maar dat is ook nog kant en klare bendequote:Op woensdag 15 februari 2023 22:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die denkt nog steeds dat een maaltijdsalade een euro kost...
quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe vraagt aan Rupie of hij wat weet over de Jappen oorlog
Rupie : nee ik ben geen Chinees'
Daar blijft de plaat ook hangenquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:32 schreef mangalie het volgende:
JW ik ga geen manager meer worden...Maar mij hoor je niet klagen![]()
Waarom vraagt ze dat aan hem?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe vraagt aan Rupie of hij wat weet over de Jappen oorlog
Rupie : nee ik ben geen Chinees'
Thnx!quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:35 schreef mangalie het volgende:
GJ en Babette buiten aan de wandel...
Mirthe kan ook gewoon boeken kopen thuis of op internet opzoeken of uberhaupt leren wat een Indo is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:34 schreef puzziepie het volgende:
Molukkers en Indo's , Mirthe heeft geen idee
Ja eens ,maar daar is haar hoofd te druk voorquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe kan ook gewoon boeken kopen thuis of op internet opzoeken of uberhaupt leren wat een Indo is.
Blijkbaar delen ze ook nooit en eten de potten mayo leegquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
Babette : Jeffreys gedrag boeit niemand meer
Ze heeft ook een vader die er meer van weet of een opa of omaquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja eens ,maar daar is haar hoofd te druk voor
Ze doen alles fout, delen niet, zijn niet aardig, doen niets voor een ander. En de andere bewoners zijn allemaal perfect. hebben alles voor elkaar over, jatten niet, liegen niet, delen alles.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Blijkbaar delen ze ook nooit en eten de potten mayo leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |